mag ik op je server komen? dan weet ik wel leuke ideeenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef maurisioo het volgende:
Hmm. Wil weer een nieuwe map maken. Iemand nog een idee wat voor soort?
Ik kan mijn server wel even aanzetten. Zit nog wel die andere map op.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mag ik op je server komen? dan weet ik wel leuke ideeen
Ah mooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond is het dan zo ver. The hunger games.
Tijdstip 20.00 tot +-22.30
• Player vs player
• Je mag het gebied niet verlaten
• Dood = dood = ban
• Je hebt alleen toegang tot /who
• Degene die als laatste overlevende overblijft wint
Je kan vanaf +- 19.50 inloggen. Als iedereen er is gaan de deuren naar het eiland openAls om 20.00 nog niet iedereen er is zullen we tot uiterlijk 20.10 ofzo wachten. Want het is wel de bedoeling dat we allemaal tegelijk beginnen. Anders is het niet eerlijk.
En tijdens de game niet uitloggen en bijvoorbeeld 15 min later weer inloggen, want dan ben je af.
Als je mee wil doen pm me even. Er kunnen nog genoeg mensen bij.
IP: 88.159.109.173
Mm is lastig want als ik hier de link ga posten naar de live map kan iedereen die aan het spelen is ook zien waar iedereen zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef mschol het volgende:
mender, kunnen we ook als spectator meekijken?
ingame als spectator meekijken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Mm is lastig want als ik hier de link ga posten naar de live map kan iedereen die aan het spelen is ook zien waar iedereen zit.
Kan wel via pm naar wat mensen sturen. Maar dan heb ik er verder geen controle op als mensen onderling de link pm en naar users die aan het spelen zijn.
Zou wel cool zijn, kom ik ook wel even kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:34 schreef Mender het volgende:
Ja of ik moet het zo instellen dat spectators geen bouw rechten hebben. Maar ook dat ze geen damage kunnen doen aan andere spelers. Geen idee of dat laatste kan. En geen idee of ik daar nu allemaal nog tijd voor heb
/ban usernamequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
Mender, waarmee geef je de mensen een ban?
met WorldGuard kan je een region zetten. En dan een flag eraan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:04 schreef Mender het volgende:
[..]
/ban username
Ok ik denk toch dat ik voor de glasplaat boven het eiland moet gaan. Makkelijkste oplossing lijkt me zo. Of iemand nog een idee hoe ik kan instellen dat spectators geen damage kunnen doen aan andere spelers?
Ik ben nu even weg, dalijk even kijken of ik dat kan fixen
http://www.minecraftforum(...)raft-land-generator/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:18 schreef maurisioo het volgende:
Weet niemand een soort ore generator ofzo?
Nee, echt voor ores in de grond bedoel ik dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum(...)raft-land-generator/
?
Volgens mij bestaat zoiets niet. Not sure tho.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, echt voor ores in de grond bedoel ik dan.
Jaa dan gaat het al sowieso niet lukken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef maurisioo het volgende:
Hmm. Daar heb je zeker weer Bukkit enz. voor nodig. Ik wil die mods niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |