Als ik een meid vinger zit ik net boven de clit, of ik zorg ervoor dat ze de clit zelf stimuleren, werkt ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef Sofia90 het volgende:
Allerlei freaky shit kan je het beste achterwege laten en mijn anus met rust laten en niet gaan vingeren als je denkt dat je dan een paar keer flink hard op mn clit moet gaan drukken
Lijkt me geen praktische combo neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Do: sigaret NA, don't: sigaret TIJDENS
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Lijkt me geen praktische combo neeZiet al scenario's met brandwonden voor zich.
Doggy stijl met de asbak op je rugquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Do: sigaret NA, don't: sigaret TIJDENS
Doggystyle met Hustler op haar rug dan weer wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doggy stijl met de asbak op je rug
Nee lijkt me ook niet zo geschikt
Telefoon in je broekzak?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef Rivalo het volgende:
Rot op met jullie sigaretten. Als ik kanker wil doe ik dat wel op een andere manier
Dat is denk ik één van de ergste ja... Mijn eerste vriendin liet zich graag beffen, vingeren en droogneuken, maar als het op pijpen of echt batsen aankwam wilde ze niet meer -.- Nou dan heb ik er ook geen zin meer in hoorquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:59 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
Dat is denk ik één van de ergste ja... Mijn eerste vriendin liet zich graag beffen, vingeren en droogneuken, maar als het op pijpen of echt batsen aankwam wilde ze niet meer -.- Nou dan heb ik er ook geen zin meer in hoor
Ja, De man gaat liggen, vrouw klampt zich vast aan de man (penis in vagina). Dan wordt de man samen met de vrouw opgetild door vrienden. Terwijl de man en de vrouw dan aan het batsen zijn, worden ze langzaam rondgedraaid alsof ze aan het spit zijn.quote:
Mag je het ook wél erg vinden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:19 schreef Tanin het volgende:
Do's:
Aangeven als je moeite hebt met klaarkomen en het niet erg vindt als het niet lukt
quote:
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:40 schreef muhahaha het volgende:
AnthonyZeus verhaal niet meegekregen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |