Is die er ook bij? Dolletjes!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ook met Maik de Boer, dat wordt eeeeenig
Ik zie het net in de OP staanquote:
Over Engels gesproken, ik zag die 2 Engelse dames ook weer aan een nieuw seizoen beginnen, Trinnie & Susanna? Die hijsen in de winkelstraat dan ook menig borst omhoogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik de Engelse versie weleens gezien.
Ook zo'n geweldig programma!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over Engels gesproken, ik zag die 2 Engelse dames ook weer aan een nieuw seizoen beginnen, Trinnie & Susanna? Die hijsen in de winkelstraat dan ook menig borst omhoog
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedankt voor de opening van het TT over het nieuw programma van en met Gordon en Maik de Boer
quote:
Nee hoor, half 11 is het afgelopenquote:
Of de mijne voorquote:
Karina, ik kijk niet naar HGT maar wilde weten of het niet flink uitloopt..Omdat ik dat nieuw programma wil kijken van Gordon..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, half 11 is het afgelopenMaar de uitslag is niet leuk. Gaat nooit iemand door die je wilt.
En dat inderdaadquote:
Scheelt misschien in het budget van Erland?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef fratsman het volgende:
Waarom moet Gordon altijd ALTIJD de intro's van zijn programma's inzingen?
Hee dat klinkt best geinig. Is dit een remake van het BBC3 programma?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen die niet kunnen accepteren dat ze geen 18 meer zijn
Karina herkende het van de Engelse versie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hee dat klinkt best geinig. Is dit een remake van het BBC3 programma?
quote:
Met een Brabants accent?quote:
Ik wou net zeggen, de Coolcat sowieso!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Coolcat, daar wil je zowieso niet doodgevonden worden
* TV aanzetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina herkende het van de Engelse versie!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
Oh tof, een doorrookte verlepte Corry Konings als moeder.
Ha, zus!quote:
Hahaha, woordgrap!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
Het café tegenover hier wordt door Helmonders gerund, nou dan weten jullie waar ik mee te kampen heb
Ja echt welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Het is net een hoer zo met dat korte rokje.
This is getting creepyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |