Helemaal niet, alsof je op 'chemtrails + koekepan' Googlet en dan op de 4e pagina de 2e link pakt. Lijkt wel een totaal ander forum waar ik ineens ben aanbeland, wtfquote:
Juist!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:03 schreef hunter.h4 het volgende:
Irriteren is gezond. Ik kan net doen alsof mijn neus bloedt. Schiet ik daar wat mee op?
Dan steek ik het hoofd in het zand. Dat is struisvogel politiek.
Vroeger, toen mocht je nog kritiek hebben in TRUquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef Sjapoela het volgende:
En dit topic is gesloten
Yuri_Boyka´s en Sjapoela´s dagboek deel 1
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef hunter.h4 het volgende:
De hele druk zal weg zijn. Ook geen hoge druk gebieden meer in het klimaat. Lage druk gebieden ook weg.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef hunter.h4 het volgende:
Dan zal het weer altijd mooi zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef hunter.h4 het volgende:
Niet te warm en niet te koud. Een lekkere bries. Een zon zonder schadelijke stralilng.
oke danquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef hunter.h4 het volgende:
De bijbel en koran zijn met voorbedachte rade geschreven.
Alle posts worden hier toch gecontroleerd en kan zonodig op slot.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ok, ik klik dus een random topic aan uit de AT, zie ik ineens één of andere losgeslagen gek posten.
Helicopterview 2
WTF? Ik kan er echt geen chocola van maken. Waar slaat dit op in godsnaam? Wat lees ik?!![]()
Lees de eerste pagina (50 posts) ofzo even, dit is pure mindfucking. Die gast hoort in een gesloten inrichting volgens mij.
Dit dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die beste man is gek geworden.
Kunnen we hem niet via FOK! naar een psychiater sturen, voordat hij een paar tere zieltjes hier ook gek krijgt?
Ban-waardig van mij part.
quote:Zodra ik een auto heb met eigen bepaald kenteken zal ik erbij zijn. Ik wil eerst een auto en kenteken dat ik zelf bepaal. Daarna ga ik meeten.
Dromenvanger hier dus maar ik heb nu de naam die ik blijf hanteren. Genoeg met dromen bezig geweest. Je schiet niets op ermee.
Jagen en zoeken
Krijg er zelf rare gevoelens bij dat soort wartaal. Hoewel ik sterk in m'n schoenen sta, snap ik op de 1 of andere manier hoe alles bij hem over komt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit dus.
Het ergste nog is dat de MODS en Admins hiervan op de hoogte zijn van wie hij is ofzo.
Want hij is echt mind fucking bezig.
Dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Krijg er zelf rare gevoelens bij dat soort wartaal. Hoewel ik sterk in m'n schoenen sta, snap ik op de 1 of andere manier hoe alles bij hem over komt.
Als ik koorts heb komt ook alles vreemder over.
Maar hij heeft het volgens mij wel heel extreem.
Ja, want dit hou je normaal gesproken geen 24 uur vol, hij wel. Met af en toe een pauze van een paar minutenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
En volgens mij is hij nog semi-serieus ook.
Dat hele topic überhaupt, gaat het wel ergens over? Ik kan er niets van maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:23 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ja, want dit hou je normaal gesproken geen 24 uur vol, hij wel. Met af en toe een pauze van een paar minuten
Dit. Ik lees de hele dag al mee, en Breivik is al een paar keer langs gekomen... Maar niet relevant, want hij heeft geen kwade bedoelingen. Tenminste, wat ik zo uit al z'n reacties opmaakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef CristinaYang het volgende:
Volgens mij is hij psychotisch of schizofreen ofzo. En zo niet dan is hij zwaar aan de drugs. Maar serieus, ik word een beetje bang van die gozer. Hij klinkt echt als het type dat op een dag knapt en iets naars uithaalt.
ja dat is hemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:26 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen was er ook al zo eentje, vast dezelfde. Iets met Evil, kan het niet zo snel meer vinden.
Dit dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat.
Die gast is óf ontzettend aan de drugs, of psychotisch.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef CristinaYang het volgende:
Dude, lees dat topic over evil zijn. Alleen al hoe hij begint, met haten op Disney en Donald Duck en dan ook nog eens met 'het systeem' aan komen zetten.
Wat is er mis met die gast?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
LSD heb je gelijk in. Maar ik gebruik het niet. Ik krijg LSD binnen van andere mensen omdat andere mensen verbonden zijn aan alles dus ik verbonden aan de mensen die LSD gebruiken.
Nee. Of misschien wel, dan moet het in overleg met de admin zijn (waarom blijft het topic anders open?), al een paar keer aan gedacht, 1 grote trucage...quote:
Nou, wat zullen ze een lol hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee. Of misschien wel, dan moet het in overleg met de admin zijn (waarom blijft het topic anders open?), al een paar keer aan gedacht, 1 grote trucage...
Ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:39 schreef 045represent het volgende:
mag ik hier de twitter posten van die hunter.h4 van dat helikopterview topic?
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die vent praat zichzelf verkeerde dingen aan denk ik.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Sjapoela het volgende:
WTF jongens, dit is, tja kijk zelf maar
Truth Kerst Ouwehoer numero 157!
volgens mij een kloon van die hunter.h4quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Sjapoela het volgende:
WTF jongens, dit is, tja kijk zelf maar
Truth Kerst Ouwehoer numero 157!
nee hij noemt die naam van de twitter die jij net post, dat is hij...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef 045represent het volgende:
[..]
volgens mij een kloon van die hunter.h4
hij woont iig ook in brunssum en heeft het ook de hele tijd over slechte geloven en god enzo.
verdwaalde_99 van Truth Kerst Ouwehoer numero 157! en hunter.h4 van dat helikopterview 2 topic zijn dus dezelfde he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
nee hij noemt die naam van de twitter die jij net post, dat is hij...
Ja, dat zijn dezelfde. Danny Szlavina ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef 045represent het volgende:
[..]
verdwaalde_99 van Truth Kerst Ouwehoer numero 157! en hunter.h4 van dat helikopterview 2 topic zijn dus dezelfde he?
Die gozer inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dezelfde. Danny Szlavina ofzo.
quote:quote:
Op zondag 24 december 2006 00:36 schreef senesta het volgende:
Je bent op dreef dromenvanger
Wat ga je doen met de kerst?
Heb je nog leuke plannen?
Mijn plannen
Kapot maken van Nederland.
Ik ben niet teverden hier.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Zemelknoper het volgende:
Waarom krijgt iemand die enkel lucht spuwt zoveel aandacht?
quote:
Mijn enige reactie:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:00 schreef hunter.h4 het volgende:
Psychiater doen een studie in 4 jaar. Dat kan iedere gek. Denk je nou echt dat het moeilijk is om psychiater te worden?
Ik doe die studie in 1 week. Maar het is een bagger studie.
Omdat zijn topic niet worden gesloten, zelfs Yvonne post er inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Zemelknoper het volgende:
Waarom krijgt iemand die enkel lucht spuwt zoveel aandacht?
Ik denk dat de meesten wel vinden dat dit niet normaal is... Alleen die hunter weet het zelf niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het bij het rechte eind hebt.
Ach, misschien weet hij het wel, maar hij ontkend het hevig, dat gebeurt wel vaker in dat soort gevallen. Hopelijk luistert hij nog naar iemand. Hij kan er in ieder geval alleen maar zijn voordeel mee doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten wel vinden dat dit niet normaal is... Alleen die hunter weet het zelf niet.
Dat hoeft toch niet op Fok? Daar kan die een dagboek voor kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
Op een of andere rare manier snap ik wel wat hij aan het doen is: zijn hoofd zit vol met van alles en nog wat en het moet eruit. Hij doet dat op deze manier.
Dit dus. Dat kan ik ergens ook wel begrijpen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
Op een of andere rare manier snap ik wel wat hij aan het doen is: zijn hoofd zit vol met van alles en nog wat en het moet eruit. Hij doet dat op deze manier.
Ik snap het ook wel. Ik denk dat iedereen hier dat in mate heeft. Voor de meesten is fok ook wel een uitlaatklep, anders zou je hier niet dag in, dag uit zitten. De mate waarin hij het doet vind ik eigenlijk ook niet eens storend, maar de onderwerpen en dat van de hak op de tak springen daar verbaas ik me over.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus. Dat kan ik ergens ook wel begrijpen.
Duik maar eens in de wondere wereld van psychische stoornissen, daar is dit soort gedrag absoluut niet vreemd. Zelfs normaal nog, ik ben het wel met je eens dat dit voor FOK!-normen extreem is en dat het nergens over gaat, qua onderwerpen. Zolang hij geen hulp accepteert van buitenaf is er geen beginnen aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Ik denk dat iedereen hier dat in mate heeft. Voor de meesten is fok ook wel een uitlaatklep, anders zou je hier niet dag in, dag uit zitten. De mate waarin hij het doet vind ik eigenlijk ook niet eens storend, maar de onderwerpen en dat van de hak op de tak springen daar verbaas ik me over.
Ja dat kan, maar hij doet het op deze manier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet op Fok? Daar kan die een dagboek voor kopen
Weet ik. Ik heb al genoeg verhalen gehoord van m'n vader. Die heeft gewerkt in een gesloten inrichting, dus het gedrag is me totaal niet vreemd. En inderdaad, hij moet de hulp wel willen, want anders werkt het allemaal averechts.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Duik maar eens in de wondere wereld van psychische stoornissen, daar is dit soort gedrag absoluut niet vreemd. Zelfs normaal nog, ik ben het wel met je eens dat dit voor FOK!-normen extreem is en dat het nergens over gaat, qua onderwerpen. Zolang hij geen hulp accepteert van buitenaf is er geen beginnen aan.
Zelfs als hij kwam ik zou jou beschermen en de andere misschien ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:32 schreef Aukje83 het volgende:
wees blij dat 'ie uit je onze geliefde KLB blijft
Nouja, onwillens kan het natuurlijk ook, maar ik denk niet dat dat zijn staat verbeterd, ergens vind ik het heel jammer en zou ik graag zien dat zo'n persoon gewoon de hulp gaat zoeken (of nou, "zoeken", ik wil hem zelfs best helpen iets te vinden) die hij nodig heeft!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb al genoeg verhalen gehoord van m'n vader. Die heeft gewerkt in een gesloten inrichting, dus het gedrag is me totaal niet vreemd. En inderdaad, hij moet de hulp wel willen, want anders werkt het allemaal averechts.
o argo mag ik jou mijn argonaut noemen dat windt mij ten zeerste opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Zelfs als hij kwam ik zou jou beschermen en de andere misschien ook!
Dat mag jij..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
o argo mag ik jou mijn argonaut noemen dat windt mij ten zeerste op
Wat een arrogantie om dat voor hem te bepalen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet op Fok? Daar kan die een dagboek voor kopen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een arrogantie om dat voor hem te bepalen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef hunter.h4 het volgende:
Je hipt en hopt. Jumping jack Flash. Mijn jack russel spring constant.
Straks springt mijn jack russel geen enkele keer meer.
Mensen die niet snappen dat hij serieus is!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef Argo het volgende:
Mensen die niet snappen dat hij gewoon wat bullshit op een rijtje neer zet!
Waarom zou hij serieus zijn? De dingen die hij zegt zijn heel vaak in tegenstelling die hij ervoor zegt hij is verstrooid. Of een goeie troll!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat hij serieus is!
Dat is nou precies wat iemand doet die psychotisch is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom zou hij serieus zijn? De dingen die hij zegt zijn heel vaak in tegenstelling die hij ervoor zegt hij is verstrooid.
Of erg goed is om in zon rol te spelen en te trollen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat iemand doet die psychotisch is.
Ja al 8 jaar lang zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Of erg goed is om in zon rol te spelen en te trollen.
Ik zou ook zon topic kunnen maken en praten als een gek das niet moeilijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |