Ze wilde wel, maar ik had geen trek meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heeft ze je toen nog wel geholpen of?
Snap ik, Damn naja je kreeg inniedergeval betere actie als dat ik ook heb gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:52 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ze wilde wel, maar ik had geen trek meer
don't: Kutusers die gaan lopen zeiken en bitchen om hun postcount op te krikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:43 schreef Flixxy het volgende:
Don't: topics verneuken met offtopic slowchat
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
do: Wiet roken voor het neuken.
Postcount? Ik weet niet eens waar ik mijn postcount kan vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
don't: Kutusers die gaan lopen zeiken en bitchen om hun postcount op te krikken.
Dit is pas pagina 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Postcount? Ik weet niet eens waar ik mijn postcount kan vinden![]()
Het was gewoon een leuk topic tot er 4 pagina's bagger stond.
homo, maakt niet uit. Ik respecteer jouw gevoelens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Voor mij 6quote:
En ik maak van saaie topics een kwaliteits SC die anders al meteen een slotje gekregen zouden hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Flixxy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:15 schreef Dipkip het volgende:
Voor mij zijn belangrijke don'ts:
- ineens rete klef gaan doen achteraf als er verder geen verliefde context is
- juist enorm lomp gaan doen om maar duidelijk te maken dat er geen verliefde context is
Beetje kroelie kroelie sigaret roken aanraken ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:54 schreef Karina het volgende:
OT: nog een do: naspelniet meteen omdraaien en snurken.
Zo ongeveer ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje kroelie kroelie sigaret roken aanraken ofzo?
Fixed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
Do: rare bewegingen met haar kontje maken wanneer ze ruig bovenop zit, stuff is goed buigzaam, weet je
Don't (bij haar): soms vastbinden, haar trekken, slaan (kind of), etc
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
Don't: rare bewegingen met haar kontje maken wanneer ze ruig bovenop zit, stuff is niet helemaal buigzaam, weet je
Do (bij haar): soms vastbinden, haar trekken, slaan (kind of), etc
Haha, leuk vriendjequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Don't: vlak voor ie klaarkomt zeggen: Ik ga je lekker volblaffen
Jij date een fokker!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Don't: vlak voor ie klaarkomt zeggen: Ik ga je lekker volblaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |