wat was zijn salaris ook alweer??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kunnen we Drenthe niet als linksback oppikken, die mag weg bij Real? Verdedigend niet veel minder dan Pieters en aanvallend iets beter.
Pieters is zelf ook helemaal geen geweldenaar. 7 Miljoen voor zo'n speler is met 2 handen aangrijpen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:56 schreef BraveDribbel het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet denken van de transfer van pieters. Aan de ene kant is het n enorm goed aanbod, want om heel eerlijk te zijn vind ik zn international status niet erg veel voorstellen, de concurrentie op die positie bij oranje is nou eenmaal niet zo groot. Maar het is wel de beste verdediger bij PSV in een verder zwakke verdediging.
Ach, geef die sukkel een nieuwe Ipad en Sennheiser-oordopjes en hij komt wel voetballen hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat was zijn salaris ook alweer??
En een wit truitje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, geef die sukkel een nieuwe Ipad en Sennheiser-oordopjes en hij komt wel voetballen hoor.
Ik zou het niet eens zo'n heel slecht idee vinden eigenlijk. Als hij al NAC-achtige salarissen accepteert, is hij iig niet duur. En nog transfervrij ook. Is allicht beter om als standin voor Lens te gebruiken dan Zeefuikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar blijft Kezman???? Gewoon voor een jaartje vastleggen met prestatiebonus.
Dus? Iemand die me kan vertellen hoe het er voor staat met Jonathan Reis?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Komt Reis nog gewoon terug dan als ie weer fit is? Ik heb het niet precies meer bijgehouden helaas. Hij is toch gewoon club loos nu, wie zegt dat ie terug gaat naar PSV?
ja acht. Zo mooi is dat niet hoor voor ons psv. Geen spits dus erbij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Doublepain het volgende:
cisokko dus de nieuwe lb van newcastle
Zoet
Bron?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Doublepain het volgende:
cisokko dus de nieuwe lb van newcastle
Zoet
http://boards.footymad.ne(...)act=1&mid=2116517884quote:I prefer Pieters to be honest.
And that's only going on what I have read about the two, as I've seen neither of them play.
Faalt in 433, heeft ruimte nodig, is een loper.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef StijnDa het volgende:
Waarom niet bijvoorbeeld Mads Junker naar PSV voor in de spits?
Contract tot 2012, kan nooit erg duur zijn.
Pffff....niet psv-waardigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef StijnDa het volgende:
Waarom niet bijvoorbeeld Mads Junker naar PSV voor in de spits?
Contract tot 2012, kan nooit erg duur zijn.
Zou ik niet direct zeggen, Roda speelt nu zonder buitenspelers maar hij kan prima met voorzetten overweg en ik denk dat hij wel aan 433 kan wennenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Faalt in 433, heeft ruimte nodig, is een loper.
Deze man heeft skills, in vorm is hij zeker een toevoeging.quote:
Een speler van 30 die nog nooit in dat systeem heeft kunnen spelen zal niet opeens wennen aan het spelen met vleugelspelers...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou ik niet direct zeggen, Roda speelt nu zonder buitenspelers maar hij kan prima met voorzetten overweg en ik denk dat hij wel aan 433 kan wennen![]()
Die diepte is er niet omdat PSV al diep speelt. Ruimte die achter de verdediging ligt is bij PSV zelden aanwezig, slechts in de omschakeling. Verder is hij niet de speler om met de rug naar de goal te spelen, een man meer te kunnen creëren of met een actie in de kleine ruimte zichzelf kan vrijspelen.quote:PSV speelt met 3 middenvelders die allemaal een dieptepass kunnen geven dus ook dat lopen in de diepte moet kunnen.
Ik denk dat hij dat wel kan, hij heeft het overzicht ervoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Een speler van 30 die nog nooit in dat systeem heeft kunnen spelen zal niet opeens wennen aan het spelen met vleugelspelers...
Daar heb je wellicht een punt, maar als het goed is moet de ruimte die er wel is beter benut kunnen worden door PSV-spelers dan door Roda-spelers, met alle respect voor Roda.quote:[..]
Die diepte is er niet omdat PSV al diep speelt. Ruimte die achter de verdediging ligt is bij PSV zelden aanwezig, slechts in de omschakeling. Verder is hij niet de speler om met de rug naar de goal te spelen, een man meer te kunnen creëren of met een actie in de kleine ruimte zichzelf kan vrijspelen.
Ik vind Junker eerlijk waar een goede spelerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:50 schreef DeNummer10 het volgende:
Hebben we het wel nog over Junker of inmiddels over David Villa?
Is hij ook wel, maar ik zie hem PSV niet verbeteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Junker eerlijk waar een goede speler
Is hij ook, in een systeem waarin je grotere ruimtes hebt om in te acteren en waarin Junker een spits náást hem heeft om zichzelf te kunnen lanceren. Jij maakt hem echter groter dan hij is door te stellen dat hij in het systeem van PSV ook zou meekunnen. Je moet spelers beoordelen op hun specifieke manier van spelen gelieerd aan hun kwaliteiten. Bij Vitesse kon hij ook niet met vleugelspelers overweg, bij Roda was het meteen goed (zijn systeem). Of kijk eens naar Rosenberg bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Junker eerlijk waar een goede speler
Waarom Zeefuik niet gewoon? Als die man minuten krijgt, scoort hij er ook vast genoegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:58 schreef StijnDa het volgende:
We zullen het nooit weten vrees ik, god weet wat voor spits er nog naar PSV komt... Of er uberhaupt nog een spits komt
Die dikkequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom Zeefuik niet gewoon? Als die man minuten krijgt, scoort hij er ook vast genoeg
Ja, die dikke.quote:
Zeefuik is gewoon nog niet goed genoeg, is ook nog jong dus groeit nog welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom Zeefuik niet gewoon? Als die man minuten krijgt, scoort hij er ook vast genoeg
Toivonen niet in de spits, zet die maar gewoon naast Wijnaldum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die dikke.
Als je speelt met iets als dit:
------Toivonen-----Zeefuik----------
Mertens------------------------Labyad/Lens
---------------Wijnaldum-----------------
waarbij Toivonen ook tussen Mertens en Labyad mag komen
Dan heb je toch een ziekelijk goede aanval?
Maar dan mis je gewoon een nummer 9. Voor de ballen die de keeper lost enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zeefuik is gewoon nog niet goed genoeg, is ook nog jong dus groeit nog wel![]()
[..]
Toivonen niet in de spits, zet die maar gewoon naast Wijnaldum.
edit: 9 is spitsquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dan mis je gewoon een nummer 9. Voor de ballen die de keeper lost enzo
In welke opstelling zou je dit willen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Links een aanvallende middenvelder en rechts ook een, de keeper lost toch nooit ballen recht door het midden.
Hmmm, geen goede ervaringen met hurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:07 schreef Doublepain het volgende:
omg joel cambell van arsenal huren..
Zoals het nu isquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In welke opstelling zou je dit willen?
Ja, helemaal mee eensquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zoals het nu is![]()
Mertens - spits/Lens - Lens/Labyad
-------Wijnaldum - Toivonen
------------Strootman
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-08-2011 om 00:06:20De 20-jarige Costaricaan Joe Campbell zegt dat #PSV en #Lille hem willen huren. We gaan t zien, de komende dagen reageer retweet
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Nu begrijp ik de "we zijn geen koopclub meer"-uitspraak ook. De nieuwe centrumspits wordt gehuurd
Inderdaad, zou erg teleurstellend zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:09 schreef Tauchmeister het volgende:
We zijn al godverdomme meer dan een jaar op zoek naar een spits. Het contract van Koevermans zou niet verlengd worden, Berg zou hoe dan ook aan het einde van het seizoen terugkeren naar HSV en van Reis wisten we afgelopen winter al dat het lang, heel lang wachten zou worden. Tot dusver ben ik meer dan tevreden over de aankopen, maar Brands kan op 1 september toch niet met lege handen aankomen? Zijn die scouts nou zo incompetent dat er in al die maanden in de hele wereld geen één redelijke centrumspits te vinden is die er gelijk staat?!
Ja talenten hurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef Lemming22 het volgende:
PSV wil een één of andere talentvolle (maar niet talentvol genoeg om voor een werkvergunning in aanmerking te komen) Costa Ricaanse Campbell huren van Arsenal?
Speel dan in godsnaam gewoon met Lens voorin en eigen jeugd Zeefuik als back-up. Brands gaat zijn "er komt hoe dan ook een spits" zo wel waarmaken ja.
Welke voorzetten precies? Jullie hebben geen buitenspelers die voorzetten geven, laat staan de achterlijn halen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens
Maar er moet volgens mij gewoon een spits komen die voorzetten simpel maar effectief afmaakt. Waar Van Nistelrooij/Huntelaar zo fucking goed in is
Waarom huurden we Berg dan? Bij HSV speelde hij ook niet goed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, zou erg teleurstellend zijn.
[..]
Ja talenten hurenTalenten moet je willen kopen, huren doe je met spelers waarvan je weet dat je er iets aan gaat hebben.
Die van Manolev natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke voorzetten precies? Jullie hebben geen buitenspelers die voorzetten geven, laat staan de achterlijn halen.
Berg had al laten zien bij Groningen dat hij veel doelpunten kon makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom huurden we Berg dan? Bij HSV speelde hij ook niet goed.
Inderdaad, de creativeve passjes bij PSV moeten van het middenveld komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke voorzetten precies? Jullie hebben geen buitenspelers die voorzetten geven, laat staan de achterlijn halen.
quote:
Jep, maar hij liet bij HSV zien het niet zo goed te kunnen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Berg had al laten zien bij Groningen dat hij veel doelpunten kon maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |