Direct mee stoppenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het ergste is ik studeer een ICT studie![]()
Moet ik een stoere pic van mij en een jonko showen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
TERING WAT BEN JIJ EEN KONTENLIKKER, als ze zegt ik hou van paardenlullen dan zeg jij oh ik ook doe het iedere week.
Teringgg hahahahahahaahhaah!!!!!1
Nah ik heb gewoon slaaptekort waardoor ik niet echt logisch nadenkquote:
Oh.quote:
Dude, teringquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet ik een stoere pic van mij en een jonko showen dan?
Alcoholquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh.
Met drugs bedoel je het hardere werk neem ik aan? Dus niet de gebruikelijke joint na het eten?
De joint na het eten is voor jou gewoon standaard?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh.
Met drugs bedoel je het hardere werk neem ik aan? Dus niet de joint na het eten?
Een jonko is geen drugsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet ik een stoere pic van mij en een jonko showen dan?
Voor mijn zus wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
De joint na het eten is voor jou gewoon standaard?
Ja het is echt een kwaliteits SC geworden, maar dat gebeurt met bijna alle topics waar ik in postquote:
Ik ben een brave metalgitarist die enkel en alleen jonko's recreatief rookt. En verder braaf zijn HBO studie IGAD:IGD volgt. En niet in het park van breda gaat zitten blowen ipv college's volgenquote:
Wa bende ge toch een knoepert jonge!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Strikvraag zekers?
[..]
Kom hard doen.
Meer klunzen op FOK! graag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja het is echt een kwaliteits SC geworden, maar dat gebeurt met bijna alle topics waar ik in post
Knoepert?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wa bende ge toch een knoepert jonge!
HBO braaf volgen, lik mn reet. De helft is onzin en nietnodig om naar toe te gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben een brave metalgitarist die enkel en alleen jonko's recreatief rookt. En verder braaf zijn HBO studie IGAD:IGD volgt. En niet in het park van breda gaat zitten blowen ipv college's volgen
quote:
Sarcasmequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HBO braaf volgen, lik mn reet. De rest is onzin en nietnodig om naar toe te gaan.
Ik ben sterk geworden, true storyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Strikvraag zekers?
[..]
Kom hard doen.
Vechten dan jonge?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben sterk geworden, true story.
Oh sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Soooww, jij bent echt goed met meisjes ofnie![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik verliefd op je ben is zeker een feitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben sterk geworden, true story.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |