Daar moet je eerst nog een tweede voor hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:15 schreef Roffamannetje het volgende:
arsenal jode moskou basel. wedden om de 3e ster?
dat is een mooie poule, zie ons nog wel winnen van de gunners eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:15 schreef Roffamannetje het volgende:
arsenal jode moskou basel. wedden om de 3e ster?
Kwart voor 6.quote:
met Mourinhoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
eerst nog heel lang praten over fairplay enzo
Jij wil dat we niet Europees overwinteren?quote:
Ajax wordt dan harder weggetikt dan Twente. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Benfica zou ook leuk zijn, kunnen we Twente laten zien hoe het wel moet
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ajax wordt dan harder weggetikt dan Twente. Maar dat weet je zelf ook wel.
17:45quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
Is niet om 12.00?
Dan ga ik verder slapen.
Ajax tikte Twente ook weg thuis, helaas lukte het niet echt met het afmaken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
2x oostblokquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit wordt het, en ik ben het orakel dat zelfs Vvv - Ajax goed voorspelde dus geloof me maar.
Chelsea
Shakthar Donetsk
Ajax
Dinamo Zagreb
Leuk, oostblok, sintelbaan er omheen enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona etc. is nog altijd verder, naja dan Zagreb iig
En vechtvoetbal waar Ajax echt totaal kansloos tegen isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Leuk, oostblok, sintelbaan er omheen enzo
Precies.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vechtvoetbal waar Ajax echt totaal kansloos tegen is.
niet overdrijven nouquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies.
Dan hebben we nog meer kans tegen Barca
Waaarom mag ik niet overdrijven?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet overdrijven nou.
Maar zo'n ploeg met van die bomen van kerels loopt echt over onze Eriksen, Anita's etc heen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet overdrijven nou.
Maar zo'n ploeg met van die bomen van kerels loopt echt over onze Eriksen, Anita's etc heen.
Dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef xSoDx het volgende:
[..]
onderschat anita niet! stevig ventje voor zo'n smurf.. (wint ook heel veel duels van gasten die 2 koppen groter zijn)
lengte zegt natuurlijk niet alles..
U mad bro?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef xSoDx het volgende:
[..]
onderschat anita niet! stevig ventje voor zo'n smurf.. (wint ook heel veel duels van gasten die 2 koppen groter zijn)
Paar posts boven je, en ik denk op Eurosportquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:16 schreef mash_ het volgende:
Hoelaat is de loting? en is die nog ergens te volgen?
Anita is sowieso wel een van de hardste werkers, dat is zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook dat commentaar erbij van die vent die dingen roept als "wat een narigheid".quote:
Ja. Op eurosport doet ook een Nederlander verslag. Vorig jaar was het die jeroen gueter volgens mij en jackie op de NOS.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook dat commentaar erbij van die vent die dingen roept als "wat een narigheid".
Geen gebash op de grillige linksbuiten van Volendam en Telstar van de jaren 70 cq televisiepresentator he.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook dat commentaar erbij van die vent die dingen roept als "wat een narigheid".
fixquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trouwens mijn passie voor PSV verloren. Als je ziet hoe PSV recent is omgegaan met de voor hen belangrijkste spelers en dit ook erkent, mits je rationeel te werk gaat, moet je tot dezelfde conclusie komen.²
Marokkanenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trouwens mijn passie voor Ajax verloren. Als je ziet hoe Ajax recent is omgegaan met de voor hen belangrijkste spelers en dit ook erkent, mits je rationeel te werk gaat, moet je tot dezelfde conclusie komen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |