Is die er ook bij? Dolletjes!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ook met Maik de Boer, dat wordt eeeeenig
Ik zie het net in de OP staanquote:
Over Engels gesproken, ik zag die 2 Engelse dames ook weer aan een nieuw seizoen beginnen, Trinnie & Susanna? Die hijsen in de winkelstraat dan ook menig borst omhoogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik de Engelse versie weleens gezien.
Ook zo'n geweldig programma!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over Engels gesproken, ik zag die 2 Engelse dames ook weer aan een nieuw seizoen beginnen, Trinnie & Susanna? Die hijsen in de winkelstraat dan ook menig borst omhoog
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedankt voor de opening van het TT over het nieuw programma van en met Gordon en Maik de Boer
quote:
Nee hoor, half 11 is het afgelopenquote:
Of de mijne voorquote:
Karina, ik kijk niet naar HGT maar wilde weten of het niet flink uitloopt..Omdat ik dat nieuw programma wil kijken van Gordon..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, half 11 is het afgelopenMaar de uitslag is niet leuk. Gaat nooit iemand door die je wilt.
En dat inderdaadquote:
Scheelt misschien in het budget van Erland?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef fratsman het volgende:
Waarom moet Gordon altijd ALTIJD de intro's van zijn programma's inzingen?
Hee dat klinkt best geinig. Is dit een remake van het BBC3 programma?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen die niet kunnen accepteren dat ze geen 18 meer zijn
Karina herkende het van de Engelse versie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hee dat klinkt best geinig. Is dit een remake van het BBC3 programma?
quote:
Met een Brabants accent?quote:
Ik wou net zeggen, de Coolcat sowieso!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Coolcat, daar wil je zowieso niet doodgevonden worden
* TV aanzetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina herkende het van de Engelse versie!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
Oh tof, een doorrookte verlepte Corry Konings als moeder.
Ha, zus!quote:
Hahaha, woordgrap!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
Het café tegenover hier wordt door Helmonders gerund, nou dan weten jullie waar ik mee te kampen heb
Ja echt welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Het is net een hoer zo met dat korte rokje.
This is getting creepyquote:
Ik verstond 14quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Jongens jonger dan 40 jaar? Als je 35 bent, ben je echt geen jongen meer ...
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeee, mijn hamster doet zijn ogen permanent dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je zelf...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Oh jee, ik ben bijna net zo oud, maar ik zie er ECHT niet zo uit.
Nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Zo ziet bijna niemand er uit op die leeftijd, vandaar dit programmaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
RIP hamsterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeee, mijn hamster doet zijn ogen permanent dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |