NOquote:
worldguard.region.bypass.[Your Worldname]quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Mender het volgende:
Ok degene die mee doen:
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
Als je spectator wil zijn gebruik dan deze skin:
http://www.minecraftskins.com/save/164049
[ afbeelding ]
Je kan dalijk als spectator gewoon overal rondlopen. Maar niet gaan samenwerken, bouwen, griefen, andere mensen aanvallen. Want dan krijg je een ban.
[..]
Maar hoe kan je dan bij permissions instellen dat dat alleen voor bepaalde users (spectators) geld.
Dus nog even voor alle spectators: Mocht ik dit niet gefixt krijgen, zie hierboven, gewoon niets doen wat het spel beinvloed want dan krijg je een ban.
Ik ging er door en werd gebantquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de enige echte winnaar van Hunger Games.
quote:
Oh, sorry. Ik denk dat MenderV mij alleen wou bannen. Ik maakte namelijk die deur open..quote:
Dat vraag je iedere keer. NEEE.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef TJV het volgende:
Zijn er blocks die geen redstone signaal doorgeven?
Ik vraag het 1 keer pauperkiwi.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat vraag je iedere keer. NEEE.
Je vroeg het toen pistons nieuw waren ook steedsquote:
Je bent gewoon een 40-plusser met een kort pittig kapsel in de overgang. Vuile teef.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je vroeg het toen pistons nieuw waren ook steeds
Ik ben boos, ik wil ook meedoen met de hunger games. Wat was het kanaal van Team Avo ook alweer? [ afbeelding ]
Waarvoor heb je het nodig dan Tom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef TJV het volgende:
Zijn er blocks die geen redstone signaal doorgeven?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent gewoon een 40-plusser met een kort pittig kapsel in de overgang. Vuile teef.
Ik wil een compacte 7-hoge pistondeur maken. Ik krijg 6 blocks goed gepowerd, alleen eentje niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarvoor heb je het nodig dan Tom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |