quote:
Inderdaad. Dit vind ik persoonlijk de beste van Fresku.quote:
lateuhrquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ga even TV kijken nog mensen, fijne avond verder
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind dat album van hem nogal kut eigenlijk.
Doeiiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Tot toedelsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Wat voor merk is het?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef coban het volgende:
Laptop nogsteeds niet opgestart. Ik ga gamezz' advies opvolgen.
Compaq. Maar er is iets met normaal/veilig opstarten enzo. Druk ik op normaal opstarten gaat hij weer terug naar beginscherm.quote:
Zachte g ftwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind eigenlijk alleen Nieuwe dag wel tof. Maar dag komt vooral door Winne en de beat. Voor de rest vind ik over het algemeen eigenlijk alle rap met een zachte G kut.
Hij heeft me bedreigd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Appelke, wist je dat er een user was met de name omdat_appel?
Die zachte g in rap jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind eigenlijk alleen Nieuwe dag wel tof. Maar dag komt vooral door Winne en de beat. Voor de rest vind ik over het algemeen eigenlijk alle rap met een zachte G kut.
Twijfel is beste jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit vind ik persoonlijk de beste van Fresku.![]()
Windows opnieuw installeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
Compaq. Maar er is iets met normaal/veilig opstarten enzo. Druk ik op normaal opstarten gaat hij weer terug naar beginscherm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |