tjah kan ik niks aan doen dat mijn ex zo verneukt wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eens in de zoveel maandengast
Maar massage =Ben ik onderhand wel eens aan toe
Oke papa.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
Tuxxx, niet zo gemeen doen tegen die jonge....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tjah kan ik niks aan doen dat mijn ex zo verneukt was
Tjah tjah![]()
of je nu nog een massage krijgt, kweet niet
Als je lief bent welquote:
quote:
Kijk ik wil niet dat je je gekwetst voelt, maar als je gemeen doet tegen iemand dan doet dat persoon vaak gemeen terugquote:
Tegen tuxje nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Kijk ik wil niet dat je je gekwetst voelt, maar als je gemeen doet tegen iemand doet dat persoon vaak gemeen terug
Ik ben altijd keiliefquote:
Death Metalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou ik heb op mijn kamer bijna altijd muziek aan, en als ik mijn ex dan een massage gaf tjah dan eens in de zoveel maanden gebeurde er wel eens wat. En dan stond de muziek nog aan
Naja wel wat meer zoals Atreyu, en wat softere dingen zoals Iron Maidenquote:
Ze wilde wel, maar ik had geen trek meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heeft ze je toen nog wel geholpen of?
Snap ik, Damn naja je kreeg inniedergeval betere actie als dat ik ook heb gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:52 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ze wilde wel, maar ik had geen trek meer
don't: Kutusers die gaan lopen zeiken en bitchen om hun postcount op te krikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:43 schreef Flixxy het volgende:
Don't: topics verneuken met offtopic slowchat
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
do: Wiet roken voor het neuken.
Postcount? Ik weet niet eens waar ik mijn postcount kan vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
don't: Kutusers die gaan lopen zeiken en bitchen om hun postcount op te krikken.
Dit is pas pagina 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Postcount? Ik weet niet eens waar ik mijn postcount kan vinden![]()
Het was gewoon een leuk topic tot er 4 pagina's bagger stond.
homo, maakt niet uit. Ik respecteer jouw gevoelens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Postcount? Ik weet niet eens waar ik mijn postcount kan vinden![]()
Het was gewoon een leuk topic tot er 4 pagina's bagger stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |