quote:De UEFA heeft inmiddels het wedstrijdprogramma voor poule C bekendgemaakt. PSV begint met een thuiswedstrijd tegen Legia Warschau.
Wedstrijdprogramma:
15 sept. 19.00 uur PSV - Legia
29 sept. 21.05 uur Rapid - PSV
20 okt. 21.05 uur Hapoel Tel-Aviv - PSV
3 nov. 19.00 uur PSV - Hapoel Tel-Aviv
30 nov. 21.05 uur Legia - PSV
15 dec. 19.00 uur PSV - Rapid Boekarest
Die tijden doen ze omdat er ook CL Voetbal is en stel dat er 2 clubs op een avond spelen in dezelfde stad.quote:
Ja, kan wel zijn. Maar voor de supporter is het gewoon een enorme kuttijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die tijden doen ze omdat er ook CL Voetbal is en stel dat er 2 clubs op een avond spelen in dezelfde stad.
Ik ben het met je eens. Ik zie liever een wedstrijd om 20:30. In plaats van 19:00.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, kan wel zijn. Maar voor de supporter is het gewoon een enorme kuttijd.
Puur voor de commercie, itt wat jij aanhaalt.
Ik heb liever een wedstrijd die om 22:15 afloopt inplaats van 22:45 a 23:00quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:22 schreef DeNummer10 het volgende:
20.30 of 21.00 maakt dan toch ook niet meer zoveel uit?
Dat zeg ik, scheelt niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever een wedstrijd die om 22:15 afloopt inplaats van 22:45
Voor de gemiddelde supporter maakt het wel uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, scheelt niet zoveel.
Een half uur later, voor één keer in de 2 weken? Scheelt dat zoveel? Wat hangt daar dan allemaal vanaf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde supporter maakt het wel uit.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422 moet dan allang op bed liggen.
Zou Brands dan toch achter z'n take-it-or-leave it bod blijven staan?quote:Tegenover RTV Noord laat Hans Nijland van FC Groningen weten dat PSV opnieuw contact heeft opgenomen over een mogelijke transfer van Tim Matavz. PSV heeft echter geen nieuw bod uitgebracht. "Beide partijen hebben de standpunten nog even verduidelijkt, dus we zijn geen millimeter nader tot elkaar gekomen."
Dat wordt leave it dan vrees ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou Brands dan toch achter z'n take-it-or-leave it bod blijven staan?
Mag je anders niet gaan kijken van je moeder, omdat je op tijd in bed moet liggen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever een wedstrijd die om 22:15 afloopt inplaats van 22:45 a 23:00
Nee precies, ging mij meer om die 19.00u. Supportersonvriendelijk, mensen moeten haasten van werk of kunnen daardoor simpelweg niet aanwezig zijn. Gevolg: het stadion dat nog leger zal zijn dan dat al het geval is. En nog veel belangrijker: geen tijd voor een fatsoenlijke PMDS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:22 schreef DeNummer10 het volgende:
20.30 of 21.00 maakt dan toch ook niet meer zoveel uit?
om 20:45. Dries Mertens die Alves door draait.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef Doublepain het volgende:
EL![]()
Volgend jaar gewoon spelen met een bal met sterren.
Nu nog even Vertonghen en Kompany halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 20:45. Dries Mertens die Alves door draait.
Kompany en Boyataquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu nog even Vertonghen en Kompany halen
Tering 19:00... .geen idee hoe ik daar op tijd moet komen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Doublepain het volgende:
PSV - Real
CR7 nergens te bekennen, Manolev man of the match.
Tofquote:
Vliegtickets nu al retour rond de ¤ 130-. Ligt er ook aan hoelang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zal de reis + kaartje voor Legia - PSV kosten?
Welke mongol gaat er nou met de bus naar Roemenie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vliegtickets nu al retour rond de ¤ 130-. Ligt er ook aan hoelang.
Bus zal wel incl. kaartje ... uhm... euro of 100? Als ze bussen laten rijden.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ja ik reageer op zijn vraag, mongol.
Tuurlijk ga ik niet met de bus naar Roemenie. Ik pak nog liever een step.
Dat is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hadden we maar CL moeten halen.
Als het maar geen Helmond Sport is. Fijn kunnen rennen voor m'n leven, vanavondquote:
Helmond is nieuw Marokko toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als het maar geen Helmond Sport is. Fijn kunnen rennen voor m'n leven, vanavondStelletje dolle daar.
Zie sig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hadden we maar CL moeten halen.
Ik hoop voor hem dat hij weer snel kan voetballen. Is daar al wat over bekend?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik zocht op youtube ff filmpjes van Reis op en vond dit:
Is gewoon te erg.
Filmpje gaat over verhaal achter zijn drugs gebruik enzo.
Ik denk(hoop) dat jullie hierdoor extra respect geven.
Nja de meeste PSV supporters zullen dat wel doen, maar de rest van NL nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik zocht op youtube ff filmpjes van Reis op en vond dit:
Is gewoon te erg.
Filmpje gaat over verhaal achter zijn drugs gebruik enzo.
Ik denk(hoop) dat jullie hierdoor extra respect geven.
En hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja de meeste PSV supporters zullen dat wel doen, maar de rest van NL niet
Lees net dat hij in gesprek is met NACquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar blijft Kezman???? Gewoon voor een jaartje vastleggen met prestatiebonus.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 13:07:22#kezman praat met #NAC. Waar die t geld vandaan halen mag Joost weten. Voor reactie #kezza www.VI.nl reageer retweet
Zijn goal tegen Man Utdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:42 schreef Jojoortje het volgende:
Weer zo'n vervelend mannetje er bij in de competitie
Geweldig commentaar: ''Uitspelen die man''quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn goal tegen Man Utd
Deze dus:
Das onze Evert toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geweldig commentaar: ''Uitspelen die man''
Wie weet hoeft hij niet veel geld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lees net dat hij in gesprek is met NACtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 13:07:22#kezman praat met #NAC. Waar die t geld vandaan halen mag Joost weten. Voor reactie #kezza www.VI.nl reageer retweet
En hij heeft geen interesse in PSV. Wát een vent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie weet hoeft hij niet veel geld.
Tamata?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Denk niet dat het klopt en als Pieters weggaat, wie heeft PSV dan als LB?
Maar wel beter dan die van Dordrecht. Dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De LB van PSV is dan nog erger dan die van Ajax
Wij hebben geen vaste LB, dus welke bedoel jequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De LB van PSV is dan nog erger dan die van Ajax
Welja, ga dat lekker hier besprekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij hebben geen vaste LB, dus welke bedoel je
Wie begint er nou over de LB van Ajax dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welja, ga dat lekker hier bespreken
Een ajaciedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie begint er nou over de LB van Ajax dan?
Weinig zegt 'ie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef AnaalFaBtje het volgende:
7.6 is weinig voor pieters,met international status,en hij is gewoon goed.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef AnaalFaBtje het volgende:
7.6 is weinig voor pieters,met international status,en hij is gewoon goed.
Dat was eigenlijk ongeveer wat ik dacht, alleen wilde ik een opmerking maken over 'achterop een waterfiets'.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:
7,6 miljoen?! Spring maar op m'n rug, dan zwem ik je wel naar Newcastle.
Dat kan je gewoon teruglezen hoor. Smoofie, woonplaats Amsterdam als je z'n profiel kijkt mocht je je niet zo bekent voelen met dit forum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Wie begint er nou over de LB van Ajax dan?
Lijkt me sterk dat je het luktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:
7,6 miljoen?! Spring maar op m'n rug, dan zwem ik je wel naar Newcastle.
Bij VI zeiden ze gisteren dat RTL 7 het weer gaat uitzenden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaan we dit seizoen eigenlijk nog Euroleague wedstrijden van PSV op een 'open net' zien of komt alles achter de decoder?
Komt Reis nog gewoon terug dan als ie weer fit is? Ik heb het niet precies meer bijgehouden helaas. Hij is toch gewoon club loos nu, wie zegt dat ie terug gaat naar PSV?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:03 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Als je nu Matavs koopt,en Reis is weer goed na de winterstop?
En ik heb het niet zo met ''goeie'' spitsen van groningen.
Inb4 Berg.
Volgens mij had het er ook mee te maken dat voor de voorronde duels de clubs zelf de rechten mogen verkopen. In de groepsfase en later loopt dit via de UEFA...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij VI zeiden ze gisteren dat RTL 7 het weer gaat uitzenden.
wat was zijn salaris ook alweer??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kunnen we Drenthe niet als linksback oppikken, die mag weg bij Real? Verdedigend niet veel minder dan Pieters en aanvallend iets beter.
Pieters is zelf ook helemaal geen geweldenaar. 7 Miljoen voor zo'n speler is met 2 handen aangrijpen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:56 schreef BraveDribbel het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet denken van de transfer van pieters. Aan de ene kant is het n enorm goed aanbod, want om heel eerlijk te zijn vind ik zn international status niet erg veel voorstellen, de concurrentie op die positie bij oranje is nou eenmaal niet zo groot. Maar het is wel de beste verdediger bij PSV in een verder zwakke verdediging.
Ach, geef die sukkel een nieuwe Ipad en Sennheiser-oordopjes en hij komt wel voetballen hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat was zijn salaris ook alweer??
En een wit truitje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, geef die sukkel een nieuwe Ipad en Sennheiser-oordopjes en hij komt wel voetballen hoor.
Ik zou het niet eens zo'n heel slecht idee vinden eigenlijk. Als hij al NAC-achtige salarissen accepteert, is hij iig niet duur. En nog transfervrij ook. Is allicht beter om als standin voor Lens te gebruiken dan Zeefuikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar blijft Kezman???? Gewoon voor een jaartje vastleggen met prestatiebonus.
Dus? Iemand die me kan vertellen hoe het er voor staat met Jonathan Reis?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Komt Reis nog gewoon terug dan als ie weer fit is? Ik heb het niet precies meer bijgehouden helaas. Hij is toch gewoon club loos nu, wie zegt dat ie terug gaat naar PSV?
ja acht. Zo mooi is dat niet hoor voor ons psv. Geen spits dus erbij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Doublepain het volgende:
cisokko dus de nieuwe lb van newcastle
Zoet
Bron?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Doublepain het volgende:
cisokko dus de nieuwe lb van newcastle
Zoet
http://boards.footymad.ne(...)act=1&mid=2116517884quote:I prefer Pieters to be honest.
And that's only going on what I have read about the two, as I've seen neither of them play.
Faalt in 433, heeft ruimte nodig, is een loper.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef StijnDa het volgende:
Waarom niet bijvoorbeeld Mads Junker naar PSV voor in de spits?
Contract tot 2012, kan nooit erg duur zijn.
Pffff....niet psv-waardigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef StijnDa het volgende:
Waarom niet bijvoorbeeld Mads Junker naar PSV voor in de spits?
Contract tot 2012, kan nooit erg duur zijn.
Zou ik niet direct zeggen, Roda speelt nu zonder buitenspelers maar hij kan prima met voorzetten overweg en ik denk dat hij wel aan 433 kan wennenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Faalt in 433, heeft ruimte nodig, is een loper.
Deze man heeft skills, in vorm is hij zeker een toevoeging.quote:
Een speler van 30 die nog nooit in dat systeem heeft kunnen spelen zal niet opeens wennen aan het spelen met vleugelspelers...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou ik niet direct zeggen, Roda speelt nu zonder buitenspelers maar hij kan prima met voorzetten overweg en ik denk dat hij wel aan 433 kan wennen![]()
Die diepte is er niet omdat PSV al diep speelt. Ruimte die achter de verdediging ligt is bij PSV zelden aanwezig, slechts in de omschakeling. Verder is hij niet de speler om met de rug naar de goal te spelen, een man meer te kunnen creëren of met een actie in de kleine ruimte zichzelf kan vrijspelen.quote:PSV speelt met 3 middenvelders die allemaal een dieptepass kunnen geven dus ook dat lopen in de diepte moet kunnen.
Ik denk dat hij dat wel kan, hij heeft het overzicht ervoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Een speler van 30 die nog nooit in dat systeem heeft kunnen spelen zal niet opeens wennen aan het spelen met vleugelspelers...
Daar heb je wellicht een punt, maar als het goed is moet de ruimte die er wel is beter benut kunnen worden door PSV-spelers dan door Roda-spelers, met alle respect voor Roda.quote:[..]
Die diepte is er niet omdat PSV al diep speelt. Ruimte die achter de verdediging ligt is bij PSV zelden aanwezig, slechts in de omschakeling. Verder is hij niet de speler om met de rug naar de goal te spelen, een man meer te kunnen creëren of met een actie in de kleine ruimte zichzelf kan vrijspelen.
Ik vind Junker eerlijk waar een goede spelerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:50 schreef DeNummer10 het volgende:
Hebben we het wel nog over Junker of inmiddels over David Villa?
Is hij ook wel, maar ik zie hem PSV niet verbeteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Junker eerlijk waar een goede speler
Is hij ook, in een systeem waarin je grotere ruimtes hebt om in te acteren en waarin Junker een spits náást hem heeft om zichzelf te kunnen lanceren. Jij maakt hem echter groter dan hij is door te stellen dat hij in het systeem van PSV ook zou meekunnen. Je moet spelers beoordelen op hun specifieke manier van spelen gelieerd aan hun kwaliteiten. Bij Vitesse kon hij ook niet met vleugelspelers overweg, bij Roda was het meteen goed (zijn systeem). Of kijk eens naar Rosenberg bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Junker eerlijk waar een goede speler
Waarom Zeefuik niet gewoon? Als die man minuten krijgt, scoort hij er ook vast genoegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:58 schreef StijnDa het volgende:
We zullen het nooit weten vrees ik, god weet wat voor spits er nog naar PSV komt... Of er uberhaupt nog een spits komt
Die dikkequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom Zeefuik niet gewoon? Als die man minuten krijgt, scoort hij er ook vast genoeg
Ja, die dikke.quote:
Zeefuik is gewoon nog niet goed genoeg, is ook nog jong dus groeit nog welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom Zeefuik niet gewoon? Als die man minuten krijgt, scoort hij er ook vast genoeg
Toivonen niet in de spits, zet die maar gewoon naast Wijnaldum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die dikke.
Als je speelt met iets als dit:
------Toivonen-----Zeefuik----------
Mertens------------------------Labyad/Lens
---------------Wijnaldum-----------------
waarbij Toivonen ook tussen Mertens en Labyad mag komen
Dan heb je toch een ziekelijk goede aanval?
Maar dan mis je gewoon een nummer 9. Voor de ballen die de keeper lost enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zeefuik is gewoon nog niet goed genoeg, is ook nog jong dus groeit nog wel![]()
[..]
Toivonen niet in de spits, zet die maar gewoon naast Wijnaldum.
edit: 9 is spitsquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dan mis je gewoon een nummer 9. Voor de ballen die de keeper lost enzo
In welke opstelling zou je dit willen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Links een aanvallende middenvelder en rechts ook een, de keeper lost toch nooit ballen recht door het midden.
Hmmm, geen goede ervaringen met hurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:07 schreef Doublepain het volgende:
omg joel cambell van arsenal huren..
Zoals het nu isquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In welke opstelling zou je dit willen?
Ja, helemaal mee eensquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zoals het nu is![]()
Mertens - spits/Lens - Lens/Labyad
-------Wijnaldum - Toivonen
------------Strootman
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-08-2011 om 00:06:20De 20-jarige Costaricaan Joe Campbell zegt dat #PSV en #Lille hem willen huren. We gaan t zien, de komende dagen reageer retweet
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Nu begrijp ik de "we zijn geen koopclub meer"-uitspraak ook. De nieuwe centrumspits wordt gehuurd
Inderdaad, zou erg teleurstellend zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:09 schreef Tauchmeister het volgende:
We zijn al godverdomme meer dan een jaar op zoek naar een spits. Het contract van Koevermans zou niet verlengd worden, Berg zou hoe dan ook aan het einde van het seizoen terugkeren naar HSV en van Reis wisten we afgelopen winter al dat het lang, heel lang wachten zou worden. Tot dusver ben ik meer dan tevreden over de aankopen, maar Brands kan op 1 september toch niet met lege handen aankomen? Zijn die scouts nou zo incompetent dat er in al die maanden in de hele wereld geen één redelijke centrumspits te vinden is die er gelijk staat?!
Ja talenten hurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef Lemming22 het volgende:
PSV wil een één of andere talentvolle (maar niet talentvol genoeg om voor een werkvergunning in aanmerking te komen) Costa Ricaanse Campbell huren van Arsenal?
Speel dan in godsnaam gewoon met Lens voorin en eigen jeugd Zeefuik als back-up. Brands gaat zijn "er komt hoe dan ook een spits" zo wel waarmaken ja.
Welke voorzetten precies? Jullie hebben geen buitenspelers die voorzetten geven, laat staan de achterlijn halen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens
Maar er moet volgens mij gewoon een spits komen die voorzetten simpel maar effectief afmaakt. Waar Van Nistelrooij/Huntelaar zo fucking goed in is
Waarom huurden we Berg dan? Bij HSV speelde hij ook niet goed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, zou erg teleurstellend zijn.
[..]
Ja talenten hurenTalenten moet je willen kopen, huren doe je met spelers waarvan je weet dat je er iets aan gaat hebben.
Die van Manolev natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke voorzetten precies? Jullie hebben geen buitenspelers die voorzetten geven, laat staan de achterlijn halen.
Berg had al laten zien bij Groningen dat hij veel doelpunten kon makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom huurden we Berg dan? Bij HSV speelde hij ook niet goed.
Inderdaad, de creativeve passjes bij PSV moeten van het middenveld komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke voorzetten precies? Jullie hebben geen buitenspelers die voorzetten geven, laat staan de achterlijn halen.
quote:
Jep, maar hij liet bij HSV zien het niet zo goed te kunnen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Berg had al laten zien bij Groningen dat hij veel doelpunten kon maken![]()
Klopt, maar misschien had hij het gewoon niet naar zijn zin in Duitsland ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, maar hij liet bij HSV zien het niet zo goed te kunnen.
Nee, even serieus:quote:
lens doet dat al sinds hij bijs psv is en toch zegt iedereen dat hij telkens naar binnen gaatquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, even serieus:
Het viel me donderdag op dat er gewoon voorzetten worden gegeven ( voornamelijk door Lens) waarbij er geen ontvanger staat in de 16. Toivonen rent continu van 16 naar 16 en is vaak niet op tijd om 'm in te knikken, Mertens is 1.50 dus die komt niet boven een verdediger uit en Wijnaldum staat vaak op de rand van de 16 op de afvallende bal te wachten.
uhm... Kwee nie maar labyad, tamata, ojo, verkoelen en binnenkort depay.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wanneer zal PSV zo'n jongens zelf eens opleiden? Of überhaupt kansen geven?
Probleem is een beetje dat je de jongens wel kansen wil geven maar dat je ook niet elke wedstrijd met een expirementele opstelling wil spelen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wanneer zal PSV zo'n jongens zelf eens opleiden? Of überhaupt kansen geven?
Beetje veel afzwaaiersquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lens doet dat al sinds hij bijs psv is en toch zegt iedereen dat hij telkens naar binnen gaat
Lens, pieters en manolev geven voor. Als ik eerlijk ben, manolev heeft een goeie pass.
Manolev heeft een goede pass, maar een waardeloze voorzetquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lens doet dat al sinds hij bijs psv is en toch zegt iedereen dat hij telkens naar binnen gaat
Lens, pieters en manolev geven voor. Als ik eerlijk ben, manolev heeft een goeie pass.
Tamata en Ojo zijn natuurlijk verre van PSV-niveau. Labyad is een enorm talent, maar moet op het middenveld. Niet op de flank.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uhm... Kwee nie maar labyad, tamata, ojo, verkoelen en binnenkort depay.
Waarom zou je moeten experimenteren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat je de jongens wel kansen wil geven maar dat je ook niet elke wedstrijd met een expirementele opstelling wil spelen...
preciesquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Manolev heeft een goede pass, maar een waardeloze voorzet
toch speelt hij goed op de flank.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tamata en Ojo zijn natuurlijk verre van PSV-niveau. Labyad is een enorm talent, maar moet op het middenveld. Niet op de flank.
Jij doelde op een voorzet natuurlijk. En zijn pass is even goed kut. Hobbel balletjes achter of te ver voor de man met de verkeerde snelheid.quote:
Kan wel 'moeten', maar voor Labyad schuif je Wijnaldum + Toivonen niet aan de kant... Rechtsbuiten is de enige positie waar hij terecht kan eigenlijk als Lens in de spits gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tamata en Ojo zijn natuurlijk verre van PSV-niveau. Labyad is een enorm talent, maar moet op het middenveld. Niet op de flank.
Met expirementeren bedoel ik dus nieuwe jongens in het veld zettenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten experimenteren?
En zal hij zich niet genoeg ontwikkelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
toch speelt hij goed op de flank.
Donderdag speelde hij enorm goed op de flankquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
toch speelt hij goed op de flank.
Labyad is misschien wel het grootste talent van de Eredivisie op het moment. Ik verwacht heel veel van die jongen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En zal hij zich niet genoeg ontwikkelen.
Dat weet je niet want je hebt het over de toekomst. Hij zal zich anders ontwikkelen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En zal hij zich niet genoeg ontwikkelen.
nee pass, zijn voorzet is vergelijkbaar met een penalty van Stam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij doelde op een voorzet natuurlijk. En zijn pass is even goed kut. Hobbel balletjes achter of te ver voor de man met de verkeerde snelheid.
Toivonen moet je proberen te slijten, of in het keurslijf van spits te kunnen stoppen. Een middenveld met Strootman, Hutchinson en Labyad zou het meest complementair zijn. Tevens is Wijnaldum zélf meer rechtsbuiten dan Labyad, die zou ik dan ook gewoon omwisselen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan wel 'moeten', maar voor Labyad schuif je Wijnaldum + Toivonen niet aan de kant... Rechtsbuiten is de enige positie waar hij terecht kan eigenlijk als Lens in de spits gaat.
Je hebt ook zoiets als invallers. En men trekt altijd een blik nieuwe Eredivisie-spelers open, om vervolgens de eigen talenten weer klein te houden en te verhuren. Vicieuze cirkel.quote:Met expirementeren bedoel ik dus nieuwe jongens in het veld zettenDe 'talenten'
Een groot talent verhuur je niet, dat is sportieve zelfmoord. Waarom gooit Ajax Eriksen wél voor de leeuwen, gewoon op nummer 10? En volgens mij werd het ook nog kampioen ook...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat weet je niet want je hebt het over de toekomst. Hij zal zich anders ontwikkelen...
Als je hem echt ervaring centraal wil laten opdoen moet je hem gaan verhuren aan een middenmotor.
Dat zou ik een heel slechte zet vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat weet je niet want je hebt het over de toekomst. Hij zal zich anders ontwikkelen...
Als je hem echt ervaring centraal wil laten opdoen moet je hem gaan verhuren aan een middenmotor.
Ja, maar hij is en blijft een middenvelder en zal op die positie grotere stappen kunnen maken. Je kunt beter hém fouten laten maken zodat hij daarvan zal leren dan de dure aankopen of prutsers als Engelaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Labyad is misschien wel het grootste talent van de Eredivisie op het moment. Ik verwacht heel veel van die jongen.
Nou had Ajax dat niet alleen aan Eriksen te danken maar ook aan de goede verdediging.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Een groot talent verhuur je niet, dat is sportieve zelfmoord. Waarom gooit Ajax Eriksen wél voor de leeuwen, gewoon op nummer 10? En volgens mij werd het ook nog kampioen ook...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is en blijft een middenvelder en zal op die positie grotere stappen kunnen maken. Je kunt beter hém fouten laten maken zodat hij daarvan zal leren dan de dure aankopen of prutsers als Engelaar.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou ik een heel slechte zet vinden.
Labyad is een jongen die een wedstrijd open kan breken als het in het slop zit. Mooi minuten geven en groot laten worden bij PSV.
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou had Ajax dat niet alleen aan Eriksen te danken maar ook aan de goede verdediging.
Wijnaldum gewoon centraal houden, vind ik hem persoonlijk beter maar laten we het daar niet alweer over gaan hebben...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Toivonen moet je proberen te slijten, of in het keurslijf van spits te kunnen stoppen. Een middenveld met Strootman, Hutchinson en Labyad zou het meest complementair zijn. Tevens is Wijnaldum zélf meer rechtsbuiten dan Labyad, die zou ik dan ook gewoon omwisselen.
[..]
Je hebt ook zoiets als invallers. En men trekt altijd een blik nieuwe Eredivisie-spelers open, om vervolgens de eigen talenten weer klein te houden en te verhuren. Vicieuze cirkel.
Ik blaat geen onzinquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo vatte ik het wel op
My bad.
Het zijn uiteindelijk spelers die bij PSV geen kansen krijgen en vervolgens zelfs weg gaan terwijl veel aankopen ook blijven falen. Dat kost je op 2 vlakken onnodig veel geld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wijnaldum gewoon centraal houden, vind ik hem persoonlijk beter maar laten we het daar niet alweer over gaan hebben...
Dat is geen vicieuze cirkelWel als in 'talenten' in het algemeen, maar als je talenten verhuurt en ze komen aan spelen toe komen ze tot bloei (als het goed is), dan zitten ze dus niet meer in de categorie talenten en heb je gewoon een goede speler die ergens anders is gegroeid
Omhoogquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:31 schreef Doublepain het volgende:
psv moet zoet hierna nog een jaartje verhuren, aan heerenveen ofzo Steeds een stapje omhoog.
Wie haal je centraal weg voor Labyad dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:36 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben het met je eens dat tegen het einde van wedstrijden er wat creatiever gewisseld mag worden jaMaar niet meteen met de basis 11 gaan kloten elke keer. Zet Labyad inderdaad maar eens centraal dan, haal hem van die flank af en laat hem daar ook spelen, maar niet meteen dus.
Gewoon Wijnaldum of Toivonen, ik heb het over de laatste 20 minuten ofzo hèquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie haal je centraal weg voor Labyad dan?
Ooh oké, ik dacht alquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon Wijnaldum of Toivonen, ik heb het over de laatste 20 minuten ofzo hèEens rustig gaan kijken hoe dat uitpakt.
Als je dan kijkt wie de tegenstanders in die play-offs zijn is dat in ieder geval niet zo'n probleem als het goed isquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, met de huidige stand doen we in ieder geval nog play-offs
Daar zit ook wat in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je dan kijkt wie de tegenstanders in die play-offs zijn is dat in ieder geval niet zo'n probleem als het goed is
hehe, excelsior speelde begin vorig seizoen ook bovenaan, toch strijdde ze op het eind bijna voor degradatie :pquote:
Waarom zo behouden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon Wijnaldum of Toivonen, ik heb het over de laatste 20 minuten ofzo hèEens rustig gaan kijken hoe dat uitpakt.
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar PSV loopt niet zo lekker de laatste maanden zeg maar. We moeten vaak vechten voor de punten en dat gaat beter in je beste opstellingquote:
Denk je echt dat PSV kans maakt op de titel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar PSV loopt niet zo lekker de laatste maanden zeg maar. We moeten vaak vechten voor de punten en dat gaat beter in je beste opstelling
Ja. Absoluut.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Denk je echt dat PSV kans maakt op de titel?
Niet om te trollen, en dit heb ik al járen niet meer gezegd, maar Ajax is toch veel sterker? En Twente schat ik ook hoger in. PSV is onstabiel en wankel, en heeft met geld gesmeten. Ik begrijp dat niet, ik zou in die situatie een stapje terug nemen en gaan bouwen zodat je er op langere termijn kunt staat en zodoende ook veel makkelijker vanuit de kern kunt gaan werken, nieuwe spelers/talenten makkelijker kunt inpassen, posities meer 1 op 1 vervangen, meer vanuit een groter geheel werken. Regeren is vooruitzien.quote:
Ter vervanging van wie? Onze aanval is misschien wel de beste in de Eredivisie, alleen ontbreekt er nog een scorende spits.quote:
Of Ajax en Twente sterker zijn? Ik heb geen idee. Gelukkig hangt het niet alleen af van de wedstrijden tegen die twee ploegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Niet om te trollen, en dit heb ik al járen niet meer gezegd, maar Ajax is toch veel sterker? En Twente schat ik ook hoger in. PSV is onstabiel en wankel, en heeft met geld gesmeten. Ik begrijp dat niet, ik zou in die situatie een stapje terug nemen en gaan bouwen zodat je er op langere termijn kunt staat en zodoende ook veel makkelijker vanuit de kern kunt gaan werken, nieuwe spelers/talenten makkelijker kunt inpassen, posities meer 1 op 1 vervangen, meer vanuit een groter geheel werken. Regeren is vooruitzien.
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Denk je echt dat PSV kans maakt op de titel?
Ajax is nu een stuk stabieler ja, maar er verandert veel in een seizoenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Niet om te trollen, en dit heb ik al járen niet meer gezegd, maar Ajax is toch veel sterker? En Twente schat ik ook hoger in. PSV is onstabiel en wankel, en heeft met geld gesmeten. Ik begrijp dat niet, ik zou in die situatie een stapje terug nemen en gaan bouwen zodat je er op langere termijn kunt staat en zodoende ook veel makkelijker vanuit de kern kunt gaan werken, nieuwe spelers/talenten makkelijker kunt inpassen, posities meer 1 op 1 vervangen, meer vanuit een groter geheel werken. Regeren is vooruitzien.
als je al die namen hoort, dan zal psv dit jaar geen scorende spits halen. Cambell, bulykin, chinees, torres. Dan zijn spelers al matavz en el ham, te duur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ter vervanging van wie? Onze aanval is misschien wel de beste in de Eredivisie, alleen ontbreekt er nog een scorende spits.
Jup.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met Reis? Is die nu transfervrij?
Bulykin was wel een beest vorig jaar hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als je al die namen hoort, dan zal psv dit jaar geen scorende spits halen. Cambell, bulykin, chinees, torres. Dan zijn spelers al matavz en el ham, te duur.
Tjah, geen echte spits dit jaar.
Hmm, dat is ook een aderlating. Hij zal rond deze tijd toch wel een keer weer beginnen te trainen?quote:
toen legde verhoek de bal telkens op zijn stropdas. Nu zal je niks aan hem hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bulykin was wel een beest vorig jaar hoor
PSV betaalt nu nog steeds zijn revalidatiekosten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:00 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik deel je mening, maar ik kom er wekelijks weer achter dat de voetballerij (al lang) niet meer zo werkt.
Waarom is dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV betaalt nu nog steeds zijn revalidatiekosten.
Kan me er gewoon kwaad om maken
Die eerste lijkt me de reden dat je kwaad bent dus diequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op welke van de twee zinnen?
Nee, ik ben vooral kwaad omdat hij totaal geen respect lijkt te tonen naar PSV. Zonder PSV was zijn carrière waarschijnlijk gewoon voorbij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste lijkt me de reden dat je kwaad bent dus die
Hij is dacht ik nog verre van gerevalideerd, PSV heeft volgens mij juist gehandeld door de optie niet te openen omdat hij dan voor enkele jaren vast zou liggen zonder zekerheid of hij ooit nog fit wordt, dat zijn management dan wat anders probeert is wel begrijpelijk maar heeft voorlopig ook geen kans.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik ben vooral kwaad omdat hij totaal geen respect lijkt te tonen naar PSV. Zonder PSV was zijn carrière waarschijnlijk gewoon voorbij.
De verhouding in kracht tussen Ajax en PSV is niet anders dan halverwege vorig seizoen. Zoveel is er niet veranderd, want bij PSV zijn er sindsdien (op Dzudszak na) louter niet-functionerende spelers vertrokken. Op dit moment speelt Mertens beter dan Dzudszak in die periode en zijn er nog wat aanwinsten. Ik zou zelfs durven beweren dat dit PSV stukken verder is dan het PSV van na de vorige winterstop. Ajax heeft zich nauwelijks versterkt, hooguit in de breedte en is Stekelenburg kwijtgeraakt. Vermeer is als keeper echt niet zo veel beter dan Issakson. Ik denk dat de teams redelijk gelijkwaardig zijn, met het verschil dat Ajax een hechter team is omdat ze langer in min of meer dezelfde groep samenspelen. In potentie is de aanval van PSV de beste van de eredivisie, je ziet dat per wedstrijd groeien. Vergeet niet dat iedereen de verdediging van Ajax begin vorig jaar ook verguisde, terwijl die nauwelijks gewijzigd is en nu als superieur boven die van PSV wordt geplaatst.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
quote:Dzsudzsák houdt slechte herinneringen over aan debuutwedstrijd Eto'o
Door een laat doelpunt van debutant Samuel Eto'o hield Anzhi Makhachkala zaterdag een punt over aan de uitwedstrijd tegen FK Rostov (1-1), maar voor Balázs Dzsudzsák is het seizoen in de Premjer Liga voorbij. De aanvaller moest al vroeg geblesseerd afhaken en is voorlopig uitgeschakeld.
Dzsudzsák kwam ongelukkig in botsing met een tegenstander en moest al na tien minuten worden vervangen door Makhach Gadzhiev. Volgens diverse Russische media heeft de voormalig PSV'er zijn sleutelbeen gebroken. Dat maakt meteen een einde aan het seizoen van de Hongaars international. In de competitie in Rusland staan nog acht volledige speeldagen op het programma.
FK Rostov kwam twintig minuten voor tijd op voorsprong door een doelpunt van Timofei Kalachev. Eto'o stond op dat moment al in het veld. De van Internazionale overgekomen aanvaller viel in de 58e minuut in voor Diego Tardelli en maakte zo zijn officiële debuut. Tien minuten voor het eindsignaal startte Yuri Zhirkov een slalom op links en schoot Eto'o de bal achter Stipe Pletikosa.
Goede speler, maar huren zonder optie tot koop vind ik een slecht idee.quote:@thijsslegers thijsslegers
De 20-jarige Costaricaan Joe Campbell zegt dat #PSV en #Lille hem willen huren. We gaan t zien, de komende dagen
Bij Arsenal krijgt ie geen werkvergunning, dus laten ze hem ergens anders in Europa ervaring opdoen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goede speler, maar huren zonder optie tot koop vind ik een slecht idee.
Dat snap ik. En dus vind ik dat ze het niet moeten doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij Arsenal krijgt ie geen werkvergunning, dus laten ze hem ergens anders in Europa ervaring opdoen.
Dus optie tot koop is er ook niet.
Je kijkt alleen maar naar individuele kwaliteiten zo lijkt het wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De verhouding in kracht tussen Ajax en PSV is niet anders dan halverwege vorig seizoen. Zoveel is er niet veranderd, want bij PSV zijn er sindsdien (op Dzudszak na) louter niet-functionerende spelers vertrokken. Op dit moment speelt Mertens beter dan Dzudszak in die periode en zijn er nog wat aanwinsten. Ik zou zelfs durven beweren dat dit PSV stukken verder is dan het PSV van na de vorige winterstop. Ajax heeft zich nauwelijks versterkt, hooguit in de breedte en is Stekelenburg kwijtgeraakt. Vermeer is als keeper echt niet zo veel beter dan Issakson. Ik denk dat de teams redelijk gelijkwaardig zijn, met het verschil dat Ajax een hechter team is omdat ze langer in min of meer dezelfde groep samenspelen. In potentie is de aanval van PSV de beste van de eredivisie, je ziet dat per wedstrijd groeien. Vergeet niet dat iedereen de verdediging van Ajax begin vorig jaar ook verguisde, terwijl die nauwelijks gewijzigd is en nu als superieur boven die van PSV wordt geplaatst.
Twente vind ik van de drie duidelijk de minste. Hebben veel ingeleverd en hebben eigenlijk alleen Chadli en Ruiz die boven de rest uitsteken. Het gaat dit jaar tussen Ajax en PSV, waarbij Ajax de zware CL moet zien door te komen met een ook niet al te brede selectie. En PSV moet nog ingespeeld raken. Het wordt spannend.
Ja dokus. Dat leg ik toch ook uit. Daarom heb ik het ook over 'ingespeeld raken'....quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:07 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Je kijkt alleen maar naar individuele kwaliteiten zo lijkt het wel.
quote:Ik denk dat de teams redelijk gelijkwaardig zijn, met het verschil dat Ajax een hechter team is omdat ze langer in min of meer dezelfde groep samenspelen
Het doet mij ook niet zo veel. Natuurlijk lullig voor hem, maar ik moet zeggen dat Mertens hem bij mij al bijna heeft doen vergeten. Mertens is altijd aanspeelbaar, wil constant bij het spel betrokken zijn, straalt fanatisme uit. Bij Dzsudzsák ergerde ik me vaak ook aan het feit dat hij juist maar een beetje aan de zijlijn stond te staan en zich niet aanspeelbaar maakte. Wat dat betreft is Mertens waardevoller voor PSV dan Dzsudzsák was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom interesseert het met niks eigenlijk?
Geldwolf. Heeft PSV veel geld opgebracht... maar welke idioot gaat er nu op zo'n leeftijd in Rusland ballen als je een grote carriere in het verschiet ligt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het doet mij ook niet zo veel. Natuurlijk lullig voor hem, maar ik moet zeggen dat Mertens hem bij mij al bijna heeft doen vergeten. Mertens is altijd aanspeelbaar, wil constant bij het spel betrokken zijn, straalt fanatisme uit. Bij Dzsudzsák ergerde ik me vaak ook aan het feit dat hij juist maar een beetje aan de zijlijn stond te staan en zich niet aanspeelbaar maakte. Wat dat betreft is Mertens waardevoller voor PSV dan Dzsudzsák was.
Maar Dzsudzsak kon zijn spitsen bedienen, Mertens floreert vooral zelf. Dat is eenzijdiger. Dat ligt niet aan hem, maar aan de samenstelling van jullie team. Verder is Ajax juist een stuk verder dan afgelopen winter, juist omdat De Boer langer zijn aanpak heeft kunnen uitoefenen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De verhouding in kracht tussen Ajax en PSV is niet anders dan halverwege vorig seizoen. Zoveel is er niet veranderd, want bij PSV zijn er sindsdien (op Dzudszak na) louter niet-functionerende spelers vertrokken. Op dit moment speelt Mertens beter dan Dzudszak in die periode en zijn er nog wat aanwinsten. Ik zou zelfs durven beweren dat dit PSV stukken verder is dan het PSV van na de vorige winterstop.
Janssen scheen volgens velen de beste speler in Nederland te zijn vorig seizoen, en Sigthorsson is een hele complete en uiterst getalenteerde spits. Daar zou ik als PSVer was eigenlijk wel jaloers op zijn. En met Boerrigter haal je een degelijke buitenspeler die er al meteen staat i.t.t. de grillige Ebecilio. Boerrigter doet het beter dan verwacht en is uiterst bruikbaar. Geeft assists, voetbal sterk mee en scoort makkelijk. Dan ga je er toch behoorlijk op vooruit als Ajax zijnde dacht ik.. Maar zoals ik al zei, individuele kwaliteit is minder boeiend. Boerrigter functioneert, maar nog belangrijker, Sigthorsson is de spits die oog heeft voor medespelers, balvast is, zowel een rustpunt in de aanval als een afmaker. Enorm belangrijk, en dat tilt Ajax ook naar een hoger niveau.quote:Ajax heeft zich nauwelijks versterkt, hooguit in de breedte en is Stekelenburg kwijtgeraakt. Vermeer is als keeper echt niet zo veel beter dan Issakson. Ik denk dat de teams redelijk gelijkwaardig zijn, met het verschil dat Ajax een hechter team is omdat ze langer in min of meer dezelfde groep samenspelen.
Met Luuk De Jong in de spits vind ik Twente de beste aanval van Nederland hebben. Bij PSV zit er geen lijn in en is individueel gezien alleen Mertens uitzonderlijk. Dat groeien bij PSV valt nog wel mee. Ja, jullie wonnen betrekkelijk eenvoudig van middenmoter Ado en de nummer laatst van Oostenrijk. Een week eerder ging het tegen RKC en diezelfde club uit Oostenrijk een stuk slechter. Dat ben je dan ook wel aan je stand verplicht, dus of dat groeien is? Ik weet niet. Met een kwetsbare verdediging en een middenveld dat niet complementair en uit balans is kun je amper goed voetbal spelen en zul je constant afhankelijk zijn van de individuele bevliegingen van je aanvallers. Dat breekt je op.quote:In potentie is de aanval van PSV de beste van de eredivisie, je ziet dat per wedstrijd groeien.
De verdediging van Ajax wordt sinds Jol al geprezen en gewaardeerd. Mindere periodes, á la, maar sinds jaren heeft Ajax met Wiel, Alderweireld, Vertonghen en bijvoorbeeld Boilesen een top-verdediging voor Eredivisie begrippen.quote:Vergeet niet dat iedereen de verdediging van Ajax begin vorig jaar ook verguisde, terwijl die nauwelijks gewijzigd is en nu als superieur boven die van PSV wordt geplaatst.
Je doet De Jong, meest getalenteerde Nederlandse spits, nu wel echt tekort. En zolang Adriaanse aan het roer staat en hij moeiteloos jonkies als Berghuis en John weet in te passen blijft Twente gevaarlijk. Hun spel is heel goed, en ze weten zelfs een beperkte speler als Janko veelvuldig te laten scoren. Dan ben je wel sterk hoor...quote:Twente vind ik van de drie duidelijk de minste. Hebben veel ingeleverd en hebben eigenlijk alleen Chadli en Ruiz die boven de rest uitsteken.
Ajax heeft juist een hele brede selectie i.t.t. Twente en PSV, maar dat je PSV zo hoog inschat t.o.v. Twente bijvoorbeeld vind ik echt schrikbarend.quote:Het gaat dit jaar tussen Ajax en PSV, waarbij Ajax de zware CL moet zien door te komen met een ook niet al te brede selectie. En PSV moet nog ingespeeld raken. Het wordt spannend.
Nee man, Mertens is veel technischer dan Dzsudzsak!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
![]()
Dit dus precies. Aan de bal was Dzudszak misschien technischer, maar Mertens is 10x zo fanatiek.
Dzudzsak heeft een sterkere vrije trap dan Mertens. Getuige PSV - Ajax 2009/2010quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee man, Mertens is veel technischer dan Dzsudzsak!
Als Jol nog bij Ajax had gezeten... Dan waren we erg hard afgedwaald als Ajax zijnde. Maar dat terzijdequote:Op zondag 28 augustus 2011 10:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar Dzsudzsak kon zijn spitsen bedienen, Mertens floreert vooral zelf. Dat is eenzijdiger. Dat ligt niet aan hem, maar aan de samenstelling van jullie team. Verder is Ajax juist een stuk verder dan afgelopen winter, juist omdat De Boer langer zijn aanpak heeft kunnen uitoefenen.
[..]
Janssen scheen volgens velen de beste speler in Nederland te zijn vorig seizoen, en Sigthorsson is een hele complete en uiterst getalenteerde spits. Daar zou ik als PSVer was eigenlijk wel jaloers op zijn. En met Boerrigter haal je een degelijke buitenspeler die er al meteen staat i.t.t. de grillige Ebecilio. Boerrigter doet het beter dan verwacht en is uiterst bruikbaar. Geeft assists, voetbal sterk mee en scoort makkelijk. Dan ga je er toch behoorlijk op vooruit als Ajax zijnde dacht ik.. Maar zoals ik al zei, individuele kwaliteit is minder boeiend. Boerrigter functioneert, maar nog belangrijker, Sigthorsson is de spits die oog heeft voor medespelers, balvast is, zowel een rustpunt in de aanval als een afmaker. Enorm belangrijk, en dat tilt Ajax ook naar een hoger niveau.
[..]
Met Luuk De Jong in de spits vind ik Twente de beste aanval van Nederland hebben. Bij PSV zit er geen lijn in en is individueel gezien alleen Mertens uitzonderlijk. Dat groeien bij PSV valt nog wel mee. Ja, jullie wonnen betrekkelijk eenvoudig van middenmoter Ado en de nummer laatst van Oostenrijk. Een week eerder ging het tegen RKC en diezelfde club uit Oostenrijk een stuk slechter. Dat ben je dan ook wel aan je stand verplicht, dus of dat groeien is? Ik weet niet. Met een kwetsbare verdediging en een middenveld dat niet complementair en uit balans is kun je amper goed voetbal spelen en zul je constant afhankelijk zijn van de individuele bevliegingen van je aanvallers. Dat breekt je op.
[..]
De verdediging van Ajax wordt sinds Jol al geprezen en gewaardeerd. Mindere periodes, á la, maar sinds jaren heeft Ajax met Wiel, Alderweireld, Vertonghen en bijvoorbeeld Boilesen een top-verdediging voor Eredivisie begrippen.
[..]
Je doet De Jong, meest getalenteerde Nederlandse spits, nu wel echt tekort. En zolang Adriaanse aan het roer staat en hij moeiteloos jonkies als Berghuis en John weet in te passen blijft Twente gevaarlijk. Hun spel is heel goed, en ze weten zelfs een beperkte speler als Janko veelvuldig te laten scoren. Dan ben je wel sterk hoor...
[..]
Ajax heeft juist een hele brede selectie i.t.t. Twente en PSV, maar dat je PSV zo hoog inschat t.o.v. Twente bijvoorbeeld vind ik echt schrikbarend.
Daar zeg ik toch ook helemaal niks over?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Jol nog bij Ajax had gezeten... Dan waren we erg hard afgedwaald als Ajax zijnde. Maar dat terzijde
Goede argumenten man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv gaat echt wel meedoen hoor..speelt ajax ook weer eens 3 wedstrijden goed zijn ze veel beter dan psv.Vorige week zag je toch waartoe psv in staat is als het gaat lopen.Wat een onzin.Ik schat twente het hoogst in
Leuk argument. Maar PSV moet wel de vorm vast houden. Maar daar draait het om. Wie de meeste punten heeft, heeft het best gepresteerd. Momenteel presteert Twente nu het bestquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv gaat echt wel meedoen hoor..speelt ajax ook weer eens 3 wedstrijden goed zijn ze veel beter dan psv.Vorige week zag je toch waartoe psv in staat is als het gaat lopen.Wat een onzin.Ik schat twente het hoogst in
Jarige jop in de selectie!quote:Eén verjaardag vandaag op de PSV-kalender, Funso Ojo (20 jaar) is vandaag jarig. Van harte gefeliciteerd!
Welke vorm? We zijn net bezig, je kunt amper van vorm spreken. En om tot de meeste punten te komen moet je het beste voetbal op de mat leggen, anders ben je te zeer afhankelijk van je concurrentie en moet je zelf hopen op individuele bevliegingen. Dat gaat nooit lang goed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk argument. Maar PSV moet wel de vorm vast houden. Maar daar draait het om. Wie de meeste punten heeft, heeft het best gepresteerd. Momenteel presteert Twente nu het bestAjax loopt ook goed. Alleen lieten ze een uur de automatische piloot aan
![]()
ik bedoel dat PSV de lijn door moet trekken die ze tegen ADO gestart zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke vorm? We zijn net bezig, je kunt amper van vorm spreken. En om tot de meeste punten te komen moet je het beste voetbal op de mat leggen, anders ben je te zeer afhankelijk van je concurrentie en moet je zelf hopen op individuele bevliegingen. Dat gaat nooit lang goed.
Maar ook in de eerste wedstrijden creeerde PSV toch al aardig wat 100% kansen. Ze wisten het alleen niet om te zetten in doelpunten, en dan lijkt het al snel wat droevig...quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke vorm? We zijn net bezig, je kunt amper van vorm spreken. En om tot de meeste punten te komen moet je het beste voetbal op de mat leggen, anders ben je te zeer afhankelijk van je concurrentie en moet je zelf hopen op individuele bevliegingen. Dat gaat nooit lang goed.
We zullen het zien als men eens een moeilijke wedstrijd speelt, of als Mertens geblesseerd raakt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar ook in de eerste wedstrijden creeerde PSV toch al aardig wat 100% kansen. Ze wisten het alleen niet om te zetten in doelpunten, en dan lijkt het al snel wat droevig...
Dan zit je inderdaad krap.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
We zullen het zien als men eens een moeilijke wedstrijd speelt, of als Mertens geblesseerd raakt bijvoorbeeld.
Dude dus ajax zijn beste speler geblesseerd raakt hebben ze een gelijkwaardige ter vervanging??quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
We zullen het zien als men eens een moeilijke wedstrijd speelt, of als Mertens geblesseerd raakt bijvoorbeeld.
Ajax gaf tegen vvv en vitesse ook heel veel kansen weg gast dus ga hier geen nonsens verkopenquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:01 schreef DeNummer10 het volgende:
Thuis tegen RKC grote kansen weggeven en ook nog MINDER balbezit hebben dan je tegenstander... Dat is een week of 2 geleden. Zou het lek dan boven zijn na een aantal goals tegen 2 andere laagvliegers? Dat is wat ik wil zeggen.
Nee, dude, maar ze hebben wel een completere selectie en daardoor een beter uitgebalanceerd team en spelers zijn meer complementair aan elkaar. Tevens heeft Ajax een brede selectie. Op welke speler doel je trouwens?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:23 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude dus ajax zijn beste speler geblesseerd raakt hebben ze een gelijkwaardige ter vervanging??
VVV maakte haar 2 grootste kansen direct af, Vitesse kreeg (voor hun goal) inderdaad ook 2 grote kansen maar wist deze niet af te maken. PSV kreeg er tegen RKC meer tegen dan Ajax in 2 wedstrijden, dus wie verkoopt hier nu nonsensquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ajax gaf tegen vvv en vitesse ook heel veel kansen weg gast dus ga hier geen nonsens verkopen
Ik vond het kwalijker dat ze vorig seizoen een echte scorende spits in de selectie hadden, maar die niet opstelden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:35 schreef DeNummer10 het volgende:
Dat zou grandioos wanbeleid zijn. Ze hebben er een maand of 8 de tijd voor gehad. Mja, bord-op-schoot-scouting van Brands en Rutten he.
Koevermans zou menig aanval verneukt hebben, dus ik vraag het me ten zeerste af. Om vooruit te kunnen voetballen heb je een spits nodig die slim beweegt, kan combineren of eventueel zelf een actie heeft. Koevermans kan alleen z'n bolle kop tegen een bal aan zetten. Dan moet die bal daar wel eerst komen. Dzsudzsak krijgt die bal niet vanzelf, die moet vrijgespeeld worden. Met een spits als Koevermans kun je niet vooruit voetballen. Maar goed, Berg is weer een verhaal apart. Met Reis waren jullie wel kampioen geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond het kwalijker dat ze vorig seizoen een echte scorende spits in de selectie hadden, maar die niet opstelden.
Met Koevermans in de basis was PSV hoogstwaarschijnlijk al rond april landskampioen geweest.
Mjah, maar Kezman heeft het de laatste jaren nu niet bepaald serieus genomen allemaal, dat voetbal. Destijds wat hij gretig en hongerig, maar de laatste jaren lijkt het hem serieus aan zijn kont te jeuken waar en hoe hij speelt...quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja dan zou je rond 1 september nog steeds Kezman kunnen halen. Is transfervrij en rond de 750.000 per jaar.
Kun je alsnog je talenten langzaam brengen, hij neemt een hoop ervaring mee voor de jonge spitsen.
En je bent minder kwijt
Ervaring voor welke jonge spitsen precies? En dat salaris voor zo'n matige spits waarin je dus ook niet in kunt en wilt investeren is veel te duur. Los van het feit dat hij er al jaren niks meer van bakt. Wat een risico zou dat zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja dan zou je rond 1 september nog steeds Kezman kunnen halen. Is transfervrij en rond de 750.000 per jaar.
Kun je alsnog je talenten langzaam brengen, hij neemt een hoop ervaring mee voor de jonge spitsen.
En je bent minder kwijt
Kezman heeft na zijn PSV tijd, wat al een hele tijd geleden is, nooit meer iets gepresteerd. 0,0.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
En je bent minder kwijt
eel miljoen eisen ze dan, Denk jij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:49 schreef DeNummer10 het volgende:
Best aardig ja, maar te duur en komt sowieso niet naar de Eredivisie.
Mjah, dat wordt vaak gezegd over Koef, maar het is complete onzin. Het is geen Bergkamp (alhoewel zijn traptechniek destijds door Van Gaal wel werd vergeleken met Bergkamp). Positioneel is hij sterk, in de aannames en passing is hij sterk, en hij scoort altijd. Wat wil je nou nog meer!? Hij is niet snel en hij heeft geen individuele actie, maar dat is alles.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Koevermans zou menig aanval verneukt hebben, dus ik vraag het me ten zeerste af. Om vooruit te kunnen voetballen heb je een spits nodig die slim beweegt, kan combineren of eventueel zelf een actie heeft. Koevermans kan alleen z'n bolle kop tegen een bal aan zetten. Dan moet die bal daar wel eerst komen. Dzsudzsak krijgt die bal niet vanzelf, die moet vrijgespeeld worden. Met een spits als Koevermans kun je niet vooruit voetballen. Maar goed, Berg is weer een verhaal apart. Met Reis waren jullie wel kampioen geworden.
Een bod van 6 miljoen werd onlangs afgewezen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoev
[..]
eel miljoen eisen ze dan, Denk jij?
Wacht, hebben we het over Kluivert in zijn topjaren of over Koevermans? Passing goed? Aannames goed? Mijn god zeg... En weet je zeker dat Van Gaal niet sarcastisch was over zijn traptechniek? Diezelfde Van Gaal liet hem al na een jaar wieberen bij AZ... Geheel terecht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, dat wordt vaak gezegd over Koef, maar het is complete onzin. Het is geen Bergkamp (alhoewel zijn traptechniek destijds door Van Gaal wel werd vergeleken met Bergkamp). Positioneel is hij sterk, in de aannames en passing is hij sterk, en hij scoort altijd. Wat wil je nou nog meer!? Hij is niet snel en hij heeft geen individuele actie, maar dat is alles.
Dat een Derksen(!)de pik op hem heeft wil niet zeggen dat Koevermans niet kan voetballen. Ook vorig seizoen in de zeldzame minuten die hij speelde legde hij weer schitterende ballen af op medespelers en liep steeds goed.
Hij heeft genoeg mooie doelpuntenquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, dat wordt vaak gezegd over Koef, maar het is complete onzin. Het is geen Bergkamp (alhoewel zijn traptechniek destijds door Van Gaal wel werd vergeleken met Bergkamp). Positioneel is hij sterk, in de aannames en passing is hij sterk, en hij scoort altijd. Wat wil je nou nog meer!? Hij is niet snel en hij heeft geen individuele actie, maar dat is alles.
Dat een Derksen(!)de pik op hem heeft wil niet zeggen dat Koevermans niet kan voetballen. Ook vorig seizoen in de zeldzame minuten die hij speelde legde hij weer schitterende ballen af op medespelers en liep steeds goed.
Weer zo'n Footballmanager-talent. In het echt is hij lang niet zo goed hoor...quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken een spits die speelt in Praag. Vaclav Kadlec
Even offtopic: FM heeft het juist heel vaak bij het rechte end. Ontopic: Jawel, hij is wel goed. En nog piepjong. De moeite waard, maar jullie kunnen 'm niet betalen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Weer zo'n Footballmanager-talent. In het echt is hij lang niet zo goed hoor...
Als je de aanname van Koef al goed vind dan leg je blijkbaar de lat niet zo hoog. Dat mag hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs Kluivert in zijn PSV-tijd was beter dan Koef....quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]Zelfs
Wacht, hebben we het over Kluivert in zijn topjaren of over Koevermans? Passing goed? Aannames goed? Mijn god zeg... En weet je zeker dat Van Gaal niet sarcastisch was over zijn traptechniek? Diezelfde Van Gaal liet hem al na een jaar wieberen bij AZ... Geheel terecht.
Mag jij mij eens laten zien dan dat rkc zoveel kansen kreeg? Ik zag er maar 2 op het einde van de wedstrijd. Hoeveel tegengoals heeft ajax en hoeveel heeft psv er ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
VVV maakte haar 2 grootste kansen direct af, Vitesse kreeg (voor hun goal) inderdaad ook 2 grote kansen maar wist deze niet af te maken. PSV kreeg er tegen RKC meer tegen dan Ajax in 2 wedstrijden, dus wie verkoopt hier nu nonsens?!
2006/07. 16 wedstrijden, 3 goals .Wat zei je?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zelfs Kluivert in zijn PSV-tijd was beter dan Koef....
Hij liet genoeg anderen scoren, misschien nog wel belangrijker als spits in een aanvallend elftal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2006/07. 16 wedstrijden, 3 goals .Wat zei je?
Diezelfde Van Gaal die het hele seizoen een scorende Koevermans in zijn selectie had staan, maar in de laatste wedstrijd van het seizoen dacht dat hij het zonder Koevermans ook wel zou redden om kampioen te worden...!?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wacht, hebben we het over Kluivert in zijn topjaren of over Koevermans? Passing goed? Aannames goed? Mijn god zeg... En weet je zeker dat Van Gaal niet sarcastisch was over zijn traptechniek? Diezelfde Van Gaal liet hem al na een jaar wieberen bij AZ... Geheel terecht.
Ah, die logica weer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Hoeveel tegengoals heeft ajax en hoeveel heeft psv er ?
Ga lekker FM spelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken een spits die speelt in Praag. Vaclav Kadlec
Huntelaar is voetballend gewoon niet goed genoeg en veel te eendimensionaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Diezelfde Van Gaal die het hele seizoen een scorende Koevermans in zijn selectie had staan, maar in de laatste wedstrijd van het seizoen dacht dat hij het zonder Koevermans ook wel zou redden om kampioen te worden...!?
... en vervolgens in de luttele minuten speeltijd die Koevermans kreeg, hem nog de bal op de paal zag schieten vanuit een knappe hoek!?
Koevermans deed het ook bij AZ prima in het combinatievoetbal dat ze speelden. Maar soms denkt een trainer opeens dat hij toch iets anders nodig heeft. Is Huntelaar ook een waardeloze spits nu hij op het WK gepasseerd werd voor een ongelooflijk matige Van Persie? Of omdat hij bij Madrid wel presteerde maar nauwelijks speelde? Of bij Milan het vertrouwen niet kreeg?
Bij Inter kotsten ze Dennis Bergkamp destijds uit.
Onzin. Je praat idioten na die er geen kijk op hebben, of je snapt het zelf niet. Vooral onder Ten Cate bij Ajax is Huntelaar een prima Ajax-spits geworden die kan kaatsen, combineren, vrijlopen, en de bal kan vasthouden. Daarnaast heeft hij een uitstekende traptechniek zoals we destijds zagen toen hij de vrije trappen nam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Huntelaar is voetballend gewoon niet goed genoeg en veel te eendimensionaal.
Vind het een supertoffe jongen zoals ik hem in de media zie en wat hij doet doet hij goed (Kansen afmaken), maar je kan nooit dominant met hem voetballen tenzijn je 10 andere spelers zo goed zijn en je tegenstander van het niveau San Marino is.
Hij had het over kansen tegen en de verdediging van psv ... niks met punten te makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, die logica weer.
Hoeveel punten heeft Ajax en hoeveel punten heeft PSV?
Het aantal kansen tegenkrijgen heeft ook weer niets met het aantal tegendoelpunten te maken. Kansen worden namelijk niet altijd benut.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Hij had het over kansen tegen en de verdediging van psv ... niks met punten te maken
Of misschien snappen die idioten het wel en ik ook en zie jij het verkeerd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. Je praat idioten na die er geen kijk op hebben, of je snapt het zelf niet. Vooral onder Ten Cate bij Ajax is Huntelaar een prima Ajax-spits geworden die kan kaatsen, combineren, vrijlopen, en de bal kan vasthouden. Daarnaast heeft hij een uitstekende traptechniek zoals we destijds zagen toen hij de vrije trappen nam.
Daarnaast scoort hij aan de lopende band, waar hij ook speelt. Doet ook nooit vreemde dingen.
En over Koevermans vs. Berg: JUIST Berg liep vorig seizoen vaker in de weg dan dat hij nuttig was.
Laat maar joh ... misschien lees je eens terugquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het aantal kansen tegenkrijgen heeft ook weer niets met het aantal tegendoelpunten te maken. Kansen worden namelijk niet altijd benut.
Prima. Dan wacht ik wel totdat je met argumenten komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:10 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Laat maar joh ... misschien lees je eens terug
Daar moet je ook wat mazzel mee hebben. Heel simpel. Bij Koevermans is de eerste indruk idd 'grote kopsterke langzame speler zonder actie', dus dan val je bij veel clubs sowieso al af, of dan kiezen ze gewoon voor nog groter en sterker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Of misschien snappen die idioten het wel en ik ook en zie jij het verkeerd.
Waarom slaagt hij dan niet in de top van Europa? Waar je makkelijker mee zou kunnen als je goed zou kunnen voetballen.
Ik kijk objectief en ik constateer dat hij helemaal geen goede passing heeft, hij vertragend werkt, hij niet in de combinatie mee kan voetballen en hij bediend moet worden aangezien hij zelf geen kansen kan creëren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar moet je ook wat mazzel mee hebben. Heel simpel. Bij Koevermans is de eerste indruk idd 'grote kopsterke langzame speler zonder actie', dus dan val je bij veel clubs sowieso al af, of dan kiezen ze gewoon voor nog groter en sterker.
Als je hem gewoon objectief bekijkt zie je dat hij een prima pass heeft, goed inzicht en positionering, redelijk goede aannames, prima schot, en makkelijk scoort.
Ik moet ook wel zeggen dat hij veel beter tot zijn recht komt in een 2-spitsen systeem, ipv als eenzame spits met flankspelers. Tenzij de nr. 10 echt heel dicht op hem speelt om die combinaties aan te gaan.
Als hij in zijn eentje tegen 2 goede verdedigers staat, zonder aansluiting van een komende man, dan staat hij dusdanig geisoleerd dat je idd weinig aan hem zult hebben...
Met veel druk naar voren gaat het nog wel, maar als hij op 30 meter van de goal moet spelen, tja...
Een een draaicirkel van een tientonner.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik kijk objectief en ik constateer dat hij helemaal geen goede passing heeft, hij vertragend werkt, hij niet in de combinatie mee kan voetballen en hij bediend moet worden aangezien hij zelf geen kansen kan creëren.
Dat is op zich geen probleem als hij een goede aanname en een goed overzicht had en goed kon kaatsen. Dan kon hij gewoon met zijn rug naar de goal blijven spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een een draaicirkel van een tientonner.
Ja, maar niet als spits in een 1-spitssysteem.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is op zich geen probleem als hij een goede aanname en een goed overzicht had en goed kon kaatsen. Dan kon hij gewoon met zijn rug naar de goal blijven spelen.
Dat ligt ook een beetje aan de invulling van je middenvelders en je vleugelspelers.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, maar niet als spits in een 1-spitssysteem.
Toen konden PSV'ers volgens mij ook makkelijker tegen kritiek op hun club. Want als je succes hebt kan je lak aan anderen hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nu ben ik de afgelopen jaren niet op Fok's VBL actief geweest, maar in de periode dat PSV structureel kampioen werd, kwamen er toen ook zo veel Ajax-zieligerds hier om hun grootheid en die van hun oud-spelers (waarmee ze geen kampioen werden...) te ventileren?
Ik vind het een beetje vermoeiend worden.
Ik herinner me van vorig seizoen o.a. nog een briljante actie van hem waarmij hij Berg een 100% kans bood... (die hem uiteraard wist te missen). Daar ging een prima balcontrole, beheersing, overzicht, etc aan vooraf...quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik kijk objectief en ik constateer dat hij helemaal geen goede passing heeft, hij vertragend werkt, hij niet in de combinatie mee kan voetballen en hij bediend moet worden aangezien hij zelf geen kansen kan creëren.
Nu bij Heracles leuke spelers. En VVV.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst was het scoutingsbeleid van PSV top onder Harry van Raaij. Nu is het niets. Het zelfde bij Heerenveen maar in grotere maten. Riemer was een hele goede scouter in samenwerking met Foppe
Een actie overtuigd mij niet genoeg om te zeggen dat hij die cappaciteiten heeft. Ik heb juist vaker wedstrijden gezien dat hij dat niet had. Was hij die wedstrijd dan per ongeluk zo goed dat het wel lukte of was hij in die andere wedstrijden (Wat er dus meer waren) onder zijn kunnen aan het presteren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik herinner me van vorig seizoen o.a. nog een briljante actie van hem waarmij hij Berg een 100% kans bood... (die hem uiteraard wist te missen). Daar ging een prima balcontrole, beheersing, overzicht, etc aan vooraf...
Als ik zou weten in welke wedstrijd het was zou ik even kijken of het op youtube te vinden zou zijn.
Heracles is onder Jan Smit een leuk en symphatiek clubje. Goede spelers zoals Everton, Armenteros, Vejinovic, Duartequote:Op zondag 28 augustus 2011 12:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nu bij Heracles leuke spelers. En VVV.
Dat krijg je als je geen netwerk meer hebt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst was het scoutingsbeleid van PSV top onder Harry van Raaij. Nu is het niets. Het zelfde bij Heerenveen maar in grotere maten. Riemer was een hele goede scouter in samenwerking met Foppe
Riemer en Harry zijn ook op respectabele leeftijdenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen netwerk meer hebt.
Vergeet niet dat onder Harry van Raaij de financiële problemen zijn ontstaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riemer en Harry zijn ook op respectabele leeftijden
tsja... Wel mooie prestatiesquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vergeet niet dat onder Harry van Raaij de financiële problemen zijn ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |