Sorry, het stond er inderdaad een beetje krom. Het punt was dat je eerlijk moet zijn:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:15 schreef Dipkip het volgende:
Voor mij zijn belangrijke don'ts:
- je lichaamsdelen kleuterig benoemen, een man die het over zn 'aarsje' en zn 'plasser' heeft, ieuw
- ineens rete klef gaan doen achteraf als er verder geen verliefde context is
- juist enorm lomp gaan doen om maar duidelijk te maken dat er geen verliefde context is
- foto's maken zonder het te vragen
[..]
Mag je het ook wél erg vinden?
Er van uit gaan dat de vrouw het niet belangrijk vindt, is voor mij ook een fikse don't
die laatste is enkel lucht die jij erin hebt gepompt hoor! beetje triest om daar iemand op af te rekenen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef Arnevld het volgende:
NOT : scheten laten of kutscheten *KOTS*
Maar je weet wel dat jij degene bent die die kutscheten veroorzaakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef Arnevld het volgende:
Inderdaad beetje hypocriet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
die laatste is enkel lucht die jij erin hebt gepompt hoor! beetje triest om daar iemand op af te rekenen!
Eensch. Mijn ex zei ooit iets vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:52 schreef Metro2005 het volgende:
Do: beetje actief zijn maar toch gewillig en er van genieten, mag best een beetje sletterig en kinky.
Don't : er als een zoutzak bijliggen
Een slet kun je theoretisch gezien niet zijn terwijl je monogaam bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:58 schreef Tanin het volgende:
[..]
Eensch. Mijn ex zei ooit iets van
"Een goede vrouw is beleefd in de woonkamer, de baas in de keuken, en een slet in de slaapkamer"
Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar het gaat erom dat je netjes bent bij anderen en een slet bij mij
Epic fail!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef Arnevld het volgende:
Hoezo je pompt er zelf de lucht in dat kan dat gebeurenquote:
Ja ik bedoel toch die opmerking man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo je pompt er zelf de lucht in dat kan dat gebeuren
oh ik dacht alquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik bedoel toch die opmerking man.
Je bent moe zeker ?quote:
Ja ik moet toch ergens een hobby hebben.quote:
wtfquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ja, De man gaat liggen, vrouw klampt zich vast aan de man (penis in vagina). Dan wordt de man samen met de vrouw opgetild door vrienden. Terwijl de man en de vrouw dan aan het batsen zijn, worden ze langzaam rondgedraaid alsof ze aan het spit zijn.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Dont - altijd hetzelfde standje willen en dat ook niet wil veranderen.
Ik had een ex die maar 1 standje wou doen,en wanneer ik meer of anders wou dan was hij er niet mee eens.
Toen ben ik maar de Donald Duck gaan lezen tijdens de seks.
zo'n partner had ik ook een tijdje. dan is de lol er snel vanaf. dikke dont dus, afwisseling is de spijs des levens ofzo..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik had een ex die maar 1 standje wou doen,en wanneer ik meer of anders wou dan was hij er niet mee eens.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ja, De man gaat liggen, vrouw klampt zich vast aan de man (penis in vagina). Dan wordt de man samen met de vrouw opgetild door vrienden. Terwijl de man en de vrouw dan aan het batsen zijn, worden ze langzaam rondgedraaid alsof ze aan het spit zijn.
De donald duckquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:13 schreef Darkbrowneyes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |