Daar moet je eerst nog een tweede voor hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:15 schreef Roffamannetje het volgende:
arsenal jode moskou basel. wedden om de 3e ster?
dat is een mooie poule, zie ons nog wel winnen van de gunners eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:15 schreef Roffamannetje het volgende:
arsenal jode moskou basel. wedden om de 3e ster?
Kwart voor 6.quote:
met Mourinhoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
eerst nog heel lang praten over fairplay enzo
Jij wil dat we niet Europees overwinteren?quote:
Ajax wordt dan harder weggetikt dan Twente. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Benfica zou ook leuk zijn, kunnen we Twente laten zien hoe het wel moet
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ajax wordt dan harder weggetikt dan Twente. Maar dat weet je zelf ook wel.
17:45quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
Is niet om 12.00?
Dan ga ik verder slapen.
Ajax tikte Twente ook weg thuis, helaas lukte het niet echt met het afmaken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
2x oostblokquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit wordt het, en ik ben het orakel dat zelfs Vvv - Ajax goed voorspelde dus geloof me maar.
Chelsea
Shakthar Donetsk
Ajax
Dinamo Zagreb
Leuk, oostblok, sintelbaan er omheen enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona etc. is nog altijd verder, naja dan Zagreb iig
En vechtvoetbal waar Ajax echt totaal kansloos tegen isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Leuk, oostblok, sintelbaan er omheen enzo
Precies.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vechtvoetbal waar Ajax echt totaal kansloos tegen is.
niet overdrijven nouquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies.
Dan hebben we nog meer kans tegen Barca
Waaarom mag ik niet overdrijven?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet overdrijven nou.
Maar zo'n ploeg met van die bomen van kerels loopt echt over onze Eriksen, Anita's etc heen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet overdrijven nou.
Maar zo'n ploeg met van die bomen van kerels loopt echt over onze Eriksen, Anita's etc heen.
Dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef xSoDx het volgende:
[..]
onderschat anita niet! stevig ventje voor zo'n smurf.. (wint ook heel veel duels van gasten die 2 koppen groter zijn)
lengte zegt natuurlijk niet alles..
U mad bro?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef xSoDx het volgende:
[..]
onderschat anita niet! stevig ventje voor zo'n smurf.. (wint ook heel veel duels van gasten die 2 koppen groter zijn)
Paar posts boven je, en ik denk op Eurosportquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:16 schreef mash_ het volgende:
Hoelaat is de loting? en is die nog ergens te volgen?
Anita is sowieso wel een van de hardste werkers, dat is zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook dat commentaar erbij van die vent die dingen roept als "wat een narigheid".quote:
Ja. Op eurosport doet ook een Nederlander verslag. Vorig jaar was het die jeroen gueter volgens mij en jackie op de NOS.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook dat commentaar erbij van die vent die dingen roept als "wat een narigheid".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |