Fixed. Dit is meer een bericht aan mijn vele fans hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou fijn, het interesseert mij echt helemaal niks.
Die ene kan je toch ook gewoon een DM sturen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Fixed. Dit is meer een bericht aan mijn vele fans hier.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:59 schreef glasbak het volgende:
[..]
Die ene kan je toch ook gewoon een DM sturen?
Je bent af en toe wel grappig, dat moet ik je nageven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Fixed. Dit is meer een bericht aan mijn vele fans hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ninja-edit, kloothommel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent af en toe wel grappig, dat moet ik je nageven.
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vast een DM gekregen
Wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het was een ninja-edit, ik heb voor de zekerheid pics gemaakt voor je editte. Geef het toe.
Wat denk je zelf? Hij is een autistquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?Heb jij nou echt niks beters doen?
Ik duwde gewoon op PrtScrnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?Heb jij nou echt niks beters doen?
Moet dat beledigend zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Hij is een autist![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |