Mender ik was niet op de hoogte van de regels en zal keurig gedragen als je besluit mij te unbannen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:09 schreef Mender het volgende:
Officieel deed je niet eens mee dus.
Nee sorry, we zijn al een tijdje bezig. Nu nog maar 4 mensen over trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mender ik was niet op de hoogte van de regels en zal keurig gedragen als je besluit mij te unbannen.
Voor de volgende keeR?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee sorry, we zijn al een tijdje bezig. Nu nog maar 4 mensen over trouwens.
Ik ben de hele wereld niet ingeweest, iedereen is toch wel 3 keer doodgegaan op dat glas en zij werden ook niet gebandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgende keer mag je gewoon meedoen
Wel de regels lezen dan
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik ben de hele wereld niet ingeweest, iedereen is toch wel 3 keer doodgegaan op dat glas en zij werden ook niet geband
Ja sorry, is lastig om alles goed in de gaten te houden. Volgende keer mag je uiteraard weer gewoon mee doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef tuut-chips het volgende:
Ja inderdaad, ik wil ook een keer meedoen
Heb hem zojuist werkend gekregen, Wel andersom dus als je op de pressures gaat staan gaat de gate dicht (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |