Daar zou ik wel raar van opkijken ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vlak voordat je klaar komt hem eruit trekken, je afrukken in de prullenbak en als ze dan vraagt waarom je dat doet zeggen: je bent m'n zaad niet waard.
jezusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ja, De man gaat liggen, vrouw klampt zich vast aan de man (penis in vagina). Dan wordt de man samen met de vrouw opgetild door vrienden. Terwijl de man en de vrouw dan aan het batsen zijn, worden ze langzaam rondgedraaid alsof ze aan het spit zijn.
Ohquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:21 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Daar zou ik wel raar van opkijken ja.
Nou dan weet je wat je te doen staat hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ohshit.
Tjah ik zou wel wat meer willen zeggen, maar daar heb ik veel te weinig seks voor gehad
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:42 schreef Karina het volgende:
Nog een don't: opeens iets totaal niet geils zeggen, zoals: ik moet nog aardappels halen of straks nog even de was doen.
ik ben niet zo'n playerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je te doen staat he
quote:
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ohshit.
Tjah ik zou wel wat meer willen zeggen, maar daar heb ik veel te weinig seks voor gehad
Moet ik wel eerst een vriendin krijgenquote:
Zolang ik geen bloederige strepen achterlaat moet het wel kunnen toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef Rechterbal het volgende:
Ik hoor van meerdere vrienden dat nagels in de rug niet gewaardeerd wordt. Heb ik ook niet zo, maar doe er een 'Harder!', 'Ga door!', 'Oeh' of iets in de trant van dat je harder geneukt wil worden, dan kan ik het uiterst waarderen.
Is alleen de volgende morgen zo vervelend
Ik zou er zelf ook wel van houdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zolang ik geen bloederige strepen achterlaat moet het wel kunnen toch?Mijn vriend vind het gelukkig wel ok, hij gaat harder als ik dat doe dus dat zit wel goed
Doe je dat spontaan in je enthousiasme, of doe je het bewust?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zolang ik geen bloederige strepen achterlaat moet het wel kunnen toch?Mijn vriend vind het gelukkig wel ok, hij gaat harder als ik dat doe dus dat zit wel goed
Dat eerste. Ik ben altijd zeer enthousiast.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:54 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Doe je dat spontaan in je enthousiasme, of doe je het bewust?
It's all in the moment. Ik heb verwondingen bij mijzelf en bij mijn vrienden op de rug gezien die niet zouden onderdoen in een horrorfilmquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Heeft ze je toen nog wel geholpen of?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
It's all in the moment. Ik heb verwondingen bij mijzelf en bij mijn vrienden op de rug gezien die niet zouden onderdoen in een horrorfilm
Oh, wat ik zelf trouwens een behoorlijke don't vind is je als koppel zijnde niet ongeveer op de zelfde lijn ligt qua klaarkomen. Ik kom vrij moeilijk klaar, dus heb er geen problemen mee als een meisje er ook problemen me heeft, kan ik langer doorgaan... Heb het wel eens gehad dat een meisje tijdens een nacht 4x klaarkwam en ik nog lang niet aan mijn hoogtepunt of enigzins in de buurt daarvan zat. Natuurlijk, het heeft wel wat geils als een meid je van zich afduwt, omdat het te heftig wordt, maar ergens houdt het op. Ik ben echt geen goddelijke adonis, maar ze was supergevoelig en ik, nja... Ik niet
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
It's all in the moment. Ik heb verwondingen bij mijzelf en bij mijn vrienden op de rug gezien die niet zouden onderdoen in een horrorfilm
Ik zal de mijne zo postenquote:
Sinds wanneer heb jij ineens sex danquote:
Foto's zijn moment opnames uit het verleden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij ineens sex dan
o.k. nog een Do: pasopikbijtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:00 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat eerste. Ik ben altijd zeer enthousiast.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij ineens sex dan
Van 100 jaar geleden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Foto's zijn moment opnames uit het verleden.
Toen bestond ik nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door stefanhaan op 27-08-2011 18:39:34 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Da's niet tijdens sexquote:
Jawel, het was een hele erotische gebeurtenis heur!quote:
Don't: dure woorden gebruiken tijdens het neukenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, het was een hele erotische gebeurtenis heur!/
DO: Met naalden iets op je tattooeren tijdens de coïtus.
Naalden in een tuinslang stoppen is ook heel opwindend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, het was een hele erotische gebeurtenis heur!/
DO: Met naalden iets op je tattooeren tijdens de coïtus.
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Naalden in een tuinslang stoppen is ook heel opwindend.
Dan spuit de tuinslang binnen de kortste keren alle kanten op inderdaad (in plaats van een richting)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Naalden in een tuinslang stoppen is ook heel opwindend.
Wanna try?quote:
Ik wil veel proberen maar dat nietquote:
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wil veel proberen maar dat nietW voor andere dingen ben ik wel in
Tjahquote:
Nee ik schrik niet, zeg nou maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah![]()
Wil je niet afschrikken enzo he
Doe ik toch nog iets goed.quote:
Wel eerst daten dan he!quote:
Oh lieverd, copulatie met jou is echt een genot. Ik kom aan mijn hoogtepunt. Mag ik over je gezicht ejaculeren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:49 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Don't: dure woorden gebruiken tijdens het neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |