Is die er ook bij? Dolletjes!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ook met Maik de Boer, dat wordt eeeeenig
Ik zie het net in de OP staanquote:
Over Engels gesproken, ik zag die 2 Engelse dames ook weer aan een nieuw seizoen beginnen, Trinnie & Susanna? Die hijsen in de winkelstraat dan ook menig borst omhoogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik de Engelse versie weleens gezien.
Ook zo'n geweldig programma!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over Engels gesproken, ik zag die 2 Engelse dames ook weer aan een nieuw seizoen beginnen, Trinnie & Susanna? Die hijsen in de winkelstraat dan ook menig borst omhoog
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedankt voor de opening van het TT over het nieuw programma van en met Gordon en Maik de Boer
quote:
Nee hoor, half 11 is het afgelopenquote:
Of de mijne voorquote:
Karina, ik kijk niet naar HGT maar wilde weten of het niet flink uitloopt..Omdat ik dat nieuw programma wil kijken van Gordon..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, half 11 is het afgelopenMaar de uitslag is niet leuk. Gaat nooit iemand door die je wilt.
En dat inderdaadquote:
Scheelt misschien in het budget van Erland?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef fratsman het volgende:
Waarom moet Gordon altijd ALTIJD de intro's van zijn programma's inzingen?
Hee dat klinkt best geinig. Is dit een remake van het BBC3 programma?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen die niet kunnen accepteren dat ze geen 18 meer zijn
Karina herkende het van de Engelse versie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hee dat klinkt best geinig. Is dit een remake van het BBC3 programma?
quote:
Met een Brabants accent?quote:
Ik wou net zeggen, de Coolcat sowieso!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Coolcat, daar wil je zowieso niet doodgevonden worden
* TV aanzetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina herkende het van de Engelse versie!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
Oh tof, een doorrookte verlepte Corry Konings als moeder.
Ha, zus!quote:
Hahaha, woordgrap!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
Het café tegenover hier wordt door Helmonders gerund, nou dan weten jullie waar ik mee te kampen heb
Ja echt welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Het is net een hoer zo met dat korte rokje.
This is getting creepyquote:
Ik verstond 14quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Jongens jonger dan 40 jaar? Als je 35 bent, ben je echt geen jongen meer ...
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeee, mijn hamster doet zijn ogen permanent dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je zelf...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Oh jee, ik ben bijna net zo oud, maar ik zie er ECHT niet zo uit.
Nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Zo ziet bijna niemand er uit op die leeftijd, vandaar dit programmaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
RIP hamsterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
Neeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
Ja ok, je hebt weer gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zo ziet bijna niemand er uit op die leeftijd, vandaar dit programma
We hebben maar één MILF en dat is Nikkyquote:
Die is te jong om MILF te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We hebben maar één MILF en dat is Nikky
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een ouwe bok verdient ook wel eens ee ngroen blaadje hequote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Dát zijn de vrienden van haar moeder?
Maar hij heeft wel mooie eyeliner op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
Gordon heeft zich gedowndressed voor de verandering?
Goed jeugdhonk tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef fratsman het volgende:
Wat doen die broekie's daar allemaal?!?![]()
![]()
Dat viel me ook al op ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel mooie eyeliner op.
Gratis zuipen, eten en sex denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef fratsman het volgende:
Wat doen die broekie's daar allemaal?!?![]()
![]()
Ze zijn er gewoon ondertussen allen overheen geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef JaneDoe het volgende:
ook echt alleen maar jongens-vrienden heeft die moeder
Heb zojuist je steen opgetilt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Carlo en Irene die typetjes doen.
ze is 51 zei gordonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gratis zuipen, eten en sex denk ik.
Dat mens van 42!!!
WTF was dat?
Nou sorry, maar zei is zo lelijk dat ik er nog niet zou doen al kreeg ik er geld bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gratis zuipen, eten en sex denk ik.
Dat mens van 42!!!
WTF was dat?
Nee man. Bazenprogramma'squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef Madame_Paon het volgende:
De tv-kantine was al tenenkrommend slecht. Dit wordt volgens mij nog 10x zo erg ...
Ik ken de tv-kantine ook allang hoor ... maar dat was al dramatisch.quote:
En die houdt echt wel van kort ook..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef MissJ het volgende:
gatverredamme zeg, die volgende moeder! Die komt rechtstreeks van de Wallen lijkt wel
Word? Is! Kijk de uitzending van vorige week maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef Madame_Paon het volgende:
De tv-kantine was al tenenkrommend slecht. Dit wordt volgens mij nog 10x zo erg ...
Fysiek onmogelijk inderdaad. Het bloed trekt bij de gedachte al weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou sorry, maar zei is zo lelijk dat ik er nog niet zou doen al kreeg ik er geld bij
IK bedoelde die volgende moeder. Die is 42!quote:
Volgens mij hebben ze de titel veranderd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar dat andere programma ''mam doe eens normaal'' is toch hetzelfde programma eigenlijk en dat komt ook op rtl 4 volgens mij?
Jij zit hier zeker wel te fappen met je staafje of niet?quote:
Want? Ik doe niet aan necrofilie.quote:
Ja dat dacht ik dus ook maar ik zag eergister nog een reclame van ik weet ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de titel veranderd.
Volgens mij is dat gewoon ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar dat andere programma ''mam doe eens normaal'' is toch hetzelfde programma eigenlijk en dat komt ook op rtl 4 volgens mij?
Ben jij somsquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ben jij somseen van die vriendjes??
Ik vind Igor zo leuk. Ik wil 'm opvrolijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ging stukIk moet die DvD hebben
Ja de eerste moeder is inderdaad 42 jaar!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
IK bedoelde die volgende moeder. Die is 42!
nee dies 51quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja de eerste moeder is inderdaad 42 jaar!
Dan krijgen we daar ook een tv programma over zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
We weten in ieder geval hoe Barbie van Oh Oh Cherso er over 30 jaar uit ziet.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
Met zo'n 30 kilo erbij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
Handig materiaal voor Oh oh Lourdesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
Camouflagequote:
Ah vandaar. Hij's op oorlogspadquote:
Die dochter loopt erbij alsof ze zelf 40 is ...quote:
De mijne ook niet en ik zou me kapotschamen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:49 schreef fratsman het volgende:
Mijn moeder heeft ook geen man meer, maar ik zou d'r slaan als ze er zo bij liep.
Steekt zo af tegen die moeder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die dochter loopt erbij alsof ze zelf 40 is ...
van achter ziet ze er goed uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een oud hoofd en die doorrookte stem. Afschuwelijk.
Niet alleen schamen, meteen korte metten mee maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De mijne ook niet en ik zou me kapotschamen.
Een vrouw met een rookstem is echt erg jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een oud hoofd en die doorrookte stem. Afschuwelijk.
Veel te dunne pootjes, vormloos.quote:
ja zeker, dat ziet er ook echt niet uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Die moeder mag in ieder geval iets aan haar haar doen.
"zowieso"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Coolcat, daar wil je zowieso niet doodgevonden worden
rare knieenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Veel te dunne pootjes, vormloos.
quote:
Mijn moeder heeft ook zulke dunne pootjes en die zou dit gelukkig daarom absoluut niet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Veel te dunne pootjes, vormloos.
Pics van je moeder?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook zulke dunne pootjes en die zou dit gelukkig daarom absoluut niet doen.
Welneequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Die dochter kleedt zich eerder naar de leeftijd van haar moeder, en de moeder kleedt zich naar de leeftijd van haar dochter.
Ja rood haarquote:
Terecht toch ?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar iedereen haat altijd wel op Gordon, maar ik zou zo kunnen lachen met die man, heerlijk!
Dat zeker, maar die moeder zou zich beter ook zo kunnen kleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WelneeDie dochter kleedt zich prima.
Neenquote:
quote:Hee hallo Maik de Boer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit zijn geen bloemen, het zijn blaadjes
Heb ik wel een zwak voor.quote:
Zit een slang onder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Guanabana het volgende:
Waarom heeft ze een handdoek op haar hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |