Klopt, maar misschien had hij het gewoon niet naar zijn zin in Duitsland ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, maar hij liet bij HSV zien het niet zo goed te kunnen.
Nee, even serieus:quote:
lens doet dat al sinds hij bijs psv is en toch zegt iedereen dat hij telkens naar binnen gaatquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, even serieus:
Het viel me donderdag op dat er gewoon voorzetten worden gegeven ( voornamelijk door Lens) waarbij er geen ontvanger staat in de 16. Toivonen rent continu van 16 naar 16 en is vaak niet op tijd om 'm in te knikken, Mertens is 1.50 dus die komt niet boven een verdediger uit en Wijnaldum staat vaak op de rand van de 16 op de afvallende bal te wachten.
uhm... Kwee nie maar labyad, tamata, ojo, verkoelen en binnenkort depay.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wanneer zal PSV zo'n jongens zelf eens opleiden? Of überhaupt kansen geven?
Probleem is een beetje dat je de jongens wel kansen wil geven maar dat je ook niet elke wedstrijd met een expirementele opstelling wil spelen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wanneer zal PSV zo'n jongens zelf eens opleiden? Of überhaupt kansen geven?
Beetje veel afzwaaiersquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lens doet dat al sinds hij bijs psv is en toch zegt iedereen dat hij telkens naar binnen gaat
Lens, pieters en manolev geven voor. Als ik eerlijk ben, manolev heeft een goeie pass.
Manolev heeft een goede pass, maar een waardeloze voorzetquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lens doet dat al sinds hij bijs psv is en toch zegt iedereen dat hij telkens naar binnen gaat
Lens, pieters en manolev geven voor. Als ik eerlijk ben, manolev heeft een goeie pass.
Tamata en Ojo zijn natuurlijk verre van PSV-niveau. Labyad is een enorm talent, maar moet op het middenveld. Niet op de flank.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uhm... Kwee nie maar labyad, tamata, ojo, verkoelen en binnenkort depay.
Waarom zou je moeten experimenteren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat je de jongens wel kansen wil geven maar dat je ook niet elke wedstrijd met een expirementele opstelling wil spelen...
preciesquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Manolev heeft een goede pass, maar een waardeloze voorzet
toch speelt hij goed op de flank.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tamata en Ojo zijn natuurlijk verre van PSV-niveau. Labyad is een enorm talent, maar moet op het middenveld. Niet op de flank.
Jij doelde op een voorzet natuurlijk. En zijn pass is even goed kut. Hobbel balletjes achter of te ver voor de man met de verkeerde snelheid.quote:
Kan wel 'moeten', maar voor Labyad schuif je Wijnaldum + Toivonen niet aan de kant... Rechtsbuiten is de enige positie waar hij terecht kan eigenlijk als Lens in de spits gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tamata en Ojo zijn natuurlijk verre van PSV-niveau. Labyad is een enorm talent, maar moet op het middenveld. Niet op de flank.
Met expirementeren bedoel ik dus nieuwe jongens in het veld zettenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten experimenteren?
En zal hij zich niet genoeg ontwikkelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
toch speelt hij goed op de flank.
Donderdag speelde hij enorm goed op de flankquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
toch speelt hij goed op de flank.
Labyad is misschien wel het grootste talent van de Eredivisie op het moment. Ik verwacht heel veel van die jongen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En zal hij zich niet genoeg ontwikkelen.
Dat weet je niet want je hebt het over de toekomst. Hij zal zich anders ontwikkelen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En zal hij zich niet genoeg ontwikkelen.
nee pass, zijn voorzet is vergelijkbaar met een penalty van Stam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij doelde op een voorzet natuurlijk. En zijn pass is even goed kut. Hobbel balletjes achter of te ver voor de man met de verkeerde snelheid.
Toivonen moet je proberen te slijten, of in het keurslijf van spits te kunnen stoppen. Een middenveld met Strootman, Hutchinson en Labyad zou het meest complementair zijn. Tevens is Wijnaldum zélf meer rechtsbuiten dan Labyad, die zou ik dan ook gewoon omwisselen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan wel 'moeten', maar voor Labyad schuif je Wijnaldum + Toivonen niet aan de kant... Rechtsbuiten is de enige positie waar hij terecht kan eigenlijk als Lens in de spits gaat.
Je hebt ook zoiets als invallers. En men trekt altijd een blik nieuwe Eredivisie-spelers open, om vervolgens de eigen talenten weer klein te houden en te verhuren. Vicieuze cirkel.quote:Met expirementeren bedoel ik dus nieuwe jongens in het veld zettenDe 'talenten'
Een groot talent verhuur je niet, dat is sportieve zelfmoord. Waarom gooit Ajax Eriksen wél voor de leeuwen, gewoon op nummer 10? En volgens mij werd het ook nog kampioen ook...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat weet je niet want je hebt het over de toekomst. Hij zal zich anders ontwikkelen...
Als je hem echt ervaring centraal wil laten opdoen moet je hem gaan verhuren aan een middenmotor.
Dat zou ik een heel slechte zet vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat weet je niet want je hebt het over de toekomst. Hij zal zich anders ontwikkelen...
Als je hem echt ervaring centraal wil laten opdoen moet je hem gaan verhuren aan een middenmotor.
Ja, maar hij is en blijft een middenvelder en zal op die positie grotere stappen kunnen maken. Je kunt beter hém fouten laten maken zodat hij daarvan zal leren dan de dure aankopen of prutsers als Engelaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Labyad is misschien wel het grootste talent van de Eredivisie op het moment. Ik verwacht heel veel van die jongen.
Nou had Ajax dat niet alleen aan Eriksen te danken maar ook aan de goede verdediging.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Een groot talent verhuur je niet, dat is sportieve zelfmoord. Waarom gooit Ajax Eriksen wél voor de leeuwen, gewoon op nummer 10? En volgens mij werd het ook nog kampioen ook...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is en blijft een middenvelder en zal op die positie grotere stappen kunnen maken. Je kunt beter hém fouten laten maken zodat hij daarvan zal leren dan de dure aankopen of prutsers als Engelaar.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou ik een heel slechte zet vinden.
Labyad is een jongen die een wedstrijd open kan breken als het in het slop zit. Mooi minuten geven en groot laten worden bij PSV.
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou had Ajax dat niet alleen aan Eriksen te danken maar ook aan de goede verdediging.
Wijnaldum gewoon centraal houden, vind ik hem persoonlijk beter maar laten we het daar niet alweer over gaan hebben...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Toivonen moet je proberen te slijten, of in het keurslijf van spits te kunnen stoppen. Een middenveld met Strootman, Hutchinson en Labyad zou het meest complementair zijn. Tevens is Wijnaldum zélf meer rechtsbuiten dan Labyad, die zou ik dan ook gewoon omwisselen.
[..]
Je hebt ook zoiets als invallers. En men trekt altijd een blik nieuwe Eredivisie-spelers open, om vervolgens de eigen talenten weer klein te houden en te verhuren. Vicieuze cirkel.
Ik blaat geen onzinquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo vatte ik het wel op
My bad.
Het zijn uiteindelijk spelers die bij PSV geen kansen krijgen en vervolgens zelfs weg gaan terwijl veel aankopen ook blijven falen. Dat kost je op 2 vlakken onnodig veel geld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wijnaldum gewoon centraal houden, vind ik hem persoonlijk beter maar laten we het daar niet alweer over gaan hebben...
Dat is geen vicieuze cirkelWel als in 'talenten' in het algemeen, maar als je talenten verhuurt en ze komen aan spelen toe komen ze tot bloei (als het goed is), dan zitten ze dus niet meer in de categorie talenten en heb je gewoon een goede speler die ergens anders is gegroeid
Omhoogquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:31 schreef Doublepain het volgende:
psv moet zoet hierna nog een jaartje verhuren, aan heerenveen ofzo Steeds een stapje omhoog.
Wie haal je centraal weg voor Labyad dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:36 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben het met je eens dat tegen het einde van wedstrijden er wat creatiever gewisseld mag worden jaMaar niet meteen met de basis 11 gaan kloten elke keer. Zet Labyad inderdaad maar eens centraal dan, haal hem van die flank af en laat hem daar ook spelen, maar niet meteen dus.
Gewoon Wijnaldum of Toivonen, ik heb het over de laatste 20 minuten ofzo hèquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie haal je centraal weg voor Labyad dan?
Ooh oké, ik dacht alquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon Wijnaldum of Toivonen, ik heb het over de laatste 20 minuten ofzo hèEens rustig gaan kijken hoe dat uitpakt.
Als je dan kijkt wie de tegenstanders in die play-offs zijn is dat in ieder geval niet zo'n probleem als het goed isquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, met de huidige stand doen we in ieder geval nog play-offs
Daar zit ook wat in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je dan kijkt wie de tegenstanders in die play-offs zijn is dat in ieder geval niet zo'n probleem als het goed is
hehe, excelsior speelde begin vorig seizoen ook bovenaan, toch strijdde ze op het eind bijna voor degradatie :pquote:
Waarom zo behouden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon Wijnaldum of Toivonen, ik heb het over de laatste 20 minuten ofzo hèEens rustig gaan kijken hoe dat uitpakt.
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar PSV loopt niet zo lekker de laatste maanden zeg maar. We moeten vaak vechten voor de punten en dat gaat beter in je beste opstellingquote:
Denk je echt dat PSV kans maakt op de titel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar PSV loopt niet zo lekker de laatste maanden zeg maar. We moeten vaak vechten voor de punten en dat gaat beter in je beste opstelling
Ja. Absoluut.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Denk je echt dat PSV kans maakt op de titel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |