quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef CristinaYang het volgende:
Dude, lees dat topic over evil zijn. Alleen al hoe hij begint, met haten op Disney en Donald Duck en dan ook nog eens met 'het systeem' aan komen zetten.
Wat is er mis met die gast?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
LSD heb je gelijk in. Maar ik gebruik het niet. Ik krijg LSD binnen van andere mensen omdat andere mensen verbonden zijn aan alles dus ik verbonden aan de mensen die LSD gebruiken.
Nee. Of misschien wel, dan moet het in overleg met de admin zijn (waarom blijft het topic anders open?), al een paar keer aan gedacht, 1 grote trucage...quote:
Nou, wat zullen ze een lol hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee. Of misschien wel, dan moet het in overleg met de admin zijn (waarom blijft het topic anders open?), al een paar keer aan gedacht, 1 grote trucage...
Ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:39 schreef 045represent het volgende:
mag ik hier de twitter posten van die hunter.h4 van dat helikopterview topic?
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die vent praat zichzelf verkeerde dingen aan denk ik.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Sjapoela het volgende:
WTF jongens, dit is, tja kijk zelf maar
Truth Kerst Ouwehoer numero 157!
volgens mij een kloon van die hunter.h4quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Sjapoela het volgende:
WTF jongens, dit is, tja kijk zelf maar
Truth Kerst Ouwehoer numero 157!
nee hij noemt die naam van de twitter die jij net post, dat is hij...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef 045represent het volgende:
[..]
volgens mij een kloon van die hunter.h4
hij woont iig ook in brunssum en heeft het ook de hele tijd over slechte geloven en god enzo.
verdwaalde_99 van Truth Kerst Ouwehoer numero 157! en hunter.h4 van dat helikopterview 2 topic zijn dus dezelfde he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
nee hij noemt die naam van de twitter die jij net post, dat is hij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |