Het is maar dat ik je ninja-edit zag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen die niet uit Brabant/Limburg komen trollen met de zachte g. Leuker wordt het niet
Neger wat? Rotterdams is het kutste accent ooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb geen accentOmdat ik in de buurt van Rotterdam woon
alle irritandste.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Nieks mies met toerkenaccent, bietch.
Dit, precies.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Als mensen met een zachte G tegen me praten krijg ik automatisch associaties met woonwagens, 'friet'-roepers, TVOranje en een IQ onder de 92.
Ja, ik dacht eraan na het postenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is maar dat ik je ninja-edit zag.
Sorry. Ik ben stom he? Maar ik wil wel graag vrienden met je worden.quote:
Eindhoven verkozen tot slimste regio ter wereld,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Als mensen met een zachte G tegen me praten krijg ik automatisch associaties met woonwagens, 'friet'-roepers, TVOranje en een IQ onder de 92.
Ik wete wel mievrouw, dat iesh een uitzoenderieng.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Nieks mies met toerkenaccent, bietch.
vandaga las ik een post dat het friet is I am confused:@quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit, precies.
Het is patat, godverdomme.
Dit. Zonder dat laatste danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit, precies.
Het is patat, godverdomme.
Voor het noorden is het patat voor het zuiden friet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef speedking het volgende:
[..]
vandaga las ik een post dat het friet is I am confused:@
Ja bij mij dus ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Hey OmdatAppel er heeft een omdat_appel in m'n fobo gelurkt.
Hihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wete wel mievrouw, dat iesh een uitzoenderieng.
Ook met de meeste autisten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven verkozen tot slimste regio ter wereld,.
Oh shit. We awaked the clone...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Iedereen ook kijken hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Ik kan ook erg plat brabants praten en toch zien mensen, als ik normaal praat, het alsnog als een accent, die zachte g dan. Terwijl ik gewoon abn praat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb totaal geen accent.
Ik kan wel erg plat amsterdams praten maar dat mijd ik liever. Zie geen reden waarom toch...
dankje wel voor de duidelijkheid mk op jou kan ik altijd rekenen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Voor het noorden is het patat voor het zuiden friet.
Niet met autisten spotten. Sinds ik een paar autisten ken begrijp ik dat het echt niet leuk is.quote:
De aarde heeft een omtrek van 40.000km en dan Eindhoven verkiezen tot slimste regio ter wereld. Dat is zeker een peiling gedaan door Omroep Brabant.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Precies dit. Maar dan limburgs pour moi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan ook erg plat brabants praten en toch zien mensen, als ik normaal praat, het alsnog als een accent, die zachte g dan. Terwijl ik gewoon abn praat.
dan pas begrijpen dat t niet leuk is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
Niet met autisten spotten. Sinds ik een paar autisten ken begrijp ik dat het echt niet leuk is.
Omg dit voelt zo goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg je zag de geheime boodschap![]()
xxxxxxxx
Eindhoven slimste regio ter wereldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De aarde heeft een omtrek van 40.000km en dan Eindhoven verkiezen tot slimste regio ter wereld. Dat is zeker een peiling gedaan door Omroep Brabant.
Ik ken ook een aantal autistenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
Niet met autisten spotten. Sinds ik een paar autisten ken begrijp ik dat het echt niet leuk is.
Inderdaad. Haters gonna hate.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Venlo deed zeker niet mee, wat een oneerlijke strijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven slimste regio ter wereld
Eindhoven is uitgeroepen tot de slimste regio ter wereld. Kwart over acht werd in New York bekend gemaakt dat Brainport in de prijzen was gevallen. In totaal deden zo'n 300 regio's van over heel de wereld mee aan de wedstrijd.
Nee, ik wist het wel maar hield me er niet echt mee bezig. Maar nu weet ik hoe klote het is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef speedking het volgende:
[..]
dan pas begrijpen dat t niet leuk is.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven slimste regio ter wereld
Eindhoven is uitgeroepen tot de slimste regio ter wereld. Kwart over acht werd in New York bekend gemaakt dat Brainport in de prijzen was gevallen. In totaal deden zo'n 300 regio's van over heel de wereld mee aan de wedstrijd.
Neen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De aarde heeft een omtrek van 40.000km en dan Eindhoven verkiezen tot slimste regio ter wereld. Dat is zeker een peiling gedaan door Omroep Brabant.
Dat zal 't zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Venlo deed zeker niet mee, wat een oneerlijke strijd.
In woensel west snappen ze dat niet eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Jac0bus het volgende:
Zullen ze in Woensel-West trots op zijn
Ja echt he. Mensen zeiken over patat friet, maar eckte bazen weten dat het patates kizartmasi is.quote:
Ik ken er ook een paar. Er werden vroeger ook stempels op mij gedrukt. Dat was in die psychoboom era.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ken ook een aantal autisten
NOORD-HOLLANDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Holland is het rijkste gebied van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |