Jij staat na 68 zeker op knappen?quote:
Onherroepelijk verworpen ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:48 schreef Omdatappel het volgende:
Daarvoor dat speedking snel claimt te zijn, volgens zijn username.
vriend buiten FOK! doe ik nog andere dingenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
speedking en niets snappen van een lapo
geeft niks man we accepteren je voor hoe je bentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
begreep net dat ik t eigenlijk had moeten doen
We moesten huilen met z'n allen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
begreep net dat ik t eigenlijk had moeten doen
Oh, en hoe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
We moesten huilen met z'n allen.
Ja maar nu niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend buiten FOK! doe ik nog andere dingen
Coban op computer ipv mobiel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef coban het volgende:
Fakking klotekutcomputer start niet op. Grr.
Ik stikte in mijn kippensoep (quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
We moesten huilen met z'n allen.
doe je niks aan turks pcquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coban op computer ipv mobiel?
Het valt meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij staat na 68 zeker op knappen?
Wejo.. Niet zo boosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef coban het volgende:
Gooi hem uit het raam.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef coban het volgende:
Haha nee, moet een brief typen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coban op computer ipv mobiel?
Vertel meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef coban het volgende:
dus als ik ergens ff postje doe ben ik niet druk, jij hebt deze wereld door.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet want je postte ergens anders.
Als jij dan de klappen opvangt die ik van de eigenaar zou ontvangen? Deal.quote:
Oh dus je kan 2 dingen tegelijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef speedking het volgende:
[..]
dus als ik ergens ff postje doe ben ik niet druk, jij hebt deze wereld door.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef Oerbeer het volgende:
Eh, zal ik die topics en die lemming in de OP knallen?
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef Oerbeer het volgende:
Eh, zal ik die topics en die lemming in de OP knallen?
nee wel achtetrelkaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh dus je kan 2 dingen tegelijk?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ik stikte in mijn kippensoep () door die droge opmerking
Na het maken van een lapo dient alle aandacht gevestigd te zijn op het openen van een nieuw topic in de reeks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef speedking het volgende:
[..]
dus als ik ergens ff postje doe ben ik niet druk, jij hebt deze wereld door.
Was het nou zoveel moeite om op dat ene knopje te drukken?quote:
Geen ideequote:
Raak me aan snel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..].. precies 2 seconde van elkaar dezelfde post
Komt goed. Maar grote kans dat hij het juist weer doet door die klap.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef coban het volgende:
[..]
Als jij dan de klappen opvangt die ik van de eigenaar zou ontvangen? Deal.
ik had niet eens door dat ik lapo had, omdat ik dus druk was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Was het nou zoveel moeite om op dat ene knopje te drukken?
Anyways is niet erg hoor, kan iedereen gebeuren.
Oh oke. Sorry dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:53 schreef speedking het volgende:
[..]
ik had niet eens door dat ik lapo had, omdat ik dus druk was.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Geen ideeik moet nog even kijken wat het probleem is maar ik ben teveel bezig met lekkere ZELFGEMAAKTE cakejes te eten
die stink cakejesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Geen ideeik moet nog even kijken wat het probleem is maar ik ben teveel bezig met lekkere ZELFGEMAAKTE cakejes te eten
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Jac0bus het volgende:
Al die paupergifs tegenwoordig die nergens toe doen
Waar blijft mijn cakeje ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
smack that ass! tikkie jij bent hemquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
* Spouwerranger raakt MK aan
Nooit meer douchen nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
* Spouwerranger raakt MK aan
Dat hele nummer is geniaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Die woordengrappen zijn ook geniaal.
Vooral als je ook iets anders aan het doen bent ja.quote:
Ja, dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vooral als je ook iets anders aan het doen bent ja.
Ohnoes.quote:
Cakejequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Omdatappel het volgende:
Cakeje is een raar woord. Het staat gek.
Ik ben hartstikke dik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe kan jij nog niet dik zijn?
Eigenlijk schrijf je ceekje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Omdatappel het volgende:
Hahaha ja hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Omdatappel het volgende:
Warme melk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben moe, maar heb zin in nog een drankje. Wat doen?
Slapend zuipen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef Patje1987 het volgende:
Donna Simpson? Even googlen... Hm ken ik niet, maar ze is wel dikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke dik.
Een beetje a la donna simpson
Wodka, uiteraard. Habbaa i need some wodkaaa pina coladaaaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef Patje1987 het volgende:
Een echte alcoholist wist het goede antwoord al drie uur geleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef Patje1987 het volgende:
Schande. SCHANDE ZEG IK JE.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Donna Simpson? Even googlen... Hm ken ik niet, maar ze is wel dik
Hallon.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha ja heik dacht daar net ook aan. Maar beter kun je keekjuh zeggen.
Heyquote:
Vind dat album van hem nogal kut eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind dat album van hem nogal kut eigenlijk.
quote:
Inderdaad. Dit vind ik persoonlijk de beste van Fresku.quote:
lateuhrquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ga even TV kijken nog mensen, fijne avond verder
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind dat album van hem nogal kut eigenlijk.
Doeiiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Tot toedelsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Wat voor merk is het?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef coban het volgende:
Laptop nogsteeds niet opgestart. Ik ga gamezz' advies opvolgen.
Compaq. Maar er is iets met normaal/veilig opstarten enzo. Druk ik op normaal opstarten gaat hij weer terug naar beginscherm.quote:
Zachte g ftwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind eigenlijk alleen Nieuwe dag wel tof. Maar dag komt vooral door Winne en de beat. Voor de rest vind ik over het algemeen eigenlijk alle rap met een zachte G kut.
Hij heeft me bedreigd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Appelke, wist je dat er een user was met de name omdat_appel?
Die zachte g in rap jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind eigenlijk alleen Nieuwe dag wel tof. Maar dag komt vooral door Winne en de beat. Voor de rest vind ik over het algemeen eigenlijk alle rap met een zachte G kut.
Twijfel is beste jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit vind ik persoonlijk de beste van Fresku.![]()
Windows opnieuw installeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
Compaq. Maar er is iets met normaal/veilig opstarten enzo. Druk ik op normaal opstarten gaat hij weer terug naar beginscherm..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
Compaq. Maar er is iets met normaal/veilig opstarten enzo. Druk ik op normaal opstarten gaat hij weer terug naar beginscherm..
Ik heb een vriendin die uit limburg komt en nu gewoon normaal met harde g praat enzo, maar als ze heel heel boos wordt begint ze weer met zachte g te tieren. Zo grappigquote:
Niet alleen haten, ook uitlachen.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik ook zo heet en hij eerder was.
gggggggggggggggggggggggggquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet alleen haten, ook uitlachen.
dus jehebt toch wel vrienden:Squote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die uit limburg komt en nu gewoon normaal met harde g praat enzo, maar als ze heel heel boos wordt begint ze weer met zachte g te tieren. Zo grappig
En dan zelf niet doorhebben dat het Randstad-accent pas echt kut is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet alleen haten, ook uitlachen.
Omg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik ook zo heet en hij eerder was.
Echt kut ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
En dan zelf niet doorhebben dat het Randstad-accent pas echt kut is.
Ja, dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg.Ik zie hem niet eens posten kwam hem toevallig tegen in een fobo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd niet. Ik deed alsof het een vriendin is, maar het is eigenlijk de pestkop van de klas. Maar anders lacht iedereen mij hier uit. Snappie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef speedking het volgende:
[..]
dus jehebt toch wel vrienden:S
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alle accenten zijn kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet. Ik deed alsof het een vriendin is, maar het is eigenlijk de pestkop van de klas. Maar anders lacht iedereen mij hier uit. Snappie?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alle accenten zijn kut.Nieks mies met toerkenaccent, bietch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Het is maar dat ik je ninja-edit zag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen die niet uit Brabant/Limburg komen trollen met de zachte g. Leuker wordt het niet
Neger wat? Rotterdams is het kutste accent ooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb geen accentOmdat ik in de buurt van Rotterdam woon
alle irritandste.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Nieks mies met toerkenaccent, bietch.
Dit, precies.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Als mensen met een zachte G tegen me praten krijg ik automatisch associaties met woonwagens, 'friet'-roepers, TVOranje en een IQ onder de 92.
Ja, ik dacht eraan na het postenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is maar dat ik je ninja-edit zag.
Sorry. Ik ben stom he? Maar ik wil wel graag vrienden met je worden.quote:
Eindhoven verkozen tot slimste regio ter wereld,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Als mensen met een zachte G tegen me praten krijg ik automatisch associaties met woonwagens, 'friet'-roepers, TVOranje en een IQ onder de 92.
Ik wete wel mievrouw, dat iesh een uitzoenderieng.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Nieks mies met toerkenaccent, bietch.
vandaga las ik een post dat het friet is I am confused:@quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit, precies.
Het is patat, godverdomme.
Dit. Zonder dat laatste danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit, precies.
Het is patat, godverdomme.
Voor het noorden is het patat voor het zuiden friet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef speedking het volgende:
[..]
vandaga las ik een post dat het friet is I am confused:@
Ja bij mij dus ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Hey OmdatAppel er heeft een omdat_appel in m'n fobo gelurkt.
Hihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wete wel mievrouw, dat iesh een uitzoenderieng.
Ook met de meeste autisten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven verkozen tot slimste regio ter wereld,.
Oh shit. We awaked the clone...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Iedereen ook kijken hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Ik kan ook erg plat brabants praten en toch zien mensen, als ik normaal praat, het alsnog als een accent, die zachte g dan. Terwijl ik gewoon abn praat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb totaal geen accent.
Ik kan wel erg plat amsterdams praten maar dat mijd ik liever. Zie geen reden waarom toch...
dankje wel voor de duidelijkheid mk op jou kan ik altijd rekenen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Voor het noorden is het patat voor het zuiden friet.
Niet met autisten spotten. Sinds ik een paar autisten ken begrijp ik dat het echt niet leuk is.quote:
De aarde heeft een omtrek van 40.000km en dan Eindhoven verkiezen tot slimste regio ter wereld. Dat is zeker een peiling gedaan door Omroep Brabant.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Precies dit. Maar dan limburgs pour moi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan ook erg plat brabants praten en toch zien mensen, als ik normaal praat, het alsnog als een accent, die zachte g dan. Terwijl ik gewoon abn praat.
dan pas begrijpen dat t niet leuk is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
Niet met autisten spotten. Sinds ik een paar autisten ken begrijp ik dat het echt niet leuk is.
Omg dit voelt zo goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg je zag de geheime boodschap![]()
xxxxxxxx
Eindhoven slimste regio ter wereldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De aarde heeft een omtrek van 40.000km en dan Eindhoven verkiezen tot slimste regio ter wereld. Dat is zeker een peiling gedaan door Omroep Brabant.
Ik ken ook een aantal autistenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
Niet met autisten spotten. Sinds ik een paar autisten ken begrijp ik dat het echt niet leuk is.
Inderdaad. Haters gonna hate.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Venlo deed zeker niet mee, wat een oneerlijke strijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven slimste regio ter wereld
Eindhoven is uitgeroepen tot de slimste regio ter wereld. Kwart over acht werd in New York bekend gemaakt dat Brainport in de prijzen was gevallen. In totaal deden zo'n 300 regio's van over heel de wereld mee aan de wedstrijd.
Nee, ik wist het wel maar hield me er niet echt mee bezig. Maar nu weet ik hoe klote het is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef speedking het volgende:
[..]
dan pas begrijpen dat t niet leuk is.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven slimste regio ter wereld
Eindhoven is uitgeroepen tot de slimste regio ter wereld. Kwart over acht werd in New York bekend gemaakt dat Brainport in de prijzen was gevallen. In totaal deden zo'n 300 regio's van over heel de wereld mee aan de wedstrijd.
Neen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De aarde heeft een omtrek van 40.000km en dan Eindhoven verkiezen tot slimste regio ter wereld. Dat is zeker een peiling gedaan door Omroep Brabant.
Dat zal 't zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Venlo deed zeker niet mee, wat een oneerlijke strijd.
In woensel west snappen ze dat niet eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Jac0bus het volgende:
Zullen ze in Woensel-West trots op zijn
Ja echt he. Mensen zeiken over patat friet, maar eckte bazen weten dat het patates kizartmasi is.quote:
Ik ken er ook een paar. Er werden vroeger ook stempels op mij gedrukt. Dat was in die psychoboom era.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ken ook een aantal autisten
NOORD-HOLLANDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Holland is het rijkste gebied van Nederland
doeiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen veel te vroeg op. Kusjes allemaal!
Slaap zachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Trusten. xoxoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Doei.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
tuurlijk, representen jwtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ieder z'n eigen gebied opnoemen, tuurlijk.![]()
Bye appel!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Veel appelige dromen toegewenst.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Zuid-Holland en Noord-Holland moeten weer Holland wordenquote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zuid-Holland en Noord-Holland moeten weer Holland wordenEn dan onafhankelijk van de rest van Nederland
JULLIE SNAPPEN DIE HELE SHITquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zuid-Holland en Noord-Holland moeten weer Holland wordenEn dan onafhankelijk van de rest van Nederland
We zien elkaar in dromenlandquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat dat failliet verklaard wordtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan je nu weer baas worden van UDOWU toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef Nectar het volgende:
Waarom heeft niemand mij godverdomme verteld dat dit er was, ik was tenslotte wel een baas in vakantie SC
ken 3 friese meisjes <3 waar woon je precies?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die niet uit friesland komen.
Zij is buurvrouw van Rinus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef speedking het volgende:
[..]
ken 3 friese meisjes <3 waar woon je precies?
Ik had hetzelfde man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef Nectar het volgende:
Waarom heeft niemand mij godverdomme verteld dat dit er was, ik was tenslotte wel een baas in vakantie SC
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef aight1 het volgende:
Nectar was toch een van degenen die Vakantie SC verneukt hadden?
jokesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zij is buurvrouw van Rinus.
Geen geklootviool dan...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef Nectar het volgende:
Nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kijken hoe lang het duurt voordat dat failliet verklaard wordt
Euh. Ergens bij die boer met 3 koeien. Geloof ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef speedking het volgende:
[..]
ken 3 friese meisjes <3 waar woon je precies?
NOG MEER JOKES VAN COBANquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
Euh. Ergens bij die boer met 3 koeien. Geloof ik.
nooit vriend iedereen komt naar hier om te werken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik geef het twee weken voordat de reserves op zijn
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef speedking het volgende:
[..]
nooit vriend iedereen komt naar hierNederland om te werken.
Dit dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef speedking het volgende:
[..]
nooit vriend iedereen komt naar hier om te werken.
Trololololololo ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik geef het twee weken voordat de reserves op zijn
Wat is geel en geen banaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
JA VERTEL DAN GRAPPEN, HALLO
Gaan we met z'n allen in Marokko zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik voorspel een leegloop uit Nederland over 20 jaar. Iedereen natuurlijk afgeschrikt door de invasie van allochtonen._!
Het Arische ras sterft uitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik voorspel een leegloop uit Nederland over 20 jaar. Iedereen natuurlijk afgeschrikt door de invasie van allochtonen._!
haha.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is geel en geen banaan?
STIEKEM TOCH EEN BANAAN HAHA HIHI HOHO
Dan is Nederland overgenomen door de allochtonenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, ik probeer je te volgen. Maar als iedereen wordt afgeschrikt door allochtonen, moeten ze naar het buitenland. Niet om een zeur te zijn, maar iedereen die niet Nederlands is, is een buitenlander. Waar moeten we naar toe over 20 jaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaan we met z'n allen in Marokko zitten.
Lekker warm.
Sorry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan is Nederland overgenomen door de allochtonen
SNEL PEE VEE VEE STEMMEN DUS ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKOquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Fuck yeah. Met MK en ik als leidersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het hebben ook. Beginnen we gewoon opnieuw, en dan wachten we rustig op het telefoontje uit NL of we ze in godsnaam willen helpen omdat de dijken het niet meer houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gehoord van een eiland dat onbezet is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik probeer je te volgen. Maar als iedereen wordt afgeschrikt door allochtonen, moeten ze naar het buitenland. Niet om een zeur te zijn, maar iedereen die niet Nederlands is, is een buitenlander. Waar moeten we naar toe over 20 jaar.![]()
Haha en dan snel de dijken lekprikken!!111!1!1quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Toch zie ik dit niet als een negatief iets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oke, iedereen, over 20 jaar naar Ijsland.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gehoord van een eiland dat onbezet is.
god, Plastic_zak wat doe je me aan ik haat jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
SNEL PEE VEE VEE STEMMEN DUS ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO
Hoezo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Sorry.
Niet door mij iig, ik ben hier allang weg dan.
Doen we. Wie rijdt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, iedereen, over 20 jaar naar Ijsland.
Ik troll maar een beetjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:26 schreef speedking het volgende:
[..]
god, Plastic_zak wat doe je me aan ik haat je
En dan nóg meer huillie doen over het weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, iedereen, over 20 jaar naar Ijsland.
Oke, deal. Bier voor Nederlandquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil wel bobben, haal jij bier?
Gaat helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Fuck yeah. Met MK en ik als leiders
Ach, daar is KLB voor toch? En iedereen die niet weet van fok moet gewoon dood.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dan nóg meer huillie doen over het weer.
MK word nieuwe dictatorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil in een Arabisch land wonen.
Ik ga meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil in een Arabisch land wonen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Kijk, het hangt ervan af WAT voor allochtonen het overnemen. Zijn het de zakelijke hasans die de uni hebben afgerond of zijn het de zwartevuilniszakdragende ahmets die alleen maar vmbobitches proberen te hosselen. Zo moet je denken.
mag ik je sexslaafje wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Opvolger van Ghadaffi ditdat.
Dit. Libie heeft binnenkort weer een leider nodig, Misschien iets voor MK?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Kijk, het hangt ervan af WAT voor allochtonen het overnemen. Zijn het de zakelijke hasans die de uni hebben afgerond of zijn het de zwartevuilniszakdragende ahmets die alleen maar vmbobitches proberen te hosselen. Zo moet je denken.
Niks mis met Nickelsonsletjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Ik wil ook in jouw villa wonen. Kunnen we lekker 5 meter van elkaar fokkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Opvolger van Ghadaffi ditdat.
Omg zelfde gedachte alweer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Libie heeft binnenkort weer een leider nodig, Misschien iets voor MK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |