Dude, teringquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet ik een stoere pic van mij en een jonko showen dan?
Alcoholquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh.
Met drugs bedoel je het hardere werk neem ik aan? Dus niet de gebruikelijke joint na het eten?
De joint na het eten is voor jou gewoon standaard?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh.
Met drugs bedoel je het hardere werk neem ik aan? Dus niet de joint na het eten?
Een jonko is geen drugsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet ik een stoere pic van mij en een jonko showen dan?
Voor mijn zus wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
De joint na het eten is voor jou gewoon standaard?
Ja het is echt een kwaliteits SC geworden, maar dat gebeurt met bijna alle topics waar ik in postquote:
Ik ben een brave metalgitarist die enkel en alleen jonko's recreatief rookt. En verder braaf zijn HBO studie IGAD:IGD volgt. En niet in het park van breda gaat zitten blowen ipv college's volgenquote:
Wa bende ge toch een knoepert jonge!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Strikvraag zekers?
[..]
Kom hard doen.
Meer klunzen op FOK! graag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja het is echt een kwaliteits SC geworden, maar dat gebeurt met bijna alle topics waar ik in post
Knoepert?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wa bende ge toch een knoepert jonge!
HBO braaf volgen, lik mn reet. De helft is onzin en nietnodig om naar toe te gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben een brave metalgitarist die enkel en alleen jonko's recreatief rookt. En verder braaf zijn HBO studie IGAD:IGD volgt. En niet in het park van breda gaat zitten blowen ipv college's volgen
quote:
Sarcasmequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HBO braaf volgen, lik mn reet. De rest is onzin en nietnodig om naar toe te gaan.
Ik ben sterk geworden, true storyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Strikvraag zekers?
[..]
Kom hard doen.
Vechten dan jonge?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben sterk geworden, true story.
Oh sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Soooww, jij bent echt goed met meisjes ofnie![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik verliefd op je ben is zeker een feitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben sterk geworden, true story.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |