Daar moet je eerst nog een tweede voor hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:15 schreef Roffamannetje het volgende:
arsenal jode moskou basel. wedden om de 3e ster?
dat is een mooie poule, zie ons nog wel winnen van de gunners eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:15 schreef Roffamannetje het volgende:
arsenal jode moskou basel. wedden om de 3e ster?
Kwart voor 6.quote:
met Mourinhoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
eerst nog heel lang praten over fairplay enzo
Jij wil dat we niet Europees overwinteren?quote:
Ajax wordt dan harder weggetikt dan Twente. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Benfica zou ook leuk zijn, kunnen we Twente laten zien hoe het wel moet
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ajax wordt dan harder weggetikt dan Twente. Maar dat weet je zelf ook wel.
17:45quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
Is niet om 12.00?
Dan ga ik verder slapen.
Ajax tikte Twente ook weg thuis, helaas lukte het niet echt met het afmaken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
2x oostblokquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit wordt het, en ik ben het orakel dat zelfs Vvv - Ajax goed voorspelde dus geloof me maar.
Chelsea
Shakthar Donetsk
Ajax
Dinamo Zagreb
Leuk, oostblok, sintelbaan er omheen enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona etc. is nog altijd verder, naja dan Zagreb iig
En vechtvoetbal waar Ajax echt totaal kansloos tegen isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Leuk, oostblok, sintelbaan er omheen enzo
Precies.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vechtvoetbal waar Ajax echt totaal kansloos tegen is.
niet overdrijven nouquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies.
Dan hebben we nog meer kans tegen Barca
Waaarom mag ik niet overdrijven?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet overdrijven nou.
Maar zo'n ploeg met van die bomen van kerels loopt echt over onze Eriksen, Anita's etc heen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet overdrijven nou.
Maar zo'n ploeg met van die bomen van kerels loopt echt over onze Eriksen, Anita's etc heen.
Dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef xSoDx het volgende:
[..]
onderschat anita niet! stevig ventje voor zo'n smurf.. (wint ook heel veel duels van gasten die 2 koppen groter zijn)
lengte zegt natuurlijk niet alles..
U mad bro?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef xSoDx het volgende:
[..]
onderschat anita niet! stevig ventje voor zo'n smurf.. (wint ook heel veel duels van gasten die 2 koppen groter zijn)
Paar posts boven je, en ik denk op Eurosportquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:16 schreef mash_ het volgende:
Hoelaat is de loting? en is die nog ergens te volgen?
Anita is sowieso wel een van de hardste werkers, dat is zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook dat commentaar erbij van die vent die dingen roept als "wat een narigheid".quote:
Ja. Op eurosport doet ook een Nederlander verslag. Vorig jaar was het die jeroen gueter volgens mij en jackie op de NOS.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook dat commentaar erbij van die vent die dingen roept als "wat een narigheid".
Geen gebash op de grillige linksbuiten van Volendam en Telstar van de jaren 70 cq televisiepresentator he.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook dat commentaar erbij van die vent die dingen roept als "wat een narigheid".
fixquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trouwens mijn passie voor PSV verloren. Als je ziet hoe PSV recent is omgegaan met de voor hen belangrijkste spelers en dit ook erkent, mits je rationeel te werk gaat, moet je tot dezelfde conclusie komen.²
Marokkanenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trouwens mijn passie voor Ajax verloren. Als je ziet hoe Ajax recent is omgegaan met de voor hen belangrijkste spelers en dit ook erkent, mits je rationeel te werk gaat, moet je tot dezelfde conclusie komen.²
Ajax heeft Suarez destijds keihard laten vallen during the bite incident met Bakkal. Later hebben ze de Moun terwijl hij topscorer des clubs was een klodder spuug in het gezicht geschoten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er een kans dat je op een zekere Jong Ajax speler doelt?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax heeft Suarez destijds keihard laten vallen during the bite incident met Bakkal. Later hebben ze de Moun terwijl hij topscorer des clubs was een klodder spuug in het gezicht geschoten.²
Natuurlijk, dit zijn pareltjes die zelfs het eerste elftal direct voorzien van degelijke kwaliteit, een soortement van kwaliteitsinjectie als het ware.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Fuck nu ook al interesse in Aissati, op deze manier wordt heel Jong Ajax leeggekocht
Jij bent alleen maar 'supporter' omdat er toevallig een Marokkaan heeft gespeeld. Zodra hij verkocht is ben je weg hier begrepen!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trouwens mijn passie voor Ajax verloren. Als je ziet hoe Ajax recent is omgegaan met de voor hen belangrijkste spelers en dit ook erkent, mits je rationeel te werk gaat, moet je tot dezelfde conclusie komen.²
Ik denk dat we die mening delen, aan de andere kant moet je als speler blij zijn als je daar wordt weggestuurd. Want dan betekent het dat je een goede voetballer bent:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar 'supporter' omdat er toevallig een Marokkaan heeft gespeeld. Zodra hij verkocht is ben je weg hier begrepen!!
Sommigen hebben hun humor nog niet verloren. Bedankt voor je bijdrage en tot ziens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Val jij op voetballers met een Noord-Afrikaans uiterlijk?quote:[Op donderdag 25 augustus 2011 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat we die mening delen, aan de andere kant moet je als speler blij zijn als je daar wordt weggestuurd. Want dan betekent het dat je een goede voetballer bent:
- Boussoufa
- El Hamdaoui
- Johan Servaes
- Assaidi
- Elia²
ik hoop het niet, dan kunnen die succes percentages van jou meteen bij het vuilnisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hele dag geen klote te doen, maar als de loting bijna begint moet ik weg
![]()
Well played
Volg wel via mijn mobiel
Ik gok deze:
Manchester United
Olympique Lyon
Ajax
Borussia Dortmund
Iets zegt me dat deze het wordt
Een Joodse tegenstander zou inderdaad leuk zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Jojoortje het volgende:
Het wordt:
FC Porto
Sjachtar D.
Ajax
Apoel
Prachtige wedstrijden.
google jij even nicosiaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een Joodse tegenstander zou inderdaad leuk zijn.
Pauper.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een Joodse tegenstander zou inderdaad leuk zijn.
Op nos.nl ook .quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef mash_ het volgende:
http://www.uefa.com/uefac(...)012/draws/index.html
Daar kan je live kijken straks.
Wat een droeftoeter ben je ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax heeft Suarez destijds keihard laten vallen during the bite incident met Bakkal. Later hebben ze de Moun terwijl hij topscorer des clubs was een klodder spuug in het gezicht geschoten.²
dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter ben je ook
Frank denkt dat hij zich alles kan permitteren, als een ware mastodont walst hij door de club. Wie is er groter dan de club? Niemand zou hij moeten vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter ben je ook
Oké manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
die percentages zijn gebaseerd op gemiddelden he, nogmaals ik ben een insider dus ik weet het wel, ik mag niet te veel loslaten want het is erg diepgaand en clubs zullen niet blij zij als ik veel over de club vertel.
Ik vroeg me gisteren inderdaad af: zou Ajax het veel beter doen tegen Benfica?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Benfica zou ook leuk zijn, kunnen we Twente laten zien hoe het wel moet
Alsjeblieftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als iedereen deze ff update hebben we een duidelijk overzicht:
Groep A:
1.
2.
3.
4.
Groep B:
1.
2.
3.
4.
Groep C:
1.
2.
3.
4.
Groep D:
1.
2.
3.
4.
Groep E:
1.
2.
3.
4.
Groep F:
1.
2.
3.
4.
Groep G:
1.
2.
3.
4.
Groep H:
1.
2.
3.
4.
lyon moet te winnen zijn, real zie ik een gelijkspel thuis ook nog wel gebeuren, uit heb ik er geen goed gevoel bij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Me happy met Real en Lyon
Nu de laatste nog ..
Otelulquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Jammer, hadden we ze voetballes kunnen geven
droom maar verder, lyon is altijd heel sterk in CLquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We waren beter dan Auxerre. Lyon thuis winnen, uit gelijk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We waren beter dan Auxerre. Lyon thuis winnen, uit gelijk.
Verleden jaar waren we keihard geklopt thuis door real en uit bij real was Stekelenburg de held die het op 0-2 hieldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef handboek het volgende:
[..]
lyon moet te winnen zijn, real zie ik een gelijkspel thuis ook nog wel gebeuren, uit heb ik er geen goed gevoel bij.
Die mogelijkheden zijn er niet. Punt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd lekker die appels en peren, maar ik denk ook dat er mogelijkheden zijn 2e te worden met een beetje geluk
Zolang er nog niet gespeeld is zijn er altijd mogelijkhedenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die mogelijkheden zijn er niet. Punt.
Onder Ten Cate ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Verloor Ajax niet in 2007 van Zagreb? Met die eigen goal van Vermaelen?
Zeker. Selectie is sterker dan vorig jaar. Heb er vertrouwen in, zeker te doen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd lekker die appels en peren, maar ik denk ook dat er mogelijkheden zijn 2e te worden met een beetje geluk
Je doelt op Kopenhagen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
We kunnen 3e worden, zeker wel. Tweede lijkt me een onmogelijke opgave.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang er nog niet gespeeld is zijn er altijd mogelijkheden
Lyon is niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We kunnen 3e worden, zeker wel. Tweede lijkt me een onmogelijke opgave.
nu zijn we het eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We kunnen 3e worden, zeker wel. Tweede lijkt me een onmogelijke moelijke opgave.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We kunnen 3e worden, zeker wel. Tweede lijkt me een onmogelijke opgave.
Yep, kan ie aan de zijlijn een sliding inzetten waarmee ie eerst Ronaldo pakt en daarna de dugout met een gestrekt been invliegt, dag Mourinho.quote:
nee, toen won ajax 2 keer. Zagreb is een eitje, lyon valt te doen zolang je maar niet op doelsaldo verliest vanwege real madrid. Sportief is het een prima loting, alleen vind ik de tegenstanders nogal jammer. Heb eigenlijk weinig zin om 2 keer geheel zagreb te gaan kijken, real hadden we vorig jaar al en lyon is ook niet de meest spraakmakende tegenstander.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Not impressed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
Lyon 1 – 0 Schalke 04
Hapoel Tel Aviv 1 – 3 Lyon
Lyon 2 – 0 Benfica
Benfica 4 – 3 Lyon
Schalke 04 3 – 0 Lyon
Lyon 2 – 2 Hapoel Tel Aviv
De resultaten van Lyon vorig jaar.
Makkie dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
Lyon 1 – 0 Schalke 04
Lyon 2 – 0 Benfica
Benfica 4 – 3 Lyon
Schalke 04 3 – 0 Lyon
Bron?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Maximaal 3e wordt Ajax, meer wordt het echt niet.
Thuis gelijk tegen Hapoel? Stelletje prutsers.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
Lyon 1 – 0 Schalke 04
Lyon 2 – 0 Benfica
Benfica 4 – 3 Lyon
Schalke 04 3 – 0 Lyon
Alleen wanneer Ruud Gullit als opvolger wordt aangesteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had geruchten gelezen dat Mourinho miss zelf zal vertrekken bij real vanwege de rel tussen barca en real. Mocht hij onverhoopt vertrekken bij Real dan zal dit toch iets in voordeel van Ajax werken.
neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Sala-adin het volgende:
Gewoon CL winnen dan komen we in pot 1 terecht
Toch
Het Eredivisie niveau.quote:
Moesten we vorig jaar ook volgens mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef AppleBite het volgende:
hmm, moet te doen zijn toch, voor lyon doen we niet heel veel onder, en achja, hopen dat we thuis tegen real moeten spelen als ze al door zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alleen wanneer Ruud Gullit als opvolger wordt aangesteld.
Lekker buikje heeft hij zegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Stiggie het volgende:
Wel grappig deze video van Steekie @ roma had ik nog niet gezien
Vorig jaar speelden ze volgens mij ook als laatste thuis tegen Real of niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Real thuis als laatste is wel gunstig, zijn ze al geplaatst waarschijnlijk.
Maar toen waren ze al zowat geplaatst.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden ze volgens mij ook als laatste thuis tegen Real of niet?
Edit: oh nee was Milan uit.
Dan worden we waarschijnlijk alsnog overlopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Real thuis als laatste is wel gunstig, zijn ze al geplaatst waarschijnlijk.
Belangrijkste wedstrijd als eerste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
14 sep: Ajax-Lyon, 27 sep: Real-Ajax, 18 okt: Zagreb-Ajax, 2 nov: Ajax-Zagreb, 22 nov Lyon-Ajax, 7 dec: Ajax-Real
Tof.
Real won in de laatste wedstrijd met 4-0 van Auxerre. Maar dat was thuis. En Auxerre.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan worden we waarschijnlijk alsnog overlopen
Lekker dat we Zagreb 2x achterelkaar hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Belangrijkste wedstrijd als eerste.
frankrijk zuigtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef kalinhos het volgende:
is lyon-uit leuk om heen te gaan? zagreb lijkt me niet enorm gezellig, real was ik vorig jaar en ga ik sowieso al 1-2x per jaar heen
Verkopen en Matavz kopen...voordat die lampies toeslaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Blackburn Rovers en Lille melden zich voor Marrokaan.
Matavz gaat niet banken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Verkopen en Matavz kopen. Voordat die lampies toeslaan.
Thuis, klopt wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
20:45
Ajax - Lyon 1: 2,30 x: 3,25 2: 3,05
Ajax favoriet bij de bookmakers.
't is lastig. Je kunt niet vele miljoenen uitgeven voor een tweede spits, want Castillion komt volgend jaar ook terug. En eenn goedkope spits zal niet veel beter zijn dan Siem.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef duo-penotti het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken. Maar wie moet je dan halen ? Vennegoor of Hesselink ofzo ...![]()
Aan 1 spits heb je echt niet genoeg hoor. En Siem in de spits lijkt mij ook niet de juiste oplossing.
Zo zie ik het ook. En misschien krijgen we wel hulp van Real de laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef Gramulanion het volgende:
20:45
UEFA Champions League 2011/2012 - Group D
+2
Welk team zal er winnen?
Winnaar
(1-2)
Real Madrid
1,20
1,01
Lyon
7,00
1,60
Ajax
12,00
2,50
Dinamo Zagreb
30,00
6,00
Ajax heeft 2,5 om door te gaan en Lyon 1,6.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_lastig__.html?p=2,1quote:AMSTERDAM - Ajax treft Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb in de groepsfase van de Champions League. Het wordt zwaar, oordeelde trainer Frank de Boer in zijn eerste reactie. „Ik noem het lastig, maar niet onoverkomelijk. Real is natuurlijk een klasse apart, maar tegen de andere twee, hoe goed ook, hoeven we niet kansloos te zijn. Laten we uitgaan van het positieve. Er moet iets mogelijk zijn.”
Zijn voorkeur was Barcelona geweest. „Daar heeft Ajax volgens mij nog nooit op toernooi-niveau tegen gespeeld. Jammer dat die club het niet is geworden.”
Twee keer uit een penalty jaquote:
Als je niet 2 keer wint van Zagreb, dan verdien je het ook niet om door te gaan naar de tweede ronde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat je 2x wint van Lyon maar het dan laat liggen tegen Zagreb omdat ze hun onderschatten.
Kroatie is super. Gewoon een weekje vrijaf nemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef kalinhos het volgende:
is lyon-uit leuk om heen te gaan? zagreb lijkt me niet enorm gezellig, real was ik vorig jaar en ga ik sowieso al 1-2x per jaar heen
Real 15 punten, laatste wedstrijd verspelen ze er 3.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:42 schreef Piebe het volgende:
[..]
Kroatie is super. Gewoon een weekje vrijaf nemen![]()
Ontopic.
Zeer belangrijk
Wat doen Ajax en Lyon tegen Zagreb?
Nog belangrijker.
Wat doen ze tegen elkaar?
...Wie weet ook nog van invloed.
Wie kan de schade tegen Madrid het beste beperken?
Moeilijk, maar mogelijk.
Wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb iets heel leuks ondekt over Real!
Nou, vertel. We zijn allemaal reuze benieuwd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb iets heel leuks ondekt over Real!
Dan móeten ze wel een b-team sturen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
11/12/11, 4 dagen na Ajax, tegen BARCA!
Ik dacht ook zoiets te herinneren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat dat vorig seizoen niet ook zo, volgens mij wel?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Stonden ze toen ook niet dusdanig onder spanning dat ze uit frustratie met 9 man eindigde? Ajax was ook wel erg goed.
En bijna een week of vier dagen is ook wel wat anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was toen niet de laatste wedstrijd, en ze waren niet verzekerd van plek 1 volgens mij.
Ik zet nooit op mijn eigen clubquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef TLC het volgende:
Voor mijn toto ; gaat Ajax morgen winnen met 2 doelpunten verschil van Vitesse ? de laatste keer tegen VVV had ik dat ook ingevuld, mja
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:09 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk ooit wel eens een officieel tegen Barca gespeeld? Dus niet vriendschappelijk/demonstratie/oefenpot.
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:09 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk ooit wel eens een officieel tegen Barca gespeeld? Dus niet vriendschappelijk/demonstratie/oefenpot.
Dat is niet officieel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Amsterdam Tournament!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He je had het gister nog over talenten van Barcelona he, check die wiki man;quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk je dat dat nog nodig is?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He je had het gister nog over talenten van Barcelona he, check die wiki man;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_satellietclubs_van_Ajax
Er is alleen volgens mij nog nooit iets mee gedaan.
Als Mounir de tijd zou krijgen zou hij wel belangrijk kunnen zijn voor Leo. Helaas moet Mounir weg naar Blackburn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ja in Nederland kan hij natuurlijk wel het nodige vertrouwen opdoen met 55 doelpunten in de competitie. Misschien wordt het dan nog wat in het Argentijnse elftal zelfs, maar nee Banshee ik denk dat zelfs El Ham hem niks meer kan leren
Ja dat beschouw ik dus als vriendschappelijk/demonstratie/oefenpot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja dat beschouw ik dus als vriendschappelijk/demonstratie/oefenpot.
Beetje hetzelfde als zo'n Audi Cup of Trofeo Joan Camper, leuk affiche maar er wordt niet echt ergens om gespeeld.
Nee,quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:09 schreef tjoptjop het volgende:
amsterdam tournamentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee,
Ik zat me af te vragen of ze ooit tegen Manu hebben gespeeld.
Veel plezier met je kutclub maartenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:15 schreef msnk het volgende:
Roma nu al uitgeschakeldIk zou me kapot schamen.
Je bent wel heel optimistisch, 3e moet kunnen, 2e heb je gewoon geluk voor nodig en Madrid, daar kan je ook met deze ploeg met 5 of 6 -0 van verliezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ajax - lyon 1-0
Real - Ajax 2-0
Zagreb - Ajax 1-2
Ajax - Zagreb 3-1
Lyon - Ajax 1-1
Ajax - Real 0-2
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Als Madrid nu een beetje is ingespeeld gaat het dubbele cijfers worden daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |