Niet om te trollen, en dit heb ik al járen niet meer gezegd, maar Ajax is toch veel sterker? En Twente schat ik ook hoger in. PSV is onstabiel en wankel, en heeft met geld gesmeten. Ik begrijp dat niet, ik zou in die situatie een stapje terug nemen en gaan bouwen zodat je er op langere termijn kunt staat en zodoende ook veel makkelijker vanuit de kern kunt gaan werken, nieuwe spelers/talenten makkelijker kunt inpassen, posities meer 1 op 1 vervangen, meer vanuit een groter geheel werken. Regeren is vooruitzien.quote:
Ter vervanging van wie? Onze aanval is misschien wel de beste in de Eredivisie, alleen ontbreekt er nog een scorende spits.quote:
Of Ajax en Twente sterker zijn? Ik heb geen idee. Gelukkig hangt het niet alleen af van de wedstrijden tegen die twee ploegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Niet om te trollen, en dit heb ik al járen niet meer gezegd, maar Ajax is toch veel sterker? En Twente schat ik ook hoger in. PSV is onstabiel en wankel, en heeft met geld gesmeten. Ik begrijp dat niet, ik zou in die situatie een stapje terug nemen en gaan bouwen zodat je er op langere termijn kunt staat en zodoende ook veel makkelijker vanuit de kern kunt gaan werken, nieuwe spelers/talenten makkelijker kunt inpassen, posities meer 1 op 1 vervangen, meer vanuit een groter geheel werken. Regeren is vooruitzien.
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Denk je echt dat PSV kans maakt op de titel?
Ajax is nu een stuk stabieler ja, maar er verandert veel in een seizoenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Niet om te trollen, en dit heb ik al járen niet meer gezegd, maar Ajax is toch veel sterker? En Twente schat ik ook hoger in. PSV is onstabiel en wankel, en heeft met geld gesmeten. Ik begrijp dat niet, ik zou in die situatie een stapje terug nemen en gaan bouwen zodat je er op langere termijn kunt staat en zodoende ook veel makkelijker vanuit de kern kunt gaan werken, nieuwe spelers/talenten makkelijker kunt inpassen, posities meer 1 op 1 vervangen, meer vanuit een groter geheel werken. Regeren is vooruitzien.
als je al die namen hoort, dan zal psv dit jaar geen scorende spits halen. Cambell, bulykin, chinees, torres. Dan zijn spelers al matavz en el ham, te duur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ter vervanging van wie? Onze aanval is misschien wel de beste in de Eredivisie, alleen ontbreekt er nog een scorende spits.
Jup.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met Reis? Is die nu transfervrij?
Bulykin was wel een beest vorig jaar hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als je al die namen hoort, dan zal psv dit jaar geen scorende spits halen. Cambell, bulykin, chinees, torres. Dan zijn spelers al matavz en el ham, te duur.
Tjah, geen echte spits dit jaar.
Hmm, dat is ook een aderlating. Hij zal rond deze tijd toch wel een keer weer beginnen te trainen?quote:
toen legde verhoek de bal telkens op zijn stropdas. Nu zal je niks aan hem hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bulykin was wel een beest vorig jaar hoor
PSV betaalt nu nog steeds zijn revalidatiekosten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:00 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik deel je mening, maar ik kom er wekelijks weer achter dat de voetballerij (al lang) niet meer zo werkt.
Waarom is dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV betaalt nu nog steeds zijn revalidatiekosten.
Kan me er gewoon kwaad om maken
Die eerste lijkt me de reden dat je kwaad bent dus diequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op welke van de twee zinnen?
Nee, ik ben vooral kwaad omdat hij totaal geen respect lijkt te tonen naar PSV. Zonder PSV was zijn carričre waarschijnlijk gewoon voorbij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste lijkt me de reden dat je kwaad bent dus die
Hij is dacht ik nog verre van gerevalideerd, PSV heeft volgens mij juist gehandeld door de optie niet te openen omdat hij dan voor enkele jaren vast zou liggen zonder zekerheid of hij ooit nog fit wordt, dat zijn management dan wat anders probeert is wel begrijpelijk maar heeft voorlopig ook geen kans.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik ben vooral kwaad omdat hij totaal geen respect lijkt te tonen naar PSV. Zonder PSV was zijn carričre waarschijnlijk gewoon voorbij.
De verhouding in kracht tussen Ajax en PSV is niet anders dan halverwege vorig seizoen. Zoveel is er niet veranderd, want bij PSV zijn er sindsdien (op Dzudszak na) louter niet-functionerende spelers vertrokken. Op dit moment speelt Mertens beter dan Dzudszak in die periode en zijn er nog wat aanwinsten. Ik zou zelfs durven beweren dat dit PSV stukken verder is dan het PSV van na de vorige winterstop. Ajax heeft zich nauwelijks versterkt, hooguit in de breedte en is Stekelenburg kwijtgeraakt. Vermeer is als keeper echt niet zo veel beter dan Issakson. Ik denk dat de teams redelijk gelijkwaardig zijn, met het verschil dat Ajax een hechter team is omdat ze langer in min of meer dezelfde groep samenspelen. In potentie is de aanval van PSV de beste van de eredivisie, je ziet dat per wedstrijd groeien. Vergeet niet dat iedereen de verdediging van Ajax begin vorig jaar ook verguisde, terwijl die nauwelijks gewijzigd is en nu als superieur boven die van PSV wordt geplaatst.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
quote:Dzsudzsák houdt slechte herinneringen over aan debuutwedstrijd Eto'o
Door een laat doelpunt van debutant Samuel Eto'o hield Anzhi Makhachkala zaterdag een punt over aan de uitwedstrijd tegen FK Rostov (1-1), maar voor Balázs Dzsudzsák is het seizoen in de Premjer Liga voorbij. De aanvaller moest al vroeg geblesseerd afhaken en is voorlopig uitgeschakeld.
Dzsudzsák kwam ongelukkig in botsing met een tegenstander en moest al na tien minuten worden vervangen door Makhach Gadzhiev. Volgens diverse Russische media heeft de voormalig PSV'er zijn sleutelbeen gebroken. Dat maakt meteen een einde aan het seizoen van de Hongaars international. In de competitie in Rusland staan nog acht volledige speeldagen op het programma.
FK Rostov kwam twintig minuten voor tijd op voorsprong door een doelpunt van Timofei Kalachev. Eto'o stond op dat moment al in het veld. De van Internazionale overgekomen aanvaller viel in de 58e minuut in voor Diego Tardelli en maakte zo zijn officiële debuut. Tien minuten voor het eindsignaal startte Yuri Zhirkov een slalom op links en schoot Eto'o de bal achter Stipe Pletikosa.
Goede speler, maar huren zonder optie tot koop vind ik een slecht idee.quote:@thijsslegers thijsslegers
De 20-jarige Costaricaan Joe Campbell zegt dat #PSV en #Lille hem willen huren. We gaan t zien, de komende dagen
Bij Arsenal krijgt ie geen werkvergunning, dus laten ze hem ergens anders in Europa ervaring opdoen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goede speler, maar huren zonder optie tot koop vind ik een slecht idee.
Dat snap ik. En dus vind ik dat ze het niet moeten doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij Arsenal krijgt ie geen werkvergunning, dus laten ze hem ergens anders in Europa ervaring opdoen.
Dus optie tot koop is er ook niet.
Je kijkt alleen maar naar individuele kwaliteiten zo lijkt het wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De verhouding in kracht tussen Ajax en PSV is niet anders dan halverwege vorig seizoen. Zoveel is er niet veranderd, want bij PSV zijn er sindsdien (op Dzudszak na) louter niet-functionerende spelers vertrokken. Op dit moment speelt Mertens beter dan Dzudszak in die periode en zijn er nog wat aanwinsten. Ik zou zelfs durven beweren dat dit PSV stukken verder is dan het PSV van na de vorige winterstop. Ajax heeft zich nauwelijks versterkt, hooguit in de breedte en is Stekelenburg kwijtgeraakt. Vermeer is als keeper echt niet zo veel beter dan Issakson. Ik denk dat de teams redelijk gelijkwaardig zijn, met het verschil dat Ajax een hechter team is omdat ze langer in min of meer dezelfde groep samenspelen. In potentie is de aanval van PSV de beste van de eredivisie, je ziet dat per wedstrijd groeien. Vergeet niet dat iedereen de verdediging van Ajax begin vorig jaar ook verguisde, terwijl die nauwelijks gewijzigd is en nu als superieur boven die van PSV wordt geplaatst.
Twente vind ik van de drie duidelijk de minste. Hebben veel ingeleverd en hebben eigenlijk alleen Chadli en Ruiz die boven de rest uitsteken. Het gaat dit jaar tussen Ajax en PSV, waarbij Ajax de zware CL moet zien door te komen met een ook niet al te brede selectie. En PSV moet nog ingespeeld raken. Het wordt spannend.
Ja dokus. Dat leg ik toch ook uit. Daarom heb ik het ook over 'ingespeeld raken'....quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:07 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Je kijkt alleen maar naar individuele kwaliteiten zo lijkt het wel.
quote:Ik denk dat de teams redelijk gelijkwaardig zijn, met het verschil dat Ajax een hechter team is omdat ze langer in min of meer dezelfde groep samenspelen
Het doet mij ook niet zo veel. Natuurlijk lullig voor hem, maar ik moet zeggen dat Mertens hem bij mij al bijna heeft doen vergeten. Mertens is altijd aanspeelbaar, wil constant bij het spel betrokken zijn, straalt fanatisme uit. Bij Dzsudzsák ergerde ik me vaak ook aan het feit dat hij juist maar een beetje aan de zijlijn stond te staan en zich niet aanspeelbaar maakte. Wat dat betreft is Mertens waardevoller voor PSV dan Dzsudzsák was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom interesseert het met niks eigenlijk?
Geldwolf. Heeft PSV veel geld opgebracht... maar welke idioot gaat er nu op zo'n leeftijd in Rusland ballen als je een grote carriere in het verschiet ligt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het doet mij ook niet zo veel. Natuurlijk lullig voor hem, maar ik moet zeggen dat Mertens hem bij mij al bijna heeft doen vergeten. Mertens is altijd aanspeelbaar, wil constant bij het spel betrokken zijn, straalt fanatisme uit. Bij Dzsudzsák ergerde ik me vaak ook aan het feit dat hij juist maar een beetje aan de zijlijn stond te staan en zich niet aanspeelbaar maakte. Wat dat betreft is Mertens waardevoller voor PSV dan Dzsudzsák was.
Maar Dzsudzsak kon zijn spitsen bedienen, Mertens floreert vooral zelf. Dat is eenzijdiger. Dat ligt niet aan hem, maar aan de samenstelling van jullie team. Verder is Ajax juist een stuk verder dan afgelopen winter, juist omdat De Boer langer zijn aanpak heeft kunnen uitoefenen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De verhouding in kracht tussen Ajax en PSV is niet anders dan halverwege vorig seizoen. Zoveel is er niet veranderd, want bij PSV zijn er sindsdien (op Dzudszak na) louter niet-functionerende spelers vertrokken. Op dit moment speelt Mertens beter dan Dzudszak in die periode en zijn er nog wat aanwinsten. Ik zou zelfs durven beweren dat dit PSV stukken verder is dan het PSV van na de vorige winterstop.
Janssen scheen volgens velen de beste speler in Nederland te zijn vorig seizoen, en Sigthorsson is een hele complete en uiterst getalenteerde spits. Daar zou ik als PSVer was eigenlijk wel jaloers op zijn. En met Boerrigter haal je een degelijke buitenspeler die er al meteen staat i.t.t. de grillige Ebecilio. Boerrigter doet het beter dan verwacht en is uiterst bruikbaar. Geeft assists, voetbal sterk mee en scoort makkelijk. Dan ga je er toch behoorlijk op vooruit als Ajax zijnde dacht ik.. Maar zoals ik al zei, individuele kwaliteit is minder boeiend. Boerrigter functioneert, maar nog belangrijker, Sigthorsson is de spits die oog heeft voor medespelers, balvast is, zowel een rustpunt in de aanval als een afmaker. Enorm belangrijk, en dat tilt Ajax ook naar een hoger niveau.quote:Ajax heeft zich nauwelijks versterkt, hooguit in de breedte en is Stekelenburg kwijtgeraakt. Vermeer is als keeper echt niet zo veel beter dan Issakson. Ik denk dat de teams redelijk gelijkwaardig zijn, met het verschil dat Ajax een hechter team is omdat ze langer in min of meer dezelfde groep samenspelen.
Met Luuk De Jong in de spits vind ik Twente de beste aanval van Nederland hebben. Bij PSV zit er geen lijn in en is individueel gezien alleen Mertens uitzonderlijk. Dat groeien bij PSV valt nog wel mee. Ja, jullie wonnen betrekkelijk eenvoudig van middenmoter Ado en de nummer laatst van Oostenrijk. Een week eerder ging het tegen RKC en diezelfde club uit Oostenrijk een stuk slechter. Dat ben je dan ook wel aan je stand verplicht, dus of dat groeien is? Ik weet niet. Met een kwetsbare verdediging en een middenveld dat niet complementair en uit balans is kun je amper goed voetbal spelen en zul je constant afhankelijk zijn van de individuele bevliegingen van je aanvallers. Dat breekt je op.quote:In potentie is de aanval van PSV de beste van de eredivisie, je ziet dat per wedstrijd groeien.
De verdediging van Ajax wordt sinds Jol al geprezen en gewaardeerd. Mindere periodes, á la, maar sinds jaren heeft Ajax met Wiel, Alderweireld, Vertonghen en bijvoorbeeld Boilesen een top-verdediging voor Eredivisie begrippen.quote:Vergeet niet dat iedereen de verdediging van Ajax begin vorig jaar ook verguisde, terwijl die nauwelijks gewijzigd is en nu als superieur boven die van PSV wordt geplaatst.
Je doet De Jong, meest getalenteerde Nederlandse spits, nu wel echt tekort. En zolang Adriaanse aan het roer staat en hij moeiteloos jonkies als Berghuis en John weet in te passen blijft Twente gevaarlijk. Hun spel is heel goed, en ze weten zelfs een beperkte speler als Janko veelvuldig te laten scoren. Dan ben je wel sterk hoor...quote:Twente vind ik van de drie duidelijk de minste. Hebben veel ingeleverd en hebben eigenlijk alleen Chadli en Ruiz die boven de rest uitsteken.
Ajax heeft juist een hele brede selectie i.t.t. Twente en PSV, maar dat je PSV zo hoog inschat t.o.v. Twente bijvoorbeeld vind ik echt schrikbarend.quote:Het gaat dit jaar tussen Ajax en PSV, waarbij Ajax de zware CL moet zien door te komen met een ook niet al te brede selectie. En PSV moet nog ingespeeld raken. Het wordt spannend.
Nee man, Mertens is veel technischer dan Dzsudzsak!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
![]()
Dit dus precies. Aan de bal was Dzudszak misschien technischer, maar Mertens is 10x zo fanatiek.
Dzudzsak heeft een sterkere vrije trap dan Mertens. Getuige PSV - Ajax 2009/2010quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee man, Mertens is veel technischer dan Dzsudzsak!
Als Jol nog bij Ajax had gezeten... Dan waren we erg hard afgedwaald als Ajax zijnde. Maar dat terzijdequote:Op zondag 28 augustus 2011 10:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar Dzsudzsak kon zijn spitsen bedienen, Mertens floreert vooral zelf. Dat is eenzijdiger. Dat ligt niet aan hem, maar aan de samenstelling van jullie team. Verder is Ajax juist een stuk verder dan afgelopen winter, juist omdat De Boer langer zijn aanpak heeft kunnen uitoefenen.
[..]
Janssen scheen volgens velen de beste speler in Nederland te zijn vorig seizoen, en Sigthorsson is een hele complete en uiterst getalenteerde spits. Daar zou ik als PSVer was eigenlijk wel jaloers op zijn. En met Boerrigter haal je een degelijke buitenspeler die er al meteen staat i.t.t. de grillige Ebecilio. Boerrigter doet het beter dan verwacht en is uiterst bruikbaar. Geeft assists, voetbal sterk mee en scoort makkelijk. Dan ga je er toch behoorlijk op vooruit als Ajax zijnde dacht ik.. Maar zoals ik al zei, individuele kwaliteit is minder boeiend. Boerrigter functioneert, maar nog belangrijker, Sigthorsson is de spits die oog heeft voor medespelers, balvast is, zowel een rustpunt in de aanval als een afmaker. Enorm belangrijk, en dat tilt Ajax ook naar een hoger niveau.
[..]
Met Luuk De Jong in de spits vind ik Twente de beste aanval van Nederland hebben. Bij PSV zit er geen lijn in en is individueel gezien alleen Mertens uitzonderlijk. Dat groeien bij PSV valt nog wel mee. Ja, jullie wonnen betrekkelijk eenvoudig van middenmoter Ado en de nummer laatst van Oostenrijk. Een week eerder ging het tegen RKC en diezelfde club uit Oostenrijk een stuk slechter. Dat ben je dan ook wel aan je stand verplicht, dus of dat groeien is? Ik weet niet. Met een kwetsbare verdediging en een middenveld dat niet complementair en uit balans is kun je amper goed voetbal spelen en zul je constant afhankelijk zijn van de individuele bevliegingen van je aanvallers. Dat breekt je op.
[..]
De verdediging van Ajax wordt sinds Jol al geprezen en gewaardeerd. Mindere periodes, á la, maar sinds jaren heeft Ajax met Wiel, Alderweireld, Vertonghen en bijvoorbeeld Boilesen een top-verdediging voor Eredivisie begrippen.
[..]
Je doet De Jong, meest getalenteerde Nederlandse spits, nu wel echt tekort. En zolang Adriaanse aan het roer staat en hij moeiteloos jonkies als Berghuis en John weet in te passen blijft Twente gevaarlijk. Hun spel is heel goed, en ze weten zelfs een beperkte speler als Janko veelvuldig te laten scoren. Dan ben je wel sterk hoor...
[..]
Ajax heeft juist een hele brede selectie i.t.t. Twente en PSV, maar dat je PSV zo hoog inschat t.o.v. Twente bijvoorbeeld vind ik echt schrikbarend.
Daar zeg ik toch ook helemaal niks over?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Jol nog bij Ajax had gezeten... Dan waren we erg hard afgedwaald als Ajax zijnde. Maar dat terzijde
Goede argumenten man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv gaat echt wel meedoen hoor..speelt ajax ook weer eens 3 wedstrijden goed zijn ze veel beter dan psv.Vorige week zag je toch waartoe psv in staat is als het gaat lopen.Wat een onzin.Ik schat twente het hoogst in
Leuk argument. Maar PSV moet wel de vorm vast houden. Maar daar draait het om. Wie de meeste punten heeft, heeft het best gepresteerd. Momenteel presteert Twente nu het bestquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv gaat echt wel meedoen hoor..speelt ajax ook weer eens 3 wedstrijden goed zijn ze veel beter dan psv.Vorige week zag je toch waartoe psv in staat is als het gaat lopen.Wat een onzin.Ik schat twente het hoogst in
Jarige jop in de selectie!quote:Eén verjaardag vandaag op de PSV-kalender, Funso Ojo (20 jaar) is vandaag jarig. Van harte gefeliciteerd!
Welke vorm? We zijn net bezig, je kunt amper van vorm spreken. En om tot de meeste punten te komen moet je het beste voetbal op de mat leggen, anders ben je te zeer afhankelijk van je concurrentie en moet je zelf hopen op individuele bevliegingen. Dat gaat nooit lang goed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk argument. Maar PSV moet wel de vorm vast houden. Maar daar draait het om. Wie de meeste punten heeft, heeft het best gepresteerd. Momenteel presteert Twente nu het bestAjax loopt ook goed. Alleen lieten ze een uur de automatische piloot aan
![]()
ik bedoel dat PSV de lijn door moet trekken die ze tegen ADO gestart zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke vorm? We zijn net bezig, je kunt amper van vorm spreken. En om tot de meeste punten te komen moet je het beste voetbal op de mat leggen, anders ben je te zeer afhankelijk van je concurrentie en moet je zelf hopen op individuele bevliegingen. Dat gaat nooit lang goed.
Maar ook in de eerste wedstrijden creeerde PSV toch al aardig wat 100% kansen. Ze wisten het alleen niet om te zetten in doelpunten, en dan lijkt het al snel wat droevig...quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke vorm? We zijn net bezig, je kunt amper van vorm spreken. En om tot de meeste punten te komen moet je het beste voetbal op de mat leggen, anders ben je te zeer afhankelijk van je concurrentie en moet je zelf hopen op individuele bevliegingen. Dat gaat nooit lang goed.
We zullen het zien als men eens een moeilijke wedstrijd speelt, of als Mertens geblesseerd raakt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar ook in de eerste wedstrijden creeerde PSV toch al aardig wat 100% kansen. Ze wisten het alleen niet om te zetten in doelpunten, en dan lijkt het al snel wat droevig...
Dan zit je inderdaad krap.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
We zullen het zien als men eens een moeilijke wedstrijd speelt, of als Mertens geblesseerd raakt bijvoorbeeld.
Dude dus ajax zijn beste speler geblesseerd raakt hebben ze een gelijkwaardige ter vervanging??quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
We zullen het zien als men eens een moeilijke wedstrijd speelt, of als Mertens geblesseerd raakt bijvoorbeeld.
Ajax gaf tegen vvv en vitesse ook heel veel kansen weg gast dus ga hier geen nonsens verkopenquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:01 schreef DeNummer10 het volgende:
Thuis tegen RKC grote kansen weggeven en ook nog MINDER balbezit hebben dan je tegenstander... Dat is een week of 2 geleden. Zou het lek dan boven zijn na een aantal goals tegen 2 andere laagvliegers? Dat is wat ik wil zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |