quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:42 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Wederom een andere ex,hij draaide ook zijn ogen altijd naar achter als hij klaar kwam![]()
Hij leek net een zombie.
Haha, zo had ik mijn itunes eens op shuffle staan tijdens de seks. Eerst heel relaxte goede muziek, op een gegeven moment ineens mijn jeugdsentiment: jaren '90 hardcore gabberquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:42 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Dont: Technomuziek opzetten tijdens de seks.
Wederom een andere ex,hij draaide ook zijn ogen altijd naar achter als hij klaar kwam![]()
Hij leek net een zombie.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:23 schreef JackieBrown het volgende:
Don't: Totaal onverwachte bitchslaps in het gezicht.
Volgende keer gewoon niet meer doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Pan.da het volgende:
[..]
It's called the element of suprise!
Ok, dan laat ik het wel bij je billen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon niet meer doen
Bij deze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:19 schreef Tanin het volgende:
Do's:
Aangeven als je moeite hebt met klaarkomen en het niet erg vindt als het niet lukt
Sorry meid, maar ik ging echt stuk om deze! Dat is echt een mega-afknapper. Mensen trekken de raarste gezichten tijdens het klaarkomen maar de ogen naar achter draaien ben ik nooit tegengekomenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:42 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Hij leek net een zombie.
Haha, dit deed mijn eerste ookquote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Sorry meid, maar ik ging echt stuk om deze! Dat is echt een mega-afknapper. Mensen trekken de raarste gezichten tijdens het klaarkomen maar de ogen naar achter draaien ben ik nooit tegengekomen
Mooi. Afspreken?quote:
Gewoon niet de juiste kerel dan hequote:
Ja, soms is het echt klote.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mooi. Afspreken?
Nee, maar serieus, jammer voor jesucces!
Als ik het zelf doe lukt het makkelijk..quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon niet de juiste kerel dan he
Dit is idd een dikke doquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het altijd wel chill als een chick ook iniatief toont. Gewoon dat voordat ik uberhaupt aan seks hebt gedacht ze al over m'n broek wrijft. Zelf dingen voorstelt enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |