Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Ceees2 het volgende:
bukkit kan je ook zonder plugins draaien
En even snel een plugin gebruiken en daarna er weer uit gooien.
Klaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef maurisioo het volgende:
Kan iemand aub een reactie geven ofzo, nu al is mijn topic dood en ik wil graag misschien wel meer en betere maps erop zetten.
http://www.minecraftforum(...)5%E2%98%85%E2%98%85/
wat bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:44 schreef maurisioo het volgende:
dankje
gelijk iemand die een let's play wil maken ervan.
Nouja dacht ik. Nu wil diegene met mij een keer zo'n map spelen.quote:
quote:you know your survival islands 4 islands map where u have 4 teams
do u think we could do a lets play with people so we can use the map
quote:do u think we could use it? for at least another map cuz i would like to do a custom map
with u?
CABS ARE HERE!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bijna vrijdag, YEAAA BUDDYY!!!
Sweet lord of mother jesusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
CABS ARE HERE!!
HIER SNEAK PEAK VAN GEVECHT BRO::
http://remotecontrol.mtv.com/category/shows/jersey_shore
Ik had vandaag al introductie. Vakantie is voorbij voor mij.quote:
Jammer dat ze hun uit elkaar halen, kan niet wachten GEKK!!K!K!KKFASFquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sweet lord of mother jesus
DIT WORD ZO EPIC JWZZ
(sorry voor offtopic boys)
gefilmd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik had vandaag al introductie. Vakantie is voorbij voor mij.
Als introductie-opdracht moesten we in een paar uur tijd een lipdub organiseren én filmen met 30 mensen die ik niet kende. Gelukkig hebben we nu één ding gemeen nu; we staan allemaal voor lul voor heel de school.
Zoiets dus.
Yes.quote:
Pauly D is sowieso de grootste mongool ooit he, falende macho dat het isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat ze hun uit elkaar halen, kan niet wachten GEKK!!K!K!KKFASF
Nope.quote:
Dat hebben ze bij onze school vorig jaar ook al met elke studie vereniging gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik had vandaag al introductie. Vakantie is voorbij voor mij.
Als introductie-opdracht moesten we in een paar uur tijd een lipdub organiseren én filmen met 30 mensen die ik niet kende. Gelukkig hebben we nu één ding gemeen nu; we staan allemaal voor lul voor heel de school.
Zoiets dus.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Pauly D is sowieso de grootste mongool ooit he, falende macho dat het is
Nee mann, Pauly D is pimp voorbeeld jwz. Hij lijkt me coole kerel jwz jwzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Pauly D is sowieso de grootste mongool ooit he, falende macho dat het is
Nope.quote:
Suf man, aan zoiets moet je gewoon meedoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij onze school vorig jaar ook al met elke studie vereniging gedaan.
I passed.
Ja joh tuurlijk, de spullen van je ex slopen omdat ze je ´ zwart maakte´quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee mann, Pauly D is pimp voorbeeld jwz. Hij lijkt me coole kerel jwz jwz
Volgens mij heb jij het toch echt over Ronnie hoor niet over Pauly D..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, de spullen van je ex slopen omdat ze je ´ zwart maakte´
Ik ben geen 18 meer...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Suf man, aan zoiets moet je gewoon meedoen.
Huh kdacht dat Mike en Pauly D aan het vechten waren ;p, maar zat verkeerd dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het toch echt over Ronnie hoor niet over Pauly D..
Nope Mike en Ronniequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Huh kdacht dat Mike en Pauly D aan het vechten waren ;p, maar zat verkeerd dus.
Goede reden.quote:
quote:
Rest my case.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Yes.
Niet dat jullie het ooit te zien krijgen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |