Dit dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef speedking het volgende:
[..]
nooit vriend iedereen komt naar hier om te werken.
Trololololololo ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik geef het twee weken voordat de reserves op zijn
Wat is geel en geen banaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
JA VERTEL DAN GRAPPEN, HALLO
Gaan we met z'n allen in Marokko zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik voorspel een leegloop uit Nederland over 20 jaar. Iedereen natuurlijk afgeschrikt door de invasie van allochtonen._!
Het Arische ras sterft uitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik voorspel een leegloop uit Nederland over 20 jaar. Iedereen natuurlijk afgeschrikt door de invasie van allochtonen._!
haha.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is geel en geen banaan?
STIEKEM TOCH EEN BANAAN HAHA HIHI HOHO
Dan is Nederland overgenomen door de allochtonenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, ik probeer je te volgen. Maar als iedereen wordt afgeschrikt door allochtonen, moeten ze naar het buitenland. Niet om een zeur te zijn, maar iedereen die niet Nederlands is, is een buitenlander. Waar moeten we naar toe over 20 jaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaan we met z'n allen in Marokko zitten.
Lekker warm.
Sorry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan is Nederland overgenomen door de allochtonen
SNEL PEE VEE VEE STEMMEN DUS ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKOquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Fuck yeah. Met MK en ik als leidersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het hebben ook. Beginnen we gewoon opnieuw, en dan wachten we rustig op het telefoontje uit NL of we ze in godsnaam willen helpen omdat de dijken het niet meer houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gehoord van een eiland dat onbezet is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik probeer je te volgen. Maar als iedereen wordt afgeschrikt door allochtonen, moeten ze naar het buitenland. Niet om een zeur te zijn, maar iedereen die niet Nederlands is, is een buitenlander. Waar moeten we naar toe over 20 jaar.![]()
Haha en dan snel de dijken lekprikken!!111!1!1quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Toch zie ik dit niet als een negatief iets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oke, iedereen, over 20 jaar naar Ijsland.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gehoord van een eiland dat onbezet is.
god, Plastic_zak wat doe je me aan ik haat jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
SNEL PEE VEE VEE STEMMEN DUS ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO
Hoezo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Sorry.
Niet door mij iig, ik ben hier allang weg dan.
Doen we. Wie rijdt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, iedereen, over 20 jaar naar Ijsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |