Zal vast wel weer meevallenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk eens op buienradar en dan 24h vooruit.
dat blijft echt zo'n lomp oer-Nederlands woordquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Windhooooooooooooooosssssssssssssssss
Kun je net zo goed in een glazen bol gevuld met regenwormen kijken, heeft ongeveer hetzelfde effect, namelijk geenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
iets voor in de OP?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Weer als in, het lijkt er altijd op dat er groots onweer etc aankomt, en meestal valt het allemaal wel mee of gaat het er net langs (Enschede).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weer? Vertelen geef eens voorbeelden.
Zoiets moet je een paar uur van te voren doen, gewoon buienradar/knmi.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:11 schreef Jojoortje het volgende:
Waar kan ik het beste zien of het gaat regenen/onweren vanavond rond 19.30?
Welke site is daarvoor het meest geschikt?
Ja ben lui.
Tja als je alleen binnen je eigen stad kijkt en de tekst verwachting of het komt er zeker aan door elkaar haalt is het een enorme teleurstellingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Weer als in, het lijkt er altijd op dat er groots onweer etc aankomt, en meestal valt het allemaal wel mee of gaat het er net langs (Enschede).
Dat teleurstelling valt behoorlijk meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja als je alleen binnen je eigen stad kijkt en de tekst verwachting of het komt er zeker aan door elkaar haalt is het een enorme teleurstelling
Buienradar kan je doodleuk uren laten voorspellen maar die trekken gewoon de bestaande buienreeks door. Daar zie je niet op of buien uitdoven of zich terplekke ontwikkelen. Heb je helaas niet veel aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zoiets moet je een paar uur van te voren doen, gewoon buienradar/knmi.nl
Lichtenvoordequote:
Ja, wel wat, maar voor het echte vuurwerk moeten we net over de grens zijn. Het oosten van Nederland zal voor een deel geschampt worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:10 schreef Disorder het volgende:
Kunnen we nog wat verwachten voor vanavond? Ik kan daar niks over vinden.
Waar over de grens? Ik woon 300m vóór de grens....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, wel wat, maar voor het echte vuurwerk moeten we net over de grens zijn. Het oosten van Nederland zal voor een deel geschampt worden.
Het oosten van het land grenst aan de Duitse grens, where else? Dus hoe oostelijker je zit, hoe groter de kans. Vooral voor Enschede.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef seasushi het volgende:
[..]
Waar over de grens? Ik woon 300m vóór de grens....
Een Pukkelpopje als weersomschrijvingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:38 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat ik geluk heb gehad dan. Snoeiharde windstoten. Hagel. Hangende bomen. Flink veel neerslag en gifgroene wolken. Echt heel dreigend. Mini-Pukkelpopje. Omgeving Raalte, Overijssel.
Hier in het zuidoosten nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:58 schreef eastlight het volgende:
Zit hier ook in het oosten en viel reuze mee allemaal
Wij in Enschede, toch echt het oosten, nog minder. Een buitje van een paar minuten, voor de rest vooral gerommel in de verte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:57 schreef Hoerekots het volgende:
Godver altijd weer het Oosten wij hebben er maar een uurtje van kunnen genieten
Oke! ik hoor net dat de waarschuwing is ingetrokken Zwaarste buien het land uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wij in Enschede, toch echt het oosten, nog minder. Een buitje van een paar minuten, voor de rest vooral gerommel in de verte.
Wooooooahhh kijk dat dan.. Het roteert... Woooaaaa da's komt een sleur uit wooaaaah.. Wat een buiencomplex!! Woaaaah...quote:
MOE SE KIEKE WA EEN LUCHT MAN ... MHOHOHOHO!quote:
Je kunt het ook overdrijvenquote:
Hoeveel tissues zou hij tijdens dit filmpje gebruikt verbruikt hebbenquote:
Die vent spoort echt niet. Kijk maar eens naar zijn andere filmpjes. Hij is vooral bekend om zijn treinfilmpjes met onsterfelijk commentaarquote:
Vrees niet! Voor morgen is er weer onweer voorspeld, het zal on-ge-twij-feld helemaal losgaan hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:19 schreef Logician het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Sssshhhquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef DemonRage het volgende:
Het najaar doet weer echt z'n intreede... half 9 's avonds is het alweer donker van de avondschemering.
Nu pas?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:41 schreef horned_reaper het volgende:
Hier beginnen de bomen ook al geler te worden en er vallen behoorlijk veel blaadjes van de bomen.... voor mij is het begin van de herfst nu ongeveer wel aangebroken.
Het onweer van vandaag stelde ook helemaal niets voor hier....
quote:
Ja..... ik heb hier eigenlijk weken achtereen heerlijk warm zomerweer gehad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Voor heel fucking Nederland is het sinds begin juli al herfst maar daar in dat gehucht waar hij woont pas eind augustus
Ik ben helemaal bruin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja..... ik heb hier eigenlijk weken achtereen heerlijk warm zomerweer gehad?
Jullie niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
ik ben al bezig om NL op te warmen zodat de boel in1keer explodeert, Duitsland zal jaloers wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef DemonRage het volgende:
Nou krijgen we al die uitgeregende shit uit Duitsland omdat het om het lagedruk gebied heen onze kant op draait.
Veel regen, maar weinig onweerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef Rikketik het volgende:
Er ontstaat daar nog wel een lekker rode pit, zo ten hoogte van het Ruhrgebied.
Weinig moeite mee. Het hoeft van mij nu echt geen zomer te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef DemonRage het volgende:
Het najaar doet weer echt z'n intreede... half 9 's avonds is het alweer donker van de avondschemering.
mag van mij nog wel een beetje hoor. Wij hebben nog 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weinig moeite mee. Het hoeft van mij nu echt geen zomer te worden.
Ho wacht ff... eerst nog een paar lekkere herfststormen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef michiel_merk het volgende:
Op naar de winter, ik ben dit net niet zomerweer/onweersbuien wel een beetje zat
Verder niets gezien van de inslag of sloten jullie later aan in de file zeg maar? Lijkt me een heftig gezicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Apotheose het volgende:
op de A7 bij Joure is het nog in een auto geslagen (en in asfalt). Wij stonden daardoor in de file en zagen later wel de gedupeerden in de berm staan met de pliesie. Zo heftig onweer (as in: dichtbij) vond ik het niet eens. Geen harde boem (komt waarschijnlijk door het geluid van de motor van de auto)
Ook de regen kan een grote rol spelen, het kan het geluid behoorlijk dempen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Apotheose het volgende:
op de A7 bij Joure is het nog in een auto geslagen (en in asfalt). Wij stonden daardoor in de file en zagen later wel de gedupeerden in de berm staan met de pliesie. Zo heftig onweer (as in: dichtbij) vond ik het niet eens. Geen harde boem (komt waarschijnlijk door het geluid van de motor van de auto)
ja dat idd ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ook de regen kan een grote rol spelen, het kan het geluid behoorlijk dempen.
Ook een filmpje van die downburst?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:53 schreef dan13lv het volgende:
net terug van stormchase, ben van 18.00 tot 19.00 in de buurt van osnabruck geweest en in de trein naar zwolle een downburst meegemaakt plaatjes volgen later
nee helaas ramen besloegen, zicht ging naar nul trein schudde heen en weer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ook een filmpje van die downburst?
Wie weet wekt ze de bliksem wel opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[flauw]
is ze een hete bliksem
[/flauw]
dus jij hoopt op een inslag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wie weet wekt ze de bliksem wel op![]()
Ik hoop eerder dat de vonken over vliegenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dus jij hoopt op een inslag?
Bliksem > vonkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat de vonken over vliegen
vonken geleiden beter in een vochtig klimaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat de vonken over vliegen
Yeps dat lijkt mij welquote:
Das een goeie tip voor morgen, als het gaat regenen moeten we maar buiten blijven staan, dat zal vast wel werkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
vonken geleiden beter in een vochtig klimaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |