http://www.minecraftforum(...)raft-land-generator/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:18 schreef maurisioo het volgende:
Weet niemand een soort ore generator ofzo?
Nee, echt voor ores in de grond bedoel ik dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum(...)raft-land-generator/
?
Volgens mij bestaat zoiets niet. Not sure tho.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, echt voor ores in de grond bedoel ik dan.
Jaa dan gaat het al sowieso niet lukken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef maurisioo het volgende:
Hmm. Daar heb je zeker weer Bukkit enz. voor nodig. Ik wil die mods niet.
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Ceees2 het volgende:
bukkit kan je ook zonder plugins draaien
En even snel een plugin gebruiken en daarna er weer uit gooien.
Klaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef maurisioo het volgende:
Kan iemand aub een reactie geven ofzo, nu al is mijn topic dood en ik wil graag misschien wel meer en betere maps erop zetten.
http://www.minecraftforum(...)5%E2%98%85%E2%98%85/
wat bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:44 schreef maurisioo het volgende:
dankje
gelijk iemand die een let's play wil maken ervan.
Nouja dacht ik. Nu wil diegene met mij een keer zo'n map spelen.quote:
quote:you know your survival islands 4 islands map where u have 4 teams
do u think we could do a lets play with people so we can use the map
quote:do u think we could use it? for at least another map cuz i would like to do a custom map
with u?
CABS ARE HERE!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bijna vrijdag, YEAAA BUDDYY!!!
Sweet lord of mother jesusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
CABS ARE HERE!!
HIER SNEAK PEAK VAN GEVECHT BRO::
http://remotecontrol.mtv.com/category/shows/jersey_shore
Ik had vandaag al introductie. Vakantie is voorbij voor mij.quote:
Jammer dat ze hun uit elkaar halen, kan niet wachten GEKK!!K!K!KKFASFquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sweet lord of mother jesus
DIT WORD ZO EPIC JWZZ
(sorry voor offtopic boys)
gefilmd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik had vandaag al introductie. Vakantie is voorbij voor mij.
Als introductie-opdracht moesten we in een paar uur tijd een lipdub organiseren én filmen met 30 mensen die ik niet kende. Gelukkig hebben we nu één ding gemeen nu; we staan allemaal voor lul voor heel de school.
Zoiets dus.
Yes.quote:
Pauly D is sowieso de grootste mongool ooit he, falende macho dat het isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat ze hun uit elkaar halen, kan niet wachten GEKK!!K!K!KKFASF
Nope.quote:
Dat hebben ze bij onze school vorig jaar ook al met elke studie vereniging gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik had vandaag al introductie. Vakantie is voorbij voor mij.
Als introductie-opdracht moesten we in een paar uur tijd een lipdub organiseren én filmen met 30 mensen die ik niet kende. Gelukkig hebben we nu één ding gemeen nu; we staan allemaal voor lul voor heel de school.
Zoiets dus.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Pauly D is sowieso de grootste mongool ooit he, falende macho dat het is
Nee mann, Pauly D is pimp voorbeeld jwz. Hij lijkt me coole kerel jwz jwzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Pauly D is sowieso de grootste mongool ooit he, falende macho dat het is
Nope.quote:
Suf man, aan zoiets moet je gewoon meedoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij onze school vorig jaar ook al met elke studie vereniging gedaan.
I passed.
Ja joh tuurlijk, de spullen van je ex slopen omdat ze je ´ zwart maakte´quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee mann, Pauly D is pimp voorbeeld jwz. Hij lijkt me coole kerel jwz jwz
Volgens mij heb jij het toch echt over Ronnie hoor niet over Pauly D..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, de spullen van je ex slopen omdat ze je ´ zwart maakte´
Ik ben geen 18 meer...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Suf man, aan zoiets moet je gewoon meedoen.
Huh kdacht dat Mike en Pauly D aan het vechten waren ;p, maar zat verkeerd dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het toch echt over Ronnie hoor niet over Pauly D..
Nope Mike en Ronniequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Huh kdacht dat Mike en Pauly D aan het vechten waren ;p, maar zat verkeerd dus.
Goede reden.quote:
quote:
Rest my case.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Yes.
Niet dat jullie het ooit te zien krijgen ofzo.
Nou, leg eens uit?quote:
Omdat ik niet wil dat ik op zoiets op het internet komt.quote:
Mij boeit 't niet dat het op internet staat, alleen vind niet dat het op FOK hoeft komen te staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat ik op zoiets op het internet komt.
Blijkbaar jij liever ook niet aangezien je hem niet post. (van mij hoeft dat ook zeker niet)
En ik snap dat als je begint met een studie dat het leuk is om op zo'n manier mensen te leren kennen, maar aangezien ik al 7 jaar in dezelfde stad studeer is dat ook niet echt meer nodig.
Kortom dan laat ik zoiets aan me voorbij gaan.
Dat was kort bedoeld van: ik ben ondertussen 25 en heb er de behoefte niet meer aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Mij boeit 't niet dat het op internet staat, alleen vind niet dat het op FOK hoeft komen te staan.
Maar begrijp ik, zoiets wat je zegt vind ik dan ook een betere reden dan "ik ben geen 18 meer".
Maar hoe kan je dan bij permissions instellen dat dat alleen voor bepaalde users (spectators) geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:11 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
met WorldGuard kan je een region zetten. En dan een flag eraan.
/region flag RegionNaam pvp deny
Wow ik had wel wat meer mensen verwacht. Maar ik heb er in ieder geval zin in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Mender het volgende:
Ok degene die mee doen:
maurisioo - maurisioo
zerokil - Psvunited
rockxas - rockxas
tuut-chips - Powerkiwi
vogelkooi - remlof
Als je spectator wil zijn gebruik dan deze skin:
http://www.minecraftskins.com/save/164049
[ afbeelding ]
Je kan dalijk als spectator gewoon overal rondlopen. Maar niet gaan samenwerken, bouwen, griefen, andere mensen aanvallen. Want dan krijg je een ban.
[..]
Maar hoe kan je dan bij permissions instellen dat dat alleen voor bepaalde users (spectators) geld.
Dus nog even voor alle spectators: Mocht ik dit niet gefixt krijgen, zie hierboven, gewoon niets doen wat het spel beinvloed want dan krijg je een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |