Ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:39 schreef 045represent het volgende:
mag ik hier de twitter posten van die hunter.h4 van dat helikopterview topic?
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die vent praat zichzelf verkeerde dingen aan denk ik.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Sjapoela het volgende:
WTF jongens, dit is, tja kijk zelf maar
Truth Kerst Ouwehoer numero 157!
volgens mij een kloon van die hunter.h4quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Sjapoela het volgende:
WTF jongens, dit is, tja kijk zelf maar
Truth Kerst Ouwehoer numero 157!
nee hij noemt die naam van de twitter die jij net post, dat is hij...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef 045represent het volgende:
[..]
volgens mij een kloon van die hunter.h4
hij woont iig ook in brunssum en heeft het ook de hele tijd over slechte geloven en god enzo.
verdwaalde_99 van Truth Kerst Ouwehoer numero 157! en hunter.h4 van dat helikopterview 2 topic zijn dus dezelfde he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
nee hij noemt die naam van de twitter die jij net post, dat is hij...
Ja, dat zijn dezelfde. Danny Szlavina ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef 045represent het volgende:
[..]
verdwaalde_99 van Truth Kerst Ouwehoer numero 157! en hunter.h4 van dat helikopterview 2 topic zijn dus dezelfde he?
Die gozer inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dezelfde. Danny Szlavina ofzo.
quote:quote:
Op zondag 24 december 2006 00:36 schreef senesta het volgende:
Je bent op dreef dromenvanger
Wat ga je doen met de kerst?
Heb je nog leuke plannen?
Mijn plannen
Kapot maken van Nederland.
Ik ben niet teverden hier.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Zemelknoper het volgende:
Waarom krijgt iemand die enkel lucht spuwt zoveel aandacht?
quote:
Mijn enige reactie:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:00 schreef hunter.h4 het volgende:
Psychiater doen een studie in 4 jaar. Dat kan iedere gek. Denk je nou echt dat het moeilijk is om psychiater te worden?
Ik doe die studie in 1 week. Maar het is een bagger studie.
Omdat zijn topic niet worden gesloten, zelfs Yvonne post er inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Zemelknoper het volgende:
Waarom krijgt iemand die enkel lucht spuwt zoveel aandacht?
Ik denk dat de meesten wel vinden dat dit niet normaal is... Alleen die hunter weet het zelf niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het bij het rechte eind hebt.
Ach, misschien weet hij het wel, maar hij ontkend het hevig, dat gebeurt wel vaker in dat soort gevallen. Hopelijk luistert hij nog naar iemand. Hij kan er in ieder geval alleen maar zijn voordeel mee doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten wel vinden dat dit niet normaal is... Alleen die hunter weet het zelf niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |