Ik hoop voor hem dat hij weer snel kan voetballen. Is daar al wat over bekend?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik zocht op youtube ff filmpjes van Reis op en vond dit:
Is gewoon te erg.
Filmpje gaat over verhaal achter zijn drugs gebruik enzo.
Ik denk(hoop) dat jullie hierdoor extra respect geven.
Nja de meeste PSV supporters zullen dat wel doen, maar de rest van NL nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik zocht op youtube ff filmpjes van Reis op en vond dit:
Is gewoon te erg.
Filmpje gaat over verhaal achter zijn drugs gebruik enzo.
Ik denk(hoop) dat jullie hierdoor extra respect geven.
En hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja de meeste PSV supporters zullen dat wel doen, maar de rest van NL niet
Lees net dat hij in gesprek is met NACquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar blijft Kezman???? Gewoon voor een jaartje vastleggen met prestatiebonus.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 13:07:22#kezman praat met #NAC. Waar die t geld vandaan halen mag Joost weten. Voor reactie #kezza www.VI.nl reageer retweet
Zijn goal tegen Man Utdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:42 schreef Jojoortje het volgende:
Weer zo'n vervelend mannetje er bij in de competitie
Geweldig commentaar: ''Uitspelen die man''quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn goal tegen Man Utd
Deze dus:
Das onze Evert toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geweldig commentaar: ''Uitspelen die man''
Wie weet hoeft hij niet veel geld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lees net dat hij in gesprek is met NACtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 13:07:22#kezman praat met #NAC. Waar die t geld vandaan halen mag Joost weten. Voor reactie #kezza www.VI.nl reageer retweet
En hij heeft geen interesse in PSV. Wát een vent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie weet hoeft hij niet veel geld.
Tamata?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Denk niet dat het klopt en als Pieters weggaat, wie heeft PSV dan als LB?
Maar wel beter dan die van Dordrecht. Dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De LB van PSV is dan nog erger dan die van Ajax
Wij hebben geen vaste LB, dus welke bedoel jequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De LB van PSV is dan nog erger dan die van Ajax
Welja, ga dat lekker hier besprekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij hebben geen vaste LB, dus welke bedoel je
Wie begint er nou over de LB van Ajax dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welja, ga dat lekker hier bespreken
Een ajaciedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie begint er nou over de LB van Ajax dan?
Weinig zegt 'ie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef AnaalFaBtje het volgende:
7.6 is weinig voor pieters,met international status,en hij is gewoon goed.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef AnaalFaBtje het volgende:
7.6 is weinig voor pieters,met international status,en hij is gewoon goed.
Dat was eigenlijk ongeveer wat ik dacht, alleen wilde ik een opmerking maken over 'achterop een waterfiets'.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:
7,6 miljoen?! Spring maar op m'n rug, dan zwem ik je wel naar Newcastle.
Dat kan je gewoon teruglezen hoor. Smoofie, woonplaats Amsterdam als je z'n profiel kijkt mocht je je niet zo bekent voelen met dit forum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Wie begint er nou over de LB van Ajax dan?
Lijkt me sterk dat je het luktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:
7,6 miljoen?! Spring maar op m'n rug, dan zwem ik je wel naar Newcastle.
Bij VI zeiden ze gisteren dat RTL 7 het weer gaat uitzenden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaan we dit seizoen eigenlijk nog Euroleague wedstrijden van PSV op een 'open net' zien of komt alles achter de decoder?
Komt Reis nog gewoon terug dan als ie weer fit is? Ik heb het niet precies meer bijgehouden helaas. Hij is toch gewoon club loos nu, wie zegt dat ie terug gaat naar PSV?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:03 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Als je nu Matavs koopt,en Reis is weer goed na de winterstop?
En ik heb het niet zo met ''goeie'' spitsen van groningen.
Inb4 Berg.
Volgens mij had het er ook mee te maken dat voor de voorronde duels de clubs zelf de rechten mogen verkopen. In de groepsfase en later loopt dit via de UEFA...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij VI zeiden ze gisteren dat RTL 7 het weer gaat uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |