o argo mag ik jou mijn argonaut noemen dat windt mij ten zeerste opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Zelfs als hij kwam ik zou jou beschermen en de andere misschien ook!
Dat mag jij..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
o argo mag ik jou mijn argonaut noemen dat windt mij ten zeerste op
Wat een arrogantie om dat voor hem te bepalen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet op Fok? Daar kan die een dagboek voor kopen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een arrogantie om dat voor hem te bepalen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef hunter.h4 het volgende:
Je hipt en hopt. Jumping jack Flash. Mijn jack russel spring constant.
Straks springt mijn jack russel geen enkele keer meer.
Mensen die niet snappen dat hij serieus is!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef Argo het volgende:
Mensen die niet snappen dat hij gewoon wat bullshit op een rijtje neer zet!
Waarom zou hij serieus zijn? De dingen die hij zegt zijn heel vaak in tegenstelling die hij ervoor zegt hij is verstrooid. Of een goeie troll!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat hij serieus is!
Dat is nou precies wat iemand doet die psychotisch is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom zou hij serieus zijn? De dingen die hij zegt zijn heel vaak in tegenstelling die hij ervoor zegt hij is verstrooid.
Of erg goed is om in zon rol te spelen en te trollen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat iemand doet die psychotisch is.
Ja al 8 jaar lang zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Of erg goed is om in zon rol te spelen en te trollen.
Ik zou ook zon topic kunnen maken en praten als een gek das niet moeilijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |