Oké ik faalde even heel hardquote:
SUREE, hahahahahahah wat een mooie ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké ik faalde even heel hard![]()
Maar tbh val ik daar wel op hoor
Ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan edit-geschiedenis terug lezen.
Tevens zat ik in die tijd nog niet aan drugs.
Dat had je beter eerder al kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
Oké het wordt denk ik maar eens tijd om dit topic te verlaten voor het nog erger wordt
Wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat daar iets mis mee isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Crack_ het volgende:
En ook niet zeggen "die vind ik de minste" maar gewoon "vercrackt en kei veel drugs"
HAHAH GAST![]()
![]()
Gezellig, ik sla over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ik zou zeker wel met je blowen hoor
Ik vat het even samen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
Stoere jongen, hulde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat daar iets mis mee is
Ik doe zelf ook drugs dus ja
Ik had beter gewoon op tijd naar bed moeten gaan dan was deze faal nooit gebeurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had je beter eerder al kunnen doen.
Ik ben niet drugsverslaafd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vat het even samen:
Ik ben een hypocriete kutuser genoemd door een 19jarig drugsverslaafd meisje.
TERING WAT BEN JIJ EEN KONTENLIKKER, als ze zegt ik hou van paardenlullen dan zeg jij oh ik ook doe het iedere week.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat daar iets mis mee is
Ik doe zelf ook drugs dus ja
Het ergste is ik studeer een ICT studiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
Stefanhaan fails @ internet!![]()
Wat een donderse kluns!
Direct mee stoppenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het ergste is ik studeer een ICT studie![]()
Moet ik een stoere pic van mij en een jonko showen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
TERING WAT BEN JIJ EEN KONTENLIKKER, als ze zegt ik hou van paardenlullen dan zeg jij oh ik ook doe het iedere week.
Teringgg hahahahahahaahhaah!!!!!1
Nah ik heb gewoon slaaptekort waardoor ik niet echt logisch nadenkquote:
Oh.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |