Ik doe een pure gokquote:Pot 1
Manchester United, Barcelona, Chelsea, Bayern München, Arsenal, Real Madrid, FC Porto, Internazionale.
Pot 2
AC Milan, Olympique Lyon, Shakhtar Donetsk, Valencia, Benfica, Villarreal, CSKA Moskou, Olympique Marseille.
Pot 3
Zenit St. Petersburg, AJAX, Bayer Leverkusen, Olympiakos Piraeus, Manchester City, Lille, Basel, BATE Borisov.
Pot 4
Borussia Dortmund, Napoli, Dinamo Zagreb, APOEL Nicosia, Trabzonspor, Racing Genk, Viktoria Plzen, Otelul Galati.
Overigens is er voor de Nederlandse voetballiefhebber nog een extra reden om het spektakel in Monaco te gaan volgen: Ruud Gullit gaat namelijk assisteren bij de loting. De Nederlander is een speciale gast van de UEFA en zal hij ook betrokken worden bij de uitreiking voor de gouden bal
Ik mis de loting. Moet toch trainen. Wees blij. Hoef ik niet die pedofielen een hele heisa zien uit te voerenquote:
Oetlul.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef JamFlava het volgende:
Ik hoop op Oetlul.. dan zijn we al zo goed als 3e in de poule.
Jullie zijn wel goed in tegenstander onderschattenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef JamFlava het volgende:
Ik hoop op Oetlul.. dan zijn we al zo goed als 3e in de poule.
Je hebt Otelul Galati.. ik laat vervolgens Galati weg. De volgende stap is om van het woord Otelul, Oetlul te maken. Dit kreeg ik voor elkaar door de letter "e" te verplaatsen naar links, tussen de "O" en de "t"..quote:
Inderdaad, net zoals de wedstrijd tegen VVVquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie zijn wel goed in tegenstander onderschatten
Ik vind het wel heel ver gezocht hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Je hebt Otelul Galati.. ik laat vervolgens Galati weg. De volgende stap is om van het woord Otelul, Oetlul te maken. Dit kreeg ik voor elkaar door de letter "e" te verplaatsen naar links, tussen de "O" en de "t"..
Het resultaat is dan Oetlul
Lijkt me de makkelijkste poule om miss door te kunnen gaan.quote:Arsenal
Marseille
Ajax
Alles behalve Dortmund en Napoli
Maar dit zou ook wel vet zijnquote:Barcelona
AC Milan
Ajax
Dortmund
Hopen mag, realistisch zijn ook. Tegen alle ploegen uit Pot 1 ben je kansloos, Pot 2 heb je thuis wellicht een kleine kans, Pot 4 moet/kun je winnenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelfs Kopenhagen lukte het vorig jaar dus waarom Ajax niet als het meezit, om er zelfs voor de loting niet op te hopen is nog lomper.
Goed dat je het even uitlegt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:56 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals de wedstrijd tegen VVV
Kan best. Kans is alleen klein.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:15 schreef abdalfawaz het volgende:
Ook maar de illusie hebben dat Ajax in welke poule dan ook tweede kan worden
Haha, zou zomaar kunnen ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:49 schreef TLC het volgende:
Nederlandse ploegen loten altijd kut met peren in de CL, het zal dus wel weer een nikszeggende groep worden met Inter, Donesk en Viktoria Plzen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:03 schreef Kekster het volgende:
Ajax wordt sowieso 4e in de poule. Ik hoop dat ze Barcelona loten dat word echt lachen.
CSKA is een érg goede ploeg, met o.a. de legendarische Seydou Doumbia in de gelederen. Die wil je liever niet tegenkomen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
Geef mij maar Arsenal, CSKA Moskou en Genk in de poule van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |