Ik troll maar een beetjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:26 schreef speedking het volgende:
[..]
god, Plastic_zak wat doe je me aan ik haat je
En dan nóg meer huillie doen over het weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, iedereen, over 20 jaar naar Ijsland.
Oke, deal. Bier voor Nederlandquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil wel bobben, haal jij bier?
Gaat helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Fuck yeah. Met MK en ik als leiders
Ach, daar is KLB voor toch? En iedereen die niet weet van fok moet gewoon dood.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dan nóg meer huillie doen over het weer.
MK word nieuwe dictatorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil in een Arabisch land wonen.
Ik ga meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil in een Arabisch land wonen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Kijk, het hangt ervan af WAT voor allochtonen het overnemen. Zijn het de zakelijke hasans die de uni hebben afgerond of zijn het de zwartevuilniszakdragende ahmets die alleen maar vmbobitches proberen te hosselen. Zo moet je denken.
mag ik je sexslaafje wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Opvolger van Ghadaffi ditdat.
Dit. Libie heeft binnenkort weer een leider nodig, Misschien iets voor MK?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Kijk, het hangt ervan af WAT voor allochtonen het overnemen. Zijn het de zakelijke hasans die de uni hebben afgerond of zijn het de zwartevuilniszakdragende ahmets die alleen maar vmbobitches proberen te hosselen. Zo moet je denken.
Niks mis met Nickelsonsletjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Ik wil ook in jouw villa wonen. Kunnen we lekker 5 meter van elkaar fokkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Opvolger van Ghadaffi ditdat.
Omg zelfde gedachte alweer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Libie heeft binnenkort weer een leider nodig, Misschien iets voor MK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |