SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon![]()
tripo
en
Drumpie, als 1.8 komt en we een survival server heben, mag ik dan mn kathedraal in die wereld plaatsen?![]()
![]()
Drumpie zei dat er niets naar survival geimporteerd wordt. Anders is het meteen weer verpest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Flodder450 het volgende:
tripo
en
Drumpie, als 1.8 komt en we een survival server heben, mag ik dan mn kathedraal in die wereld plaatsen?
Misschien wel naar creative.Ik wacht al 4 topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ceees2 mafkees, hou eens op met je rare solo-lapohuntgedoe![]()
![]()
of ik bouw m gewoon in survival?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Drumpie zei dat er niets naar survival geimporteerd wordt. Anders is het meteen weer verpest.
Misschien wel naar creative.
[..]
Ik wacht al 4 topics.![]()
![]()
doe mijn server in de op
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic![]()
KUT VOLGENS MIJ IS BLAUW IN DE BASIS GEKOMEN! de farm is wel helemaal gegriefed!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
oh ook fijn dat jullie t respawn bed weghalen...
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hoe dat dan?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
hoe bedoel je? t respawn bed is weg, dus ik ben nu bij de facking spawn... en de farm is gegriefd, al onze half slabs zijn weg, en t lijkt me sterk dat wij dat waren...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:15 schreef bobbernaut het volgende:
KUT VOLGENS MIJ IS BLAUW IN DE BASIS GEKOMEN! de farm is wel helemaal gegriefed!
Gelukkig heb ik al een soort-van tweede basis op het oog.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Whehe. Knap gevonden dan. Wil wel weten hoe.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Tering zeg waarom altijd dat gehunt
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Alle spullen zijn er nog hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:44 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Gelukkig heb ik al een soort-van tweede basis op het oog.![]()
![]()
Ja dus?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar jij zit ook op een speciale school, dat is anders.
Nee joke..![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij zit op een pimp school. Dat is baas.![]()
Waarom heb ik dit hier nog niet gezien?
Made by two indie developers: Alexey Pajitnov and Markus Persson, the creators of Tetris and Minecraft respectively.![]()
![]()
Beetje duf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb ik dit hier nog niet gezien?
Made by two indie developers: Alexey Pajitnov and Markus Persson, the creators of Tetris and Minecraft respectively.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik vind het goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Mender het volgende:
Mwa vindt het wel leuk om zelf te doen
Oja:
Iiedereen die morgen mee wil doen met de hunger games, pm me even.
Tijd: 20.00 tot +- 22.30 (iedeen mee eens? Kan nog veranderd worden)![]()
Ik heb maar twee weken vakantie tbhquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, bij de meeste is de vakantie ook voorbij...
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Nicequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef maurisioo het volgende:
Ah hoe doe ik zo'n banner in mijn signature op minecraftforum.net?
Heb deze gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Alleen kan er geen link van maken.
Vinden jullie hem trouwens niet mooi?![]()
![]()
mag ik op je server komen? dan weet ik wel leuke ideeenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef maurisioo het volgende:
Hmm. Wil weer een nieuwe map maken. Iemand nog een idee wat voor soort?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kan mijn server wel even aanzetten. Zit nog wel die andere map op.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mag ik op je server komen? dan weet ik wel leuke ideeen
109.72.37.125![]()
![]()
Vanavond is het dan zo ver. The hunger games.
Tijdstip 20.00 tot +-22.30
• Player vs player
• Je mag het gebied niet verlaten
• Dood = dood = ban
• Je hebt alleen toegang tot /who
• Degene die als laatste overlevende overblijft wint
Je kan vanaf +- 19.50 inloggen. Als iedereen er is gaan de deuren naar het eiland openAls om 20.00 nog niet iedereen er is zullen we tot uiterlijk 20.10 ofzo wachten. Want het is wel de bedoeling dat we allemaal tegelijk beginnen. Anders is het niet eerlijk.
En tijdens de game niet uitloggen en bijvoorbeeld 15 min later weer inloggen, want dan ben je af.
Als je mee wil doen pm me even. Er kunnen nog genoeg mensen bij.
IP: 88.159.109.173![]()
Ah mooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond is het dan zo ver. The hunger games.
Tijdstip 20.00 tot +-22.30
• Player vs player
• Je mag het gebied niet verlaten
• Dood = dood = ban
• Je hebt alleen toegang tot /who
• Degene die als laatste overlevende overblijft wint
Je kan vanaf +- 19.50 inloggen. Als iedereen er is gaan de deuren naar het eiland openAls om 20.00 nog niet iedereen er is zullen we tot uiterlijk 20.10 ofzo wachten. Want het is wel de bedoeling dat we allemaal tegelijk beginnen. Anders is het niet eerlijk.
En tijdens de game niet uitloggen en bijvoorbeeld 15 min later weer inloggen, want dan ben je af.
Als je mee wil doen pm me even. Er kunnen nog genoeg mensen bij.
IP: 88.159.109.173![]()
![]()
Argh ik wil meedoen. Kan niet vanaaf.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Mm is lastig want als ik hier de link ga posten naar de live map kan iedereen die aan het spelen is ook zien waar iedereen zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef mschol het volgende:
mender, kunnen we ook als spectator meekijken?
Kan wel via pm naar wat mensen sturen. Maar dan heb ik er verder geen controle op als mensen onderling de link pm en naar users die aan het spelen zijn.![]()
ingame als spectator meekijken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Mm is lastig want als ik hier de link ga posten naar de live map kan iedereen die aan het spelen is ook zien waar iedereen zit.
Kan wel via pm naar wat mensen sturen. Maar dan heb ik er verder geen controle op als mensen onderling de link pm en naar users die aan het spelen zijn.![]()
![]()
Mm, geen slecht idee... ik kan bijvoorbeeld een glas plaat boven het eiland maken waar je als spectator niet af kunt. Ik weet alleen niet of ik dat ga halen voor 20.00. Moet nu ff wat andere dingen gaan doen. We zullen zien.![]()
wie komt er online? 109.72.37.125 ff iets grooooots bouwen
Ja of ik moet het zo instellen dat spectators geen bouw rechten hebben. Maar ook dat ze geen damage kunnen doen aan andere spelers. Geen idee of dat laatste kan. En geen idee of ik daar nu allemaal nog tijd voor heb![]()
![]()
Zou wel cool zijn, kom ik ook wel even kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:34 schreef Mender het volgende:
Ja of ik moet het zo instellen dat spectators geen bouw rechten hebben. Maar ook dat ze geen damage kunnen doen aan andere spelers. Geen idee of dat laatste kan. En geen idee of ik daar nu allemaal nog tijd voor heb![]()
![]()
/ban usernamequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
Mender, waarmee geef je de mensen een ban?
Ok ik denk toch dat ik voor de glasplaat boven het eiland moet gaan. Makkelijkste oplossing lijkt me zo. Of iemand nog een idee hoe ik kan instellen dat spectators geen damage kunnen doen aan andere spelers?
Ik ben nu even weg, dalijk even kijken of ik dat kan fixen![]()
![]()
Kun je dat niet instellen met verschillende rechten? Dat je ze alleen laat bewegen(en vliegen)?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Laat spectators gewoon vliegen(kan je instellen met NoCheat). Zeg wel dat ze een bepaalde skin moeten, zodat ze te herkennen zijn.![]()
met WorldGuard kan je een region zetten. En dan een flag eraan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:04 schreef Mender het volgende:
[..]
/ban username
Ok ik denk toch dat ik voor de glasplaat boven het eiland moet gaan. Makkelijkste oplossing lijkt me zo. Of iemand nog een idee hoe ik kan instellen dat spectators geen damage kunnen doen aan andere spelers?
Ik ben nu even weg, dalijk even kijken of ik dat kan fixen
/region flag RegionNaam pvp deny![]()
http://www.minecraftforum(...)raft-land-generator/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:18 schreef maurisioo het volgende:
Weet niemand een soort ore generator ofzo?
?If not now, then when.![]()
Nee, echt voor ores in de grond bedoel ik dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum(...)raft-land-generator/
?![]()
Volgens mij bestaat zoiets niet. Not sure tho.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, echt voor ores in de grond bedoel ik dan.If not now, then when.![]()
Jaa dan gaat het al sowieso niet lukken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef maurisioo het volgende:
Hmm. Daar heb je zeker weer Bukkit enz. voor nodig. Ik wil die mods niet.
Zoals ik al zei gister, kan ik je wel helpen met het Bukkit gedeelte, stel je zou bijv. de map op mijn host willen draaien.
If not now, then when.![]()
bukkit kan je ook zonder plugins draaien
En even snel een plugin gebruiken en daarna er weer uit gooien.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Ceees2 het volgende:
bukkit kan je ook zonder plugins draaien
En even snel een plugin gebruiken en daarna er weer uit gooien.
Kan iemand aub een reactie geven ofzo, nu al is mijn topic dood en ik wil graag misschien wel meer en betere maps erop zetten.
http://www.minecraftforum(...)5%E2%98%85%E2%98%85/![]()
Klaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef maurisioo het volgende:
Kan iemand aub een reactie geven ofzo, nu al is mijn topic dood en ik wil graag misschien wel meer en betere maps erop zetten.
http://www.minecraftforum(...)5%E2%98%85%E2%98%85/![]()
![]()
wat bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:44 schreef maurisioo het volgende:
dankje
gelijk iemand die een let's play wil maken ervan.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nouja dacht ik. Nu wil diegene met mij een keer zo'n map spelen.quote:quote:you know your survival islands 4 islands map where u have 4 teams
do u think we could do a lets play with people so we can use the mapquote:do u think we could use it? for at least another map cuz i would like to do a custom map
with u?![]()
![]()
CABS ARE HERE!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bijna vrijdag, YEAAA BUDDYY!!!
HIER SNEAK PEAK VAN GEVECHT BRO::
http://remotecontrol.mtv.com/category/shows/jersey_shoreIf not now, then when.![]()
Sweet lord of mother jesusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
CABS ARE HERE!!
HIER SNEAK PEAK VAN GEVECHT BRO::
http://remotecontrol.mtv.com/category/shows/jersey_shore
DIT WORD ZO EPIC JWZZ
(sorry voor offtopic boys)
![]()
Ik had vandaag al introductie. Vakantie is voorbij voor mij.quote:
Als introductie-opdracht moesten we in een paar uur tijd een lipdub organiseren én filmen met 30 mensen die ik niet kende. Gelukkig hebben we nu één ding gemeen nu; we staan allemaal voor lul voor heel de school.
Zoiets dus.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
WAAR IS 1.8 GODVERDOMME.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Jammer dat ze hun uit elkaar halen, kan niet wachten GEKK!!K!K!KKFASFquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sweet lord of mother jesus
DIT WORD ZO EPIC JWZZ
(sorry voor offtopic boys)
gefilmd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik had vandaag al introductie. Vakantie is voorbij voor mij.
Als introductie-opdracht moesten we in een paar uur tijd een lipdub organiseren én filmen met 30 mensen die ik niet kende. Gelukkig hebben we nu één ding gemeen nu; we staan allemaal voor lul voor heel de school.
Zoiets dus.![]()
![]()
Yes.quote:
Niet dat jullie het ooit te zien krijgen ofzo.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Pauly D is sowieso de grootste mongool ooit he, falende macho dat het isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat ze hun uit elkaar halen, kan niet wachten GEKK!!K!K!KKFASF![]()
eey ear ben je online?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nope.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
kom je online?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat hebben ze bij onze school vorig jaar ook al met elke studie vereniging gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik had vandaag al introductie. Vakantie is voorbij voor mij.
Zoiets dus.
I passed.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Pauly D is sowieso de grootste mongool ooit he, falende macho dat het is
Nee mann, Pauly D is pimp voorbeeld jwz. Hij lijkt me coole kerel jwz jwzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Pauly D is sowieso de grootste mongool ooit he, falende macho dat het is![]()
Nope.quote:
Ik moet 'ff plannen regelen, ga binnenkort namelijk voor een week naar Londen als 't doorgaat. Expositieeeeee.
Suf man, aan zoiets moet je gewoon meedoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij onze school vorig jaar ook al met elke studie vereniging gedaan.
I passed.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ja joh tuurlijk, de spullen van je ex slopen omdat ze je ´ zwart maakte´quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee mann, Pauly D is pimp voorbeeld jwz. Hij lijkt me coole kerel jwz jwz![]()
Volgens mij heb jij het toch echt over Ronnie hoor niet over Pauly D..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, de spullen van je ex slopen omdat ze je ´ zwart maakte´![]()
Ik ben geen 18 meer...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Suf man, aan zoiets moet je gewoon meedoen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Huh kdacht dat Mike en Pauly D aan het vechten waren ;p, maar zat verkeerd dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het toch echt over Ronnie hoor niet over Pauly D..![]()
Nope Mike en Ronniequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Huh kdacht dat Mike en Pauly D aan het vechten waren ;p, maar zat verkeerd dus.![]()
![]()
Goede reden.quote:
quote:Rest my case.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Yes.
Niet dat jullie het ooit te zien krijgen ofzo.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nou, leg eens uit?quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Omdat ik niet wil dat ik op zoiets op het internet komt.quote:
Blijkbaar jij liever ook niet aangezien je hem niet post. (van mij hoeft dat ook zeker niet)
En ik snap dat als je begint met een studie dat het leuk is om op zo'n manier mensen te leren kennen, maar aangezien ik al 7 jaar in dezelfde stad studeer is dat ook niet echt meer nodig.
Kortom dan laat ik zoiets aan me voorbij gaan.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mij boeit 't niet dat het op internet staat, alleen vind niet dat het op FOK hoeft komen te staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat ik op zoiets op het internet komt.
Blijkbaar jij liever ook niet aangezien je hem niet post. (van mij hoeft dat ook zeker niet)
En ik snap dat als je begint met een studie dat het leuk is om op zo'n manier mensen te leren kennen, maar aangezien ik al 7 jaar in dezelfde stad studeer is dat ook niet echt meer nodig.
Kortom dan laat ik zoiets aan me voorbij gaan.
Maar begrijp ik, zoiets wat je zegt vind ik dan ook een betere reden dan "ik ben geen 18 meer".A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Dat was kort bedoeld van: ik ben ondertussen 25 en heb er de behoefte niet meer aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Mij boeit 't niet dat het op internet staat, alleen vind niet dat het op FOK hoeft komen te staan.
Maar begrijp ik, zoiets wat je zegt vind ik dan ook een betere reden dan "ik ben geen 18 meer".
Mi scuzi.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hebben we BTW een "leider" bij blauw?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik was de leider. Maar sommigen begonnen al na 10 minuten te muiten. Dus zoek het maar uit, schavotten!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ok degene die mee doen:
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
Als je spectator wil zijn gebruik dan deze skin:
http://www.minecraftskins.com/save/164049
Je kan dalijk als spectator gewoon overal rondlopen. Maar niet gaan samenwerken, bouwen, griefen, andere mensen aanvallen. Want dan krijg je een ban.Maar hoe kan je dan bij permissions instellen dat dat alleen voor bepaalde users (spectators) geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:11 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
met WorldGuard kan je een region zetten. En dan een flag eraan.
/region flag RegionNaam pvp deny
Dus nog even voor alle spectators: Mocht ik dit niet gefixt krijgen, zie hierboven, gewoon niets doen wat het spel beinvloed want dan krijg je een ban.![]()
Wow ik had wel wat meer mensen verwacht. Maar ik heb er in ieder geval zin in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Mender het volgende:
Ok degene die mee doen:
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
[ afbeelding ]
Je kan dalijk als spectator gewoon overal rondlopen. Maar niet gaan samenwerken, bouwen, griefen, andere mensen aanvallen. Want dan krijg je een ban.
[..]
Maar hoe kan je dan bij permissions instellen dat dat alleen voor bepaalde users (spectators) geld.
Dus nog even voor alle spectators: Mocht ik dit niet gefixt krijgen, zie hierboven, gewoon niets doen wat het spel beinvloed want dan krijg je een ban.![]()
![]()
Count me in!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Mender het volgende:
Ok degene die mee doen:
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
[ afbeelding ]
Je kan dalijk als spectator gewoon overal rondlopen. Maar niet gaan samenwerken, bouwen, griefen, andere mensen aanvallen. Want dan krijg je een ban.
[..]
Maar hoe kan je dan bij permissions instellen dat dat alleen voor bepaalde users (spectators) geld.
Dus nog even voor alle spectators: Mocht ik dit niet gefixt krijgen, zie hierboven, gewoon niets doen wat het spel beinvloed want dan krijg je een ban.
Heb je dnb op Skype? Anders voeg drumpie18 toe dan stuur ik je voorbeeld van permissions.If not now, then when.![]()
Kan nog steeds hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Moest je je opgeven? Kak vergeten dusWat is je mc naam?
![]()
Is het dan ook mogelijk om als verliezer naar spectator over te schakelen? (na het switchen van skin uiteraard)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Mender het volgende:
Ok degene die mee doen:
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
[ afbeelding ]
[..]
Dus nog even voor alle spectators: Mocht ik dit niet gefixt krijgen, zie hierboven, gewoon niets doen wat het spel beinvloed want dan krijg je een ban.Ik ken karate, kung fu, en nog 47 andere gevaarlijke woorden!![]()
Ja is goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef rockxas het volgende:
[..]
Is het dan ook mogelijk om als verliezer naar spectator over te schakelen? (na het switchen van skin uiteraard)![]()
Ok 7 mensen nu, nice
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
Yuri_Boyka - Drumpie
Snorrebaard - jesse456![]()
Wel uitkijken dat spectators de positie van de spelers niet verraden..It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat zou laf zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef TJV het volgende:
Wel uitkijken dat spectators de positie van de spelers niet verraden..![]()
Mag je als spectator fly mod gebruike?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Mender het volgende:
Ok degene die mee doen:
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
[ afbeelding ]
[..]
Dan zouden spelers het ook kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mag je als spectator fly mod gebruike?![]()
![]()
Idd, is dus niet toegestaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dan zouden spelers het ook kunnen gebruiken.![]()
Nee, Permissions...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dan zouden spelers het ook kunnen gebruiken.Ok.quote:![]()
Niet met Bukkit.. (NoCheat)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dan zouden spelers het ook kunnen gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spectators lijkt me ook een beetje raar eerlijk gezegd. Denk niet dat ook maar 1 iemand erop zit te wachten dat er zo'n zwart poppetje om hem heen loopt te stuiteren, met dan als risico dat zijn locatie bekend wordt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Kun je ze niet onzichtbaar maken?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat is het precieze idee dan? gewoon survival?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik vond het glazen dak-idee leuker, maar dat zal wel veel tijd in beslag nemen om te maken, I guess.
EDIT: Alhoewel ik net besef dat andere spelers kunnen zien waar de spectators boven hun rondlopen, en zo andere spelers kunnen vinden. Nevermind
[ Bericht 55% gewijzigd door rockxas op 25-08-2011 19:09:36 (Ik ben dom) ]Ik ken karate, kung fu, en nog 47 andere gevaarlijke woorden!![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef Berend. het volgende:
[..]
Niet met Bukkit.. (NoCheat)Dit, En dan kun je gewoon standaard de spectators "Vanish" maken zoals drumpie in zn server hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
Yuri_Boyka - Drumpie
Snorrebaard - jesse456
dnbrainwash - dnbrainwash
duploh
Ben het een en ander aan het overwegen. Wel/niet spectators. Voor de mensen ingame is het natuurlijk alleen maar irritant.![]()
ik wil eigenlijk ook wel mee doen, ik pleeg wel zelfmoord als ik ga slapen
Maak ze onzichtbaar.. dan is het aan de spectators om niet overal voor te lopen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar is de wedstrijd om zo lang mogelijk te leven?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ja inderdaad, je kan ze vanish rechten geven met no-pickup en geen bouw rechten/pvp en dan kunnen ze kijken maar niks doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef TJV het volgende:
Maak ze onzichtbaar.. dan is het aan de spectators om niet overal voor te lopen.If not now, then when.![]()
Hoe worden we gedropt anders heb je masacre bij de eerste spawn point.Fear is the grease of society.![]()
Ok, final decision:
Geen tijd nu om vanalles te gaan liggen testen. Als iemand permissions.yml kan maken waarbij de spelers (uit de lijst hierboven) gewoon kunnen spelen en spectators (de rest) geen bouw rechten hebben, onzichtbaar zijn en niet kunnen pvp en. Dan voer ik het in, anders geen spectators.
Ben namelijk ff druk met andere dingen (niet server gerelateerd)
Btw permissions.yml is bij mij op dit moment gewoon leeg.![]()
Je spawned in een aparte locatie een stukje van het eiland af. Je gaat dan een voor een door een tunnel naar het eiland.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef vogelkooi het volgende:
Hoe worden we gedropt anders heb je masacre bij de eerste spawn point.![]()
En dan tegen je aanhobbelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je kan ze vanish rechten geven met no-pickup en geen bouw rechten/pvp en dan kunnen ze kijken maar niks doen.
[ Bericht 1% gewijzigd door zerokil op 25-08-2011 22:09:23 ]![]()
Post je plugins lijst is, zo kan ik de permissies instellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:31 schreef Mender het volgende:
Ok, final decision:
Geen tijd nu om vanalles te gaan liggen testen. Als iemand permissions.yml kan maken waarbij de spelers (uit de lijst hierboven) gewoon kunnen spelen en spectators (de rest) geen bouw rechten hebben, onzichtbaar zijn en niet kunnen pvp en. Dan voer ik het in, anders geen spectators.
Ben namelijk ff druk met andere dingen (niet server gerelateerd)
Btw permissions.yml is bij mij op dit moment gewoon leeg.
En zet deze plugin erop.
http://forums.bukkit.org/(...)m-pickups-935.15766/If not now, then when.![]()
Drumpie, Onze Held...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Post je plugins lijst is, zo kan ik de permissies instellen.
En zet deze plugin erop.
http://forums.bukkit.org/(...)m-pickups-935.15766/![]()
Zie PM.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Post je plugins lijst is, zo kan ik de permissies instellen.
En zet deze plugin erop.
http://forums.bukkit.org/(...)m-pickups-935.15766/
Hoop dat het lukt, alvast bedankt![]()
![]()
Les Drumps pour la victoire!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
88.159.109.173quote:
VRAAG HET DAN OOK NIET!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Alsof diamonds nodig zijn. Vind genoeg iron om 1 bucket te maken en je kan pwnen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ah jij bastaard, nice.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:58 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb trouwens de Cowboys&Aliens prijsvraag gewonnen![]()
![]()
De wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:58 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb trouwens de Cowboys&Aliens prijsvraag gewonnenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Twee vrijkaartjes en een sweater van die film. Had ook al een keer een andere prijsvraag gewonnen bij FOK!Games een paar weken geledenquote:![]()
![]()
Nice. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Twee vrijkaartjes en een sweater van die film. Had ook al een keer een andere prijsvraag gewonnen bij FOK!Games een paar weken geleden
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik dacht, omdat 1.8 zo groot zou zijn, zee het in delen uit zouden brengen. Maar dat was alweer een hele tijd geleden dus ik weet het ook niet zeker.![]()
Ja! Blijkbaar kan je dan de volledige nieuwe versie al spelen.quote:
Jaloooers.Hoop dat er wat Endermen footage online komt te staan.
NOquote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
worldguard.region.bypass.[Your Worldname]quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Mender het volgende:
Ok degene die mee doen:
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
[ afbeelding ]
[..]
Dus nog even voor alle spectators: Mocht ik dit niet gefixt krijgen, zie hierboven, gewoon niets doen wat het spel beinvloed want dan krijg je een ban.
geef dat aan members dan kunnen die protecties bypassen![]()
kan ik nog mee doennet terug van werk
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic![]()
![]()
Ik ben de enige echte winnaar van Hunger Games.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ik ging er door en werd gebantquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de enige echte winnaar van Hunger Games.![]()
![]()
quote:Oh, sorry. Ik denk dat MenderV mij alleen wou bannen. Ik maakte namelijk die deur open..quote:
Mender, dat was mijn schuld, ik brak namelijk de deur open - die anderen zijn onschuldig. Ban hun niet svp.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Zijn er blocks die geen redstone signaal doorgeven?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik was aan het einde van de glazen tunnel, crash (voor ik er uit was!) loop eruit, meteen geraped terwijl de wereld aan het laden was-ban. Lekker hoor![]()
![]()
Dat vraag je iedere keer. NEEE.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef TJV het volgende:
Zijn er blocks die geen redstone signaal doorgeven?![]()
Ik vraag het 1 keer pauperkiwi.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat vraag je iedere keer. NEEE.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je vroeg het toen pistons nieuw waren ook steedsquote:
Ik ben boos, ik wil ook meedoen met de hunger games. Wat was het kanaal van Team Avo ook alweer?![]()
![]()
Je bent gewoon een 40-plusser met een kort pittig kapsel in de overgang. Vuile teef.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je vroeg het toen pistons nieuw waren ook steeds
Ik ben boos, ik wil ook meedoen met de hunger games. Wat was het kanaal van Team Avo ook alweer? [ afbeelding ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waarvoor heb je het nodig dan Tom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef TJV het volgende:
Zijn er blocks die geen redstone signaal doorgeven?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent gewoon een 40-plusser met een kort pittig kapsel in de overgang. Vuile teef.
Overigens: http://www.pittigkortkapsel.nl/
Ik wil een compacte 7-hoge pistondeur maken. Ik krijg 6 blocks goed gepowerd, alleen eentje niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarvoor heb je het nodig dan Tom?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En het werkt ook niet als je op de 6de "verdiepen" even een redstone repeater maakt om vervolgens die weer naar de 7de "verdieping" te laten lopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik wil een compacte 7-hoge pistondeur maken. Ik krijg 6 blocks goed gepowerd, alleen eentje niet.![]()
Ik wilde een heel verhaal typen toen ik me besefte dat ik wat fout deed.. met 1 torch kon ik 3 pistons poweren, maar dan kun je geen 7 hebben natuurlijk.. dom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
En het werkt ook niet als je op de 6de "verdiepen" even een redstone repeater maakt om vervolgens die weer naar de 7de "verdieping" te laten lopen?
Toppiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik wilde een heel verhaal typen toen ik me besefte dat ik wat fout deed.. met 1 torch kon ik 3 pistons poweren, maar dan kun je geen 7 hebben natuurlijk.. dom.![]()
![]()
Niet zo toppie, krijg het alsnog niet aan de praat. Kut dat er geen blocks zijn die geen signaal doorgeven.quote:
Hmm, Mods? of zit je niet op singleplayer ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet zo toppie, krijg het alsnog niet aan de praat. Kut dat er geen blocks zijn die geen signaal doorgeven.![]()
![]()
Wel singleplayer, maar wil het uiteindelijk in smp maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm, Mods? of zit je niet op singleplayer ?
Hoe wil je hem?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Wel singleplayer, maar wil het uiteindelijk in smp maken.
bijv: 3 x 4
3 Hoog - 4 Lang![]()
6x2quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe wil je hem?
bijv: 3 x 4
3 Hoog - 4 Lang
6 hoog, 2 breed.
Mender ik was niet op de hoogte van de regels en zal keurig gedragen als je besluit mij te unbannen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:09 schreef Mender het volgende:
Officieel deed je niet eens mee dus.![]()
![]()
Nee sorry, we zijn al een tijdje bezig. Nu nog maar 4 mensen over trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mender ik was niet op de hoogte van de regels en zal keurig gedragen als je besluit mij te unbannen.![]()
Voor de volgende keeR?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee sorry, we zijn al een tijdje bezig. Nu nog maar 4 mensen over trouwens.![]()
Ik ben de hele wereld niet ingeweest, iedereen is toch wel 3 keer doodgegaan op dat glas en zij werden ook niet gebandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgende keer mag je gewoon meedoen
Wel de regels lezen dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik ben de hele wereld niet ingeweest, iedereen is toch wel 3 keer doodgegaan op dat glas en zij werden ook niet gebandJa sorry, is lastig om alles goed in de gaten te houden. Volgende keer mag je uiteraard weer gewoon mee doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef tuut-chips het volgende:
Ja inderdaad, ik wil ook een keer meedoen
Je krijgt dan wel een voorsprong van mij als je wil.![]()
Heb hem zojuist werkend gekregen, Wel andersom dus als je op de pressures gaat staan gaat de gate dicht (quote:) Maarja, dat is zo te verandere.
![]()
haha we hebben iedereen wel 2v1 gepakt, maar was een mooi eind duel met bogen en zwaarden en jammer genoeg voor drumpie: lava![]()
![]()
NP Mender, jammer dan. Denk niet dat ik de volgende keer nog mee kan doen, heb geen vakantie meer. misschien in het weekend![]()
http://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Hunger_Games
Waar het dus vandaan komt. Heb de boeken tijdje terug gelezen. Vond ze wel cool.
The hunger games
Catching fire
Mockingjay.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik zit de wiki van de hunger games te lezen WTF.
quote:As punishment for a previous rebellion against the Capitol, every year, one boy and one girl between the ages of 12 and 18 from each district are selected at random and forced to participate in the Hunger Games: a televised event in which the participants, or "tributes," must fight to the death in a dangerous, outdoor arena until only one remains. The story follows fatherless 16-year-old Katniss Everdeen, a girl from District 12, who volunteers for the 74th Games in place of her younger sister, Primrose. Also participating from District 12 is Peeta Mellark, a boy whom Katniss knows from school and who once gave her bread when her family was starving. Katniss wants my penis.![]()
Wikipedia hè. Is er eigenlijk nog wel een leuke server online?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit de wiki van de hunger games te lezen WTF.
[..]![]()
Zo, En nu heb ik hem ook andersom, Dus als je op de pressure plate gaat staan dat hij dan open gaat inplaats van dichtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb hem zojuist werkend gekregen, Wel andersom dus als je op de pressures gaat staan gaat de gate dicht () Maarja, dat is zo te verandere.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wikipedia hè. Is er eigenlijk nog wel een leuke server online?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wikipedia hè. Is er eigenlijk nog wel een leuke server online?![]()
Ik kan wel die ene vage eiland map aanzetten met die hoge berg omringd door water eventueel. Anders doe ik het morgen.If not now, then when.![]()
Cool. Hoe compact?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zo, En nu heb ik hem ook andersom, Dus als je op de pressure plate gaat staan dat hij dan open gaat inplaats van dicht
Kun je niet de oude creative of survival terugzetten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan wel die ene vage eiland map aanzetten met die hoge berg omringd door water eventueel. Anders doe ik het morgen.![]()
Kan ook. Zeg het maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Kun je niet de oude creative of survival terugzetten?If not now, then when.![]()
In ieder geval íets, zo is er helemaal niks te doen.
Anders gewoon een heel nieuwe survival map, PVP?![]()
ditquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Kun je niet de oude creative of survival terugzetten?![]()
Jep, deze kende ik al. Maar ik wil de redstone aan de zijkanten echt tot een minimum beperken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou, het is snel in elkaar gezet, Het kan natuurlijk iets kleiner..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan bouw je hem naar achter, zie je het wel als je binnenkomt lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Jep, deze kende ik al. Maar ik wil de redstone aan de zijkanten echt tot een minimum beperken.![]()
Ja dat weet ik, maar ik wil het nog leuker doen. Je kunt met 1 torch 3 pistons poweren.
Redstone | piston
Block | piston
Torch | piston
De torch geeft een signaal, deze gaat door het blokje naar de tweede piston en de redstone op het blokje. Zo geef je met 1 torch 3 pistons een signaal, maar dit wil ik verdubbelen als het ware.
Hmm jammer, sorry dan, Ik begin pas net redstonequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Jep, deze kende ik al. Maar ik wil de redstone aan de zijkanten echt tot een minimum beperken.![]()
![]()
Ik houd het maar bij 3 hoog. Loop steeds te kutten met blocks die een signaal doorgeven.
Ja, goh. Iedereen was afk/dood óf zat te jengelen voor een teleport naar de oppervlakte.
Blijft die eiland map trouwens tot 1.8 of wha? Anders ga ik morgen wel 'ff bouwen, mits pvp uitstaat dan.. Anders word 't toch tot in de ziekte gegrieft.
Plemp anders de oude klassieke ntv map dr een tijdje op.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Al 702 paginas vol minecraft.
Leuk hé Pickaclient.
Destruction mayhem
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
You bastard.
Haha, ik verveelde me dus ik heb de map een beetje opgeblazen. Heb ook nog een mooie schone kopie hoor.![]()
![]()
Vandaag de eerste 1.8 footage!http://www.syfy.com/tinman/oz/
Pax seattle. 1.8 op de ganebeurs.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Morgen dan dusquote:
uit de blog van Notch van vanmorgen 9 uur:quote:...
PAX starts tomorrow, and it’s going to be awesome. If you’re there, please come check out our booth at the sixth floor, we’re very proud of it.![]()
Ah foutje.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Nee hoor zou vandaag beginnen.quote:
http://mojang.com/2011/08/25/pax-2011-schedule/quote:Friday:
1:00-1:50pm Cobalt Challenges challenge the developers of Cobalt to a duel!
2:00-2:20pm Xperia Play demo see the Xperia Play in action
3:00-3:30pm Adventure Update Q&A with Notch learn all about the awesome new update
3:30-4:00pm Adventure Update demo![]()
download linkje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:18 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha, ik verveelde me dus ik heb de map een beetje opgeblazen. Heb ook nog een mooie schone kopie hoor.![]()
![]()
dan moet je wel de juiste bold makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee hoor zou vandaag beginnen.
http://mojang.com/2011/08/25/pax-2011-schedule/
[..]
niet de Q&A![]()
Ik bedoelde daarmee gewoon heel de inhoud over de minecraft update.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je wel de juiste bold maken
niet de Q&A
Edit: Trouwens, mijn map is nu al 15 keer gedownload.![]()
![]()
Komt er vanavond nog wat leuks?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: