Ja de eerste moeder is inderdaad 42 jaar!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
IK bedoelde die volgende moeder. Die is 42!

nee dies 51quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja de eerste moeder is inderdaad 42 jaar!

Dan krijgen we daar ook een tv programma over zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
We weten in ieder geval hoe Barbie van Oh Oh Cherso er over 30 jaar uit ziet.

quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Cee het volgende:

Met zo'n 30 kilo erbij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Cee het volgende:

Handig materiaal voor Oh oh Lourdesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Cee het volgende:

Camouflagequote:

Ah vandaar. Hij's op oorlogspadquote:

Die dochter loopt erbij alsof ze zelf 40 is ...quote:

De mijne ook niet en ik zou me kapotschamen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:49 schreef fratsman het volgende:
Mijn moeder heeft ook geen man meer, maar ik zou d'r slaan als ze er zo bij liep.

Steekt zo af tegen die moeder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die dochter loopt erbij alsof ze zelf 40 is ...

van achter ziet ze er goed uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een oud hoofd en die doorrookte stem. Afschuwelijk.

Niet alleen schamen, meteen korte metten mee maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De mijne ook niet en ik zou me kapotschamen.

Een vrouw met een rookstem is echt erg jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een oud hoofd en die doorrookte stem. Afschuwelijk.

Veel te dunne pootjes, vormloos.quote:

ja zeker, dat ziet er ook echt niet uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Die moeder mag in ieder geval iets aan haar haar doen.

"zowieso"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Coolcat, daar wil je zowieso niet doodgevonden worden

rare knieenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Veel te dunne pootjes, vormloos.

quote:

Mijn moeder heeft ook zulke dunne pootjes en die zou dit gelukkig daarom absoluut niet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Veel te dunne pootjes, vormloos.

Pics van je moeder?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook zulke dunne pootjes en die zou dit gelukkig daarom absoluut niet doen.

Welneequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Die dochter kleedt zich eerder naar de leeftijd van haar moeder, en de moeder kleedt zich naar de leeftijd van haar dochter.

Ja rood haarquote:

Terecht toch ?quote:

quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar iedereen haat altijd wel op Gordon, maar ik zou zo kunnen lachen met die man, heerlijk!

Dat zeker, maar die moeder zou zich beter ook zo kunnen kleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WelneeDie dochter kleedt zich prima.

Neenquote:

quote:Hee hallo Maik de Boer

quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit zijn geen bloemen, het zijn blaadjes

Heb ik wel een zwak voor.quote:

Zit een slang onder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Guanabana het volgende:
Waarom heeft ze een handdoek op haar hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |