Het is maar dat ik je ninja-edit zag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen die niet uit Brabant/Limburg komen trollen met de zachte g. Leuker wordt het niet
Neger wat? Rotterdams is het kutste accent ooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb geen accentOmdat ik in de buurt van Rotterdam woon
alle irritandste.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Nieks mies met toerkenaccent, bietch.
Dit, precies.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Als mensen met een zachte G tegen me praten krijg ik automatisch associaties met woonwagens, 'friet'-roepers, TVOranje en een IQ onder de 92.
Ja, ik dacht eraan na het postenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is maar dat ik je ninja-edit zag.
Sorry. Ik ben stom he? Maar ik wil wel graag vrienden met je worden.quote:
Eindhoven verkozen tot slimste regio ter wereld,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Als mensen met een zachte G tegen me praten krijg ik automatisch associaties met woonwagens, 'friet'-roepers, TVOranje en een IQ onder de 92.
Ik wete wel mievrouw, dat iesh een uitzoenderieng.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Nieks mies met toerkenaccent, bietch.
vandaga las ik een post dat het friet is I am confused:@quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit, precies.
Het is patat, godverdomme.
Dit. Zonder dat laatste danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit, precies.
Het is patat, godverdomme.
Voor het noorden is het patat voor het zuiden friet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef speedking het volgende:
[..]
vandaga las ik een post dat het friet is I am confused:@
Ja bij mij dus ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Hey OmdatAppel er heeft een omdat_appel in m'n fobo gelurkt.
Hihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wete wel mievrouw, dat iesh een uitzoenderieng.
Ook met de meeste autisten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven verkozen tot slimste regio ter wereld,.
Oh shit. We awaked the clone...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Iedereen ook kijken hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Ik kan ook erg plat brabants praten en toch zien mensen, als ik normaal praat, het alsnog als een accent, die zachte g dan. Terwijl ik gewoon abn praat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb totaal geen accent.
Ik kan wel erg plat amsterdams praten maar dat mijd ik liever. Zie geen reden waarom toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |