Die vent spoort echt niet. Kijk maar eens naar zijn andere filmpjes. Hij is vooral bekend om zijn treinfilmpjes met onsterfelijk commentaarquote:
Vrees niet! Voor morgen is er weer onweer voorspeld, het zal on-ge-twij-feld helemaal losgaan hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:19 schreef Logician het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Sssshhhquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef DemonRage het volgende:
Het najaar doet weer echt z'n intreede... half 9 's avonds is het alweer donker van de avondschemering.
Nu pas?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:41 schreef horned_reaper het volgende:
Hier beginnen de bomen ook al geler te worden en er vallen behoorlijk veel blaadjes van de bomen.... voor mij is het begin van de herfst nu ongeveer wel aangebroken.
Het onweer van vandaag stelde ook helemaal niets voor hier....
quote:
Ja..... ik heb hier eigenlijk weken achtereen heerlijk warm zomerweer gehad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Voor heel fucking Nederland is het sinds begin juli al herfst maar daar in dat gehucht waar hij woont pas eind augustus
Ik ben helemaal bruin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja..... ik heb hier eigenlijk weken achtereen heerlijk warm zomerweer gehad?
Jullie niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
ik ben al bezig om NL op te warmen zodat de boel in1keer explodeert, Duitsland zal jaloers wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef DemonRage het volgende:
Nou krijgen we al die uitgeregende shit uit Duitsland omdat het om het lagedruk gebied heen onze kant op draait.
Veel regen, maar weinig onweerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef Rikketik het volgende:
Er ontstaat daar nog wel een lekker rode pit, zo ten hoogte van het Ruhrgebied.
Weinig moeite mee. Het hoeft van mij nu echt geen zomer te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef DemonRage het volgende:
Het najaar doet weer echt z'n intreede... half 9 's avonds is het alweer donker van de avondschemering.
mag van mij nog wel een beetje hoor. Wij hebben nog 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weinig moeite mee. Het hoeft van mij nu echt geen zomer te worden.
Ho wacht ff... eerst nog een paar lekkere herfststormen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef michiel_merk het volgende:
Op naar de winter, ik ben dit net niet zomerweer/onweersbuien wel een beetje zat
Verder niets gezien van de inslag of sloten jullie later aan in de file zeg maar? Lijkt me een heftig gezicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Apotheose het volgende:
op de A7 bij Joure is het nog in een auto geslagen (en in asfalt). Wij stonden daardoor in de file en zagen later wel de gedupeerden in de berm staan met de pliesie. Zo heftig onweer (as in: dichtbij) vond ik het niet eens. Geen harde boem (komt waarschijnlijk door het geluid van de motor van de auto)
Ook de regen kan een grote rol spelen, het kan het geluid behoorlijk dempen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Apotheose het volgende:
op de A7 bij Joure is het nog in een auto geslagen (en in asfalt). Wij stonden daardoor in de file en zagen later wel de gedupeerden in de berm staan met de pliesie. Zo heftig onweer (as in: dichtbij) vond ik het niet eens. Geen harde boem (komt waarschijnlijk door het geluid van de motor van de auto)
ja dat idd ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ook de regen kan een grote rol spelen, het kan het geluid behoorlijk dempen.
Ook een filmpje van die downburst?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:53 schreef dan13lv het volgende:
net terug van stormchase, ben van 18.00 tot 19.00 in de buurt van osnabruck geweest en in de trein naar zwolle een downburst meegemaakt plaatjes volgen later
nee helaas ramen besloegen, zicht ging naar nul trein schudde heen en weer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ook een filmpje van die downburst?
Wie weet wekt ze de bliksem wel opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[flauw]
is ze een hete bliksem
[/flauw]
dus jij hoopt op een inslag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wie weet wekt ze de bliksem wel op![]()
Ik hoop eerder dat de vonken over vliegenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dus jij hoopt op een inslag?
Bliksem > vonkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat de vonken over vliegen
vonken geleiden beter in een vochtig klimaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat de vonken over vliegen
Yeps dat lijkt mij welquote:
Das een goeie tip voor morgen, als het gaat regenen moeten we maar buiten blijven staan, dat zal vast wel werkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
vonken geleiden beter in een vochtig klimaat
Anyway, succes morgenquote:
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
neem wel een tentje mee voor als je een hoge druk gebied zou krijgen
sorrydit was de laatste
haha vette stream, ga deze wel even aanlaten,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 06:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
Tipje, kijk de livestream op www.crazymother.tv daar zit een man al 48 uur in z'n truck met een webcam en microfoon, midden in north carolina (irene landfall), hij beantwoord vragen per facebook. echt te gekwat een heerlijke mafketel!
Yep, korte maar hevige buien.quote:
Er ontstaat een mooi lintje boven zee/in het westen jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:25 schreef marcel-o het volgende:
dr lijkt een lintje te onstaan in t west, richting oost.
potentieel plofkoffertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er ontstaat een mooi lintje boven zee/in het westen ja
Offtopic verhaal in spoiler voor Kree.Nou lijkt erop dat we nog wat buien gaan krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Oranje rock valt in het waterquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:40 schreef StephanL het volgende:
Zo kaboemen nog meer flinke buien. Gaaf
Vervelend voor het feest in Katwijk aan de Rijn
Wellicht inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:42 schreef kree het volgende:
[..]
Oranje rock valt in het water![]()
Of misschien hebben we weer zon vanmiddag, geen pijl op te trekken deze zomer.
Klopt al een uurquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er komt veel water uit. Regent al een tijdje flink door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |