Ze wilde wel, maar ik had geen trek meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heeft ze je toen nog wel geholpen of?
Snap ik, Damn naja je kreeg inniedergeval betere actie als dat ik ook heb gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:52 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ze wilde wel, maar ik had geen trek meer
don't: Kutusers die gaan lopen zeiken en bitchen om hun postcount op te krikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:43 schreef Flixxy het volgende:
Don't: topics verneuken met offtopic slowchat
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
do: Wiet roken voor het neuken.
Postcount? Ik weet niet eens waar ik mijn postcount kan vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
don't: Kutusers die gaan lopen zeiken en bitchen om hun postcount op te krikken.
Dit is pas pagina 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Postcount? Ik weet niet eens waar ik mijn postcount kan vinden![]()
Het was gewoon een leuk topic tot er 4 pagina's bagger stond.
homo, maakt niet uit. Ik respecteer jouw gevoelens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Voor mij 6quote:
En ik maak van saaie topics een kwaliteits SC die anders al meteen een slotje gekregen zouden hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Flixxy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:15 schreef Dipkip het volgende:
Voor mij zijn belangrijke don'ts:
- ineens rete klef gaan doen achteraf als er verder geen verliefde context is
- juist enorm lomp gaan doen om maar duidelijk te maken dat er geen verliefde context is
Beetje kroelie kroelie sigaret roken aanraken ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:54 schreef Karina het volgende:
OT: nog een do: naspelniet meteen omdraaien en snurken.
Zo ongeveer ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje kroelie kroelie sigaret roken aanraken ofzo?
Fixed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
Do: rare bewegingen met haar kontje maken wanneer ze ruig bovenop zit, stuff is goed buigzaam, weet je
Don't (bij haar): soms vastbinden, haar trekken, slaan (kind of), etc
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
Don't: rare bewegingen met haar kontje maken wanneer ze ruig bovenop zit, stuff is niet helemaal buigzaam, weet je
Do (bij haar): soms vastbinden, haar trekken, slaan (kind of), etc
Haha, leuk vriendjequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Don't: vlak voor ie klaarkomt zeggen: Ik ga je lekker volblaffen
Jij date een fokker!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Don't: vlak voor ie klaarkomt zeggen: Ik ga je lekker volblaffen
Dont: dranklucht tijdens de seksquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:42 schreef Karina het volgende:
Do: eerst een lekker glas wijn drinken
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:42 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Wederom een andere ex,hij draaide ook zijn ogen altijd naar achter als hij klaar kwam![]()
Hij leek net een zombie.
Haha, zo had ik mijn itunes eens op shuffle staan tijdens de seks. Eerst heel relaxte goede muziek, op een gegeven moment ineens mijn jeugdsentiment: jaren '90 hardcore gabberquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:42 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Dont: Technomuziek opzetten tijdens de seks.
Wederom een andere ex,hij draaide ook zijn ogen altijd naar achter als hij klaar kwam![]()
Hij leek net een zombie.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:23 schreef JackieBrown het volgende:
Don't: Totaal onverwachte bitchslaps in het gezicht.
Volgende keer gewoon niet meer doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Pan.da het volgende:
[..]
It's called the element of suprise!
Ok, dan laat ik het wel bij je billen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon niet meer doen
Bij deze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:19 schreef Tanin het volgende:
Do's:
Aangeven als je moeite hebt met klaarkomen en het niet erg vindt als het niet lukt
Sorry meid, maar ik ging echt stuk om deze! Dat is echt een mega-afknapper. Mensen trekken de raarste gezichten tijdens het klaarkomen maar de ogen naar achter draaien ben ik nooit tegengekomenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:42 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Hij leek net een zombie.
Haha, dit deed mijn eerste ookquote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Sorry meid, maar ik ging echt stuk om deze! Dat is echt een mega-afknapper. Mensen trekken de raarste gezichten tijdens het klaarkomen maar de ogen naar achter draaien ben ik nooit tegengekomen
Mooi. Afspreken?quote:
Gewoon niet de juiste kerel dan hequote:
Ja, soms is het echt klote.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mooi. Afspreken?
Nee, maar serieus, jammer voor jesucces!
Als ik het zelf doe lukt het makkelijk..quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon niet de juiste kerel dan he
Dit is idd een dikke doquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het altijd wel chill als een chick ook iniatief toont. Gewoon dat voordat ik uberhaupt aan seks hebt gedacht ze al over m'n broek wrijft. Zelf dingen voorstelt enzo.
Sommige mannen hebben geen idee wat ze aan het doen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Als ik het zelf doe lukt het makkelijk..
Die jongens ook..
Exactemont!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben geen idee wat ze aan het doen zijn.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sommige mannen hebben geen idee wat ze aan het doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |