quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
Compaq. Maar er is iets met normaal/veilig opstarten enzo. Druk ik op normaal opstarten gaat hij weer terug naar beginscherm..
Ik heb een vriendin die uit limburg komt en nu gewoon normaal met harde g praat enzo, maar als ze heel heel boos wordt begint ze weer met zachte g te tieren. Zo grappigquote:
Niet alleen haten, ook uitlachen.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik ook zo heet en hij eerder was.
gggggggggggggggggggggggggquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet alleen haten, ook uitlachen.
dus jehebt toch wel vrienden:Squote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die uit limburg komt en nu gewoon normaal met harde g praat enzo, maar als ze heel heel boos wordt begint ze weer met zachte g te tieren. Zo grappig
En dan zelf niet doorhebben dat het Randstad-accent pas echt kut is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet alleen haten, ook uitlachen.
Omg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik ook zo heet en hij eerder was.
Echt kut ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
En dan zelf niet doorhebben dat het Randstad-accent pas echt kut is.
Ja, dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg.Ik zie hem niet eens posten kwam hem toevallig tegen in een fobo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd niet. Ik deed alsof het een vriendin is, maar het is eigenlijk de pestkop van de klas. Maar anders lacht iedereen mij hier uit. Snappie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef speedking het volgende:
[..]
dus jehebt toch wel vrienden:S
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alle accenten zijn kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet. Ik deed alsof het een vriendin is, maar het is eigenlijk de pestkop van de klas. Maar anders lacht iedereen mij hier uit. Snappie?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alle accenten zijn kut.Nieks mies met toerkenaccent, bietch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |