Ik fix de team spawns zodalijk dan is die al minder "verneukt".quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef MineraalWater het volgende:
Kut dat de server al zo snel is verneukt, Ik had graag nog even met het blauwe team willen spelen. Vond het wel gezellig gister
Ik kan best alleen spelen, Maar. Ik vind het hier wel om teamwork gaan, en als er niemand van blauw online is dan heb ik er ook eigenlijk geen zin in snapt u?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Hoezo, je kan nog gewoon spelen hoor
Jepquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef maurisioo het volgende:
http://www.minecraftforum(...)5%E2%98%85%E2%98%85/
Denk dat ik deze week nog deze map op mijn server zet voor een avond. Maar morgenavond is toch die server van Mender online?
Handig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als jullie er behoefte bij hebben kunnen de events ook op mijn server gedraaid worden, natuurlijk ben je dan zelf OP. Enkel tot 1.8 ofc.
Alleen even aangeven wanneer, want dan zorg ik dat ik er ben om de map erop te pleuren..quote:
Nee vanavond niet. Deze week wel een keer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef benx het volgende:
Maurisoo is je server online met die mooie 4 eilanden map, ip ?
Mwa vindt het wel leuk om zelf te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als jullie er behoefte bij hebben kunnen de events ook op mijn server gedraaid worden, natuurlijk ben je dan zelf OP. Enkel tot 1.8 ofc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |