quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef ABombali het volgende:
Ze liegt, ze wilt alleen weten of je voor haar klaar staat.
Ik ben vandaag ook weer bij haar geweest, ik merk dat ze heel erg aan het veranderen is qua gedrag en manier van denken. Haar stiefmoeder stemt er in mee om GEEN abortus te laten plegen. Het plan is nu dat mijn vriendin bij haar stiefmoeder het huis uit gaat en bij mij komt wonen (ook makkelijker i.v.m school). Vrijdag hebben we een afspraak met het psycholoog om over de situatie te praten en relatie therapie aangezien we vaak ruzie maken en veel meningsverschillen hebben. Verder wil ik ook graag weten of jullie dit interessant vinden (anders houd ik FOK niet meer op de hoogte want ik wil niemand lastig vallen) ik ontvang ook graag nog tips en steun is altijd welkom!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Downyv2 het volgende:
ondertussen deze avond naar mijn ex-vriendin geweest en heb een zwangerschaps test gedaan. het blijkt dat ze écht zwanger is dus dit is geen aandacht trekken. ik denk dat ik bij haar blijf als vader en het beste eruit ga halen aangezien ik haar ook heel graag terug wil
Nee, gun dat kind een toekomst en geef het op voor adoptie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef henkiedegekste het volgende:
Doe dat kind een lol en laat het weg zuigen
Dan moet dat wel direct gebeuren wanneer dat kind uit de sloot van dat andere kind(14) komt en meteen scheiden van elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nee, gun dat kind een toekomst en geef het op voor adoptie.
Toen hield ik op met lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef Downyv2 het volgende:
Vrijdag hebben we een afspraak met het psychiater om over de situatie te praten en relatie therapie aangezien we vaak ruzie maken en veel meningsverschillen hebben.
Hopelijk bedoelt 'ie een psycholoog.quote:
We praten hier over twee minderjarigen, hoe oud is TS? 17?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:10 schreef Pikkebaas het volgende:
Overigens, als vader van meerdere kinderen, je hebt geen fucking idee hoezeer het krijgen van kinderen je leven op z'n kop zet. Niets is meer hetzelfde. Niet alleen tijdgebrek maar ook de verantwoordelijkheid en het opvoeden. Ik vind het erg leuk om te doen trouwens, maar besef waar je aan begint.
ja sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:11 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Hopelijk bedoelt 'ie een psycholoog.
Juist. Er zullen best 17 jarigen zijn die dat wel kunnen, maar ik denk dat dat er maar heel weinig zijn, een stabiel gezin, goede achtervang, en ja, dan zou het kunnen. Maar hier denk ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We praten hier over twee minderjarigen, hoe oud is TS? 17?
Die schoffies zijn zelf nog kinderen.
Probeer eens zonder opleiding of met slechts een VMBO/HAVO diploma op 18 jarige leeftijd een gezin te ondersteunen. Zelfs als loodgieter of tegelzetter kom je tegenwoordig niet meer aan de bak in zo'n situatiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Juist. Er zullen best 17 jarigen zijn die dat wel kunnen, maar ik denk dat dat er maar heel weinig zijn, een stabiel gezin, goede achtervang, en ja, dan zou het kunnen. Maar hier denk ik niet.
Dus geef het kind ter adoptie op.
Dit is nodig en moet gebeuren aangezien mijn vriendin last heeft van ADD en vaak snel stresst en in veel emotionele buien zit, en nu helemaal. Stress is overigens niet goed voor de babyquote:Relatietherapie voor 14-jarige en 17-jarige....
Laat me toch niet lachen, dit moet een grote grap zijn.
Vergeet niet, abortus is een voorrecht. Er zijn heel veel kinderen op de wereld wiens leven een hel is omdat hun ouders de verkeerde keuzes maakte.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Dit is nodig en moet gebeuren aangezien mijn vriendin last heeft van ADD en vaak snel stresst en in veel emotionele buien zit, en nu helemaal. Stress is overigens niet goed voor de baby
Ze woont alleen met haar stiefmoeder en die heeft hier geen tijd voor, ze wilt best geld geven en steun maar het is beter als ze in een woonsituatie leeft waar 2 ouders in de buurt zijn. We zitten trouwens ook op dezelfde school en ik woon wat dichterbij school dan zij.quote:Hoezo moet ze bij jou wonen dn
Die keuze hadden ze eerder moeten maken, als je jezelf oud en wijs genoeg vind om je piemeltje in een dame te hangen (of als dame het piemeltje te ontvangen) en je bent niet in staat om adequate maatregelen te nemen om een zwangerschap te voorkomen dan ben je gewoon een loser. In dat geval is het in mijn ogen gerechtvaardigd om zowel de aanstaande papa en mama mee te aborteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vergeet niet, abortus is een voorrecht. Er zijn heel veel kinderen op de wereld wiens leven een hel is omdat hun ouders de verkeerde keuzes maakte.
Carriere? Als vuilnisman?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef Waarder het volgende:
Dit gaat echt niet werken voor je Downyv2
Ik kan je nu al vertellen dat dit in een hoop elende gaat veranderen, geloof me heb het bij een vriend gezien. Tevens zal dit voor je cariere ook niet echt helpen maar hoe dat zit kom je wel achter.
dat slaat echt nergens opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef Loontjah het volgende:
14-jarige met stress???
Kom op zeg.. dat heet de puberteit..
En de opleiding daartoe wil je eventjes doen naast het full-time werken?quote:
Dat word 14&pregnantquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie zich wel aangemeld voor de nieuwe serie 16&pregnant?
Zoek ff op wat stress is man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat slaat echt nergens opde psychiatrische inrichtingen zitten niet voor niks vol met mensen uit die leeftijdscategorie
Mijn ouders staan altijd voor ons klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En de opleiding daartoe wil je eventjes doen naast het full-time werken?
Op mama en pappie teren.. goed ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Mijn ouders staan altijd voor ons klaar.
zoek jij eens even op wat stress veroorzaaktquote:
Ik weet heel goed wat stress is, stress is als je als 14 jarig meisje 5 weken zwanger bent en samen leeft met haar stiefmoeder die aan de drugs zit ondertussen ben blijven zitten op school omdat de thuis situatie niet goed is. Haar vader is niet meer en haar echte moeder is weg gegaan bij haar geboorte. Dit is nog lang niet alles maar de rest houd ik liever voor me, praat me er niet over wat stress isquote:
Dankjewel! dit waardeer ik heel ergquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:24 schreef dc08 het volgende:
Downyv2, laat je niet gek maken door die negatieve berichten hier hoor.
Als jullie denken (met hulp van ouders en psychiater) dat jullie het aan kunnen hou ik jullie niet tegen. Als jullie er beiden hard aan werken komt het wel goed!
Zoals ik het niet dacht, je bent helemaal niet van plan te werken, je laat gewoon je ouders hier voor opdraaien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Mijn ouders staan altijd voor ons klaar.
Je kan het beste niets zeggen, aangezien je mijn ouders niet kent en in wat voor situatie ik zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zoals ik het niet dacht, je bent helemaal niet van plan te werken, je laat gewoon je ouders hier voor opdraaien.
Weet je wel wat het betekent om een vader van een kind te zijn? Opdraaien voor je eigen verantwoordelijkheid en de resultaat van jouw eigen daden. Ik weet zeker dat ze niet zulke mietjes accepteren bij de landmacht.
Zo te zien verdien je het helemaal niet om een ouder te zijn.
Zou jij je eigen kind niet steunen in zo'n situatie? Ook al zijn ze erg jong etcquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zoals ik het niet dacht, je bent helemaal niet van plan te werken, je laat gewoon je ouders hier voor opdraaien.
Weet je wel wat het betekent om een vader van een kind te zijn? Opdraaien voor je eigen verantwoordelijkheid; verantwoordelijkheid nemen voor jouw eigen daden en de consequenties daarvan. Ik weet zeker dat ze niet zulke mietjes accepteren bij de landmacht.
Zo te zien verdien je het helemaal niet om een ouder te zijn.
jij denkt toch niet serieus dat het wat wordt hèquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:24 schreef dc08 het volgende:
Als jullie denken (met hulp van ouders en psychiater) dat jullie het aan kunnen hou ik jullie niet tegen. Als jullie er beiden hard aan werken komt het wel goed!
Nja, ik weet het niet. Ik heb veel goeie jonge ouders gezien... ook rond die leeftijd. Mijn ervaring daarmee is dat als ze het echt willen het wel goed komt, al dan niet met hulp.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jij denkt toch niet serieus dat het wat wordt hè![]()
het was al uit, ze maken veel ruzie, veel stress, ze moeten hun school nog afmaken, geld verdienen, een psycholoog, samenwonen&dat op haar 14e, moet ik nog meer zeggen?
en na een tijdje wilt ze ook uitgaan enzo, dingen doen wat de normale tieners doen, en dan mist ze haar jeugd!
Misschien weet zij nu heel zeker dat ze haar kind wilt houden, en ze zou ook altijd van haar kind houden, maar tegelijkertijd zou ze zich altijd afvragen wat er zou gebeuren als ze niet zwanger was geweest!
Je moet minder MTV kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef dc08 het volgende:
[..]
Nja, ik weet het niet. Ik heb veel goeie jonge ouders gezien... ook rond die leeftijd. Mijn ervaring daarmee is dat als ze het echt willen het wel goed komt, al dan niet met hulp.
Dan ben jij zeker 8? God, wat ben jij dom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef dc08 het volgende:
[..]
Als ik jouw nickname (14?) zo zie is TS een stuk volwassener dan jij hoor :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
nou, dan heb jij veel wonders gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef dc08 het volgende:
[..]
Nja, ik weet het niet. Ik heb veel goeie jonge ouders gezien... ook rond die leeftijd. Mijn ervaring daarmee is dat als ze het echt willen het wel goed komt, al dan niet met hulp.
Als je er hard voor knokt wel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nou, dan heb jij veel wonders gezien
ze kunnen zo veel willen, ik wil een eigen vliegtuig! Maar is dat realistisch?
hij heeft wel gelijk hoor, kijk minder tv& ga eens naar buiten naar de echte wereldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef dc08 het volgende:
[..]
Als ik jouw nickname (14?) zo zie is TS een stuk volwassener dan jij hoor :p
Spreekt hier een tienermoeder?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef dc08 het volgende:
jullie kunnen wel allemaal boe dit en boe dat roepen, TS heeft zijn beslissing al gemaakt. In plaats van dat jullie hem in de goeie stemming brengen , stampen jullie hem de grond in.
Oké, zou kunnn ja&misschien zijn jullie wel een van die wondersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Als je er hard voor knokt wel ja
Ach deze mensen snappen er niks van, totdat ze zelf voor de keuze staan. Een abortus plegen is makkelijker dan de beslissing nemen om door hard te werken een kind op te voeden, ook al op die leeftijd!!! Mijn respect heb je wel.quote:
nou, hij vraagt wat wij ervan vinden!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef dc08 het volgende:
jullie kunnen wel allemaal boe dit en boe dat roepen, TS heeft zijn beslissing al gemaakt. In plaats van dat jullie hem in de goeie stemming brengen , stampen jullie hem de grond in.
vroeg hij hierom? Is dat jouw mening? Bedankt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie zich wel aangemeld voor de nieuwe serie 16&pregnant?
Ben je een kloon van de ts ofzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef dc08 het volgende:
[..]
vroeg hij hierom? Is dat jouw mening? Bedankt.
Mijn definitie van knokken is hard werken, er zo vaak proberen te zijn voor mijn vriendin en kind en niet opgeven.quote:TS's zijn definitie van hard knokken is het ontwijken van de verantwoordelijkheid die je hebt als ouder zijnde.
ik zei toch niet dat hij er om vroeg?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef dc08 het volgende:
[..]
vroeg hij hierom? Is dat jouw mening? Bedankt.
Is het zo erg dat er iemand is die me steunt? Niet alle mensen zijn lijersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ben je een kloon van de ts ofzo...
Dit soort berichten maken me echt:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:24 schreef dc08 het volgende:
Ontwijkt hij de verantwoordelijkheid? Zoals ik gelezen heb heeft hij de wil om juist die verantwoordelijkheid op zich te nemen, dat zijn ouders hun erbij helpen vind ik erg dapper.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
TS's zijn definitie van hard knokken is het ontwijken van de verantwoordelijkheid die je hebt als ouder zijnde. Als je nog niet klaar bent voor de verantwoordelijkheid, neem dan geen kind.
Sorry als ik het in harde woorden duidelijk maak, maar dit soort naïviteit en zelfoverschatting kun je niet met mooie woordjes verbloemen.
Als zij het al moeilijk heeft wat een potentiele marteling zal de kleine krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat stress is, stress is als je als 14 jarig meisje 5 weken zwanger bent en samen leeft met haar stiefmoeder die aan de drugs zit ondertussen ben blijven zitten op school omdat de thuis situatie niet goed is. Haar vader is niet meer en haar echte moeder is weg gegaan bij haar geboorte. Dit is nog lang niet alles maar de rest houd ik liever voor me, praat me er niet over wat stress is
Ik had eerst de topic geopend om tips te krijgen en wat ik het beste kon doen maar blijkbaar vinden mensen het leuk om dit te volgen en tips te geven. ik heb al vermeld zolang niemand zich eraan ergert ga ik door met posten (voor diegene die het leuk vinden), en ja er zijn genoeg mensen die het leuk vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Laatste vraag voordat ik dit topic verlaat; heb je dit topic nou geopend met een open gedachte zodat wij de ruimte krijgen met goede argumenten te komen waarom het niet verstandig is om een kind te nemen of staan we nu tegen een muur te praten die zijn keuze al heeft gemaakt?
In het laatste geval, zou ik weinig punt zien om hier verder over te discussiëren, alle ouders-gerelateerde zaken namelijk staan in het subforum 'Ouders'
ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Laatste vraag voordat ik dit topic verlaat; heb je dit topic nou geopend met een open gedachte zodat wij de ruimte krijgen met goede argumenten te komen waarom het niet verstandig is om een kind te nemen of staan we nu tegen een muur te praten die zijn keuze al heeft gemaakt?
In het laatste geval, zou ik weinig punt zien om hier verder over te discussiëren, alle ouders-gerelateerde zaken namelijk staan in het subforum 'Ouders'
je hoeft mensen niet meteen lijers te noemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Is het zo erg dat er iemand is die me steunt? Niet alle mensen zijn lijers
Het hebben van een kind (jaja met alle zorgen en verantwoordelijk van dien) geeft je zoveel meer .. als ik het allemaal zo lees (ma verliet haar, pa overleden) dat het haar (jaja en ook kind) wel goed zou doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als zij het al moeilijk heeft wat een potentiele marteling zal de kleine krijgen.
Klopt, hier zou ik ook gelijk vanuit gaan maar ik kan prima voor mezelf opkomen dus een kloon account zou kansloos zijn. Ik snap dat je zo denkt maar dit is het dus NIET.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
je hoeft mensen niet meteen lijers te noemen. Ik hoop dat het allemaal goed komt maar ik vind een kind van 14 gewoon nog te jong. Je halve jeugd is weg...
Daarnaast iemand die je steunt, zich vandaag aanmeld en meteen heel defensief in jouw topic post.. ja ik dacht dat je een kloon had aangemaakt .
he tuintegel, zou ik ook denken :p Maar helaas niets is minder waar, ik heb ook ooit in zijn schoenen gestaan. Welliswaar was ik iets ouderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
je hoeft mensen niet meteen lijers te noemen. Ik hoop dat het allemaal goed komt maar ik vind een kind van 14 gewoon nog te jong. Je halve jeugd is weg...
Daarnaast iemand die je steunt, zich vandaag aanmeld en meteen heel defensief in jouw topic post.. ja ik dacht dat je een kloon had aangemaakt .
Jep.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef Basp1 het volgende:
Kun je als kind zijnde wat kinderbijslag krijgt ook kinderbijslag voor je eigen kind aanvragen?
geen idee, ik denk dat jeugdzorg echt wel om de hoek komt kijken bij een zwangere 14jarige. tenminste daar ga ik vanuit. Hebben jullie al je huisarts of een verloskundige gebeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef Basp1 het volgende:
Kun je als kind zijnde wat kinderbijslag krijgt ook kinderbijslag voor je eigen kind aanvragen?
Afspraak met huisart staat volgende week al, verloskundige komt nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
geen idee, ik denk dat jeugdzorg echt wel om de hoek komt kijken bij een zwangere 14jarige. tenminste daar ga ik vanuit. Hebben jullie al je huisarts of een verloskundige gebeld.
Het is natuurlijk heel zwaar voor me maar ik hou echt van me vriendin, het is het enigste meisje waarbij ik me zo op me gemak voel. Ik kan alles bij haar kwijt en ze is ook gewoon heel lief.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef Dipkip het volgende:
Downyv2, hoe zou je je nou voelen denk je als bijvoorbeeld over twee weken het een miskraam wordt? Het is nog heel pril dus het is niet ondenkbaar. Ik vraag me af hoe je daarover denkt.
Niet dat ik vind dat als je dat deels ook een opluchting zou vinden dat je vriendin een abortus zou moeten ondergaan hoor! Gewoon interesse. Het lijkt me een heel dubbel gevoel voor jou, ik krijg het idee dat je heel hard probeert er het beste van te maken en dat snap ik heel goed. Maar het lijkt me ook zwaar dat je in zo'n situatie zit waarin je zo je leven om moet gooien.
Denk je dat ze dan bij je weg zou gaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:10 schreef Downyv2 het volgende:
Het is natuurlijk heel zwaar voor me maar ik hou echt van me vriendin, het is het enigste meisje waarbij ik me zo op me gemak voel. Ik kan alles bij haar kwijt en ze is ook gewoon heel lief.
Ik wil er echt heel graag voor haar zijn (ookal is dat voor altijd) en een kind lijkt me dan ook een leuke opvulling van ons leven. Ik zou dus echt helemaal in elkaar storten als het een miskraam zou worden, omdat mijn kind dan is overleden maar ook omdat me vriendin niets anders wilt ik weet dan ook echt niet wat ze zichzelf aan zou doen als dat gebeurd.
Dat is al een keer eerder gebeurd maar ik denk dat ze nu inziet dat ze me nodig heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan bij je weg zou gaan?
Ben je niet bang dat ze je nu nodig heeft vanwege het kind? Daar zou ik zelf wel bang voor zijn. Dat de baby als een soort bindmiddel fungeert.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:17 schreef Downyv2 het volgende:
Dat is al een keer eerder gebeurd maar ik denk dat ze nu inziet dat ze me nodig heeft.
dit dus, ik vind het wel een beetje zorgelijk dat ze je pas terugwil nu het kind op komst isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze je nu nodig heeft vanwege het kind? Daar zou ik zelf wel bang voor zijn. Dat de baby als een soort bindmiddel fungeert.
Levenslang me ass. Voor veel ergere vergrijpen is het op zijn hoogst 5 jaar..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.beinggirl.nl/seksrelaties/legaleleeftijd.php
Maar TS, even als verduidelijking, nam ze pas weer contact met je op toen ze hoorde dat ze zwanger was ?quote:
Nee daarvoor hadden we alweer wat keren afgesproken dus ik denk niet dat ze me alleen gebruikt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Maar TS, even als verduidelijking, nam ze pas weer contact met je op toen ze hoorde dat ze zwanger was ?
Is ze zwanger geworden toen het nog aan was of tijdens die wat keren afgesproken fase?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Downyv2 het volgende:
Nee daarvoor hadden we alweer wat keren afgesproken dus ik denk niet dat ze me alleen gebruikt.
5 weken geleden, dat is dus toen we nog wat hadden. Waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is ze zwanger geworden toen het nog aan was of tijdens die wat keren afgesproken fase?
Ik zat me te bedenken dat het dan ook niet echt lang uit is geweest, als jullie nog bij elkaar waren 5 weken geleden en ondertussen alweer een paar keer hadden afgesproken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:02 schreef Downyv2 het volgende:
5 weken geleden, dat is dus toen we nog wat hadden. Waarom?
Ze had gezoent met een andere jongen en ik kon dit niet hebben, toen heeft ze me gedumpt omdat ze me zat was en geen gevoelens meer voor me had.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken dat het dan ook niet echt lang uit is geweest, als jullie nog bij elkaar waren 5 weken geleden en ondertussen alweer een paar keer hadden afgesproken.
Hoe ging dat uitmaken, had ze gewoon een kwaaie bui en vloog het er uit of kwam het overwogen over op dat moment?
Ze zullen wel steun van de ouders moeten krijgen want die zullen het gezag over de baby krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef Narasan het volgende:
Ik geloof wel dat het goed gaat komen met TS en zijn vriendin! Zeker als ze er helemaal voor gaan en ook steun krijgen van hun ouders.
En jij vind haar geschikt om je kind op te voeden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:06 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ze had gezoent met een andere jongen en ik kon dit niet hebben, toen heeft ze me gedumpt omdat ze me zat was en geen gevoelens meer voor me had.
als er ooit oorlog komt, verwacht dan niet van mij dat ik je uit het hete vuur ga redden. Stik erin!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:23 schreef Falco het volgende:
Godver en voor dit soort onzin betaal ik dus belasting: relatietherapie___, wannabe-militairen zonder verantwoordelijkheidsgevoel en natuurlijk kinderbijslag voor een kind dat in een slechte omgeving wordt grootgebracht.
...Met een drugsprobleemquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef tuintegel het volgende:
Overigens krijgt je vriendin niet het gezag over haar kind, een meerderjarige krijgt dat wel, vaak de ouders van de minderjarige. In dit geval de stiefmoeder?
Ik moet proberen het gezag te krijgen, dat lijkt me de beste oplossingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
...Met een drugsprobleem
Dat zal je dan via de raad van kinderbescherming moeten doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:40 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik moet proberen het gezag te krijgen, dat lijkt me de beste oplossing
Je hebt wel flink gelijk maar als mijn vriendin dat wilt kan ik er echt niets aan doen, en ik wil haar niet teleurstellen en hou echt van dr. Ik weet zeker dat ik mn zoon/dochter een goede toekomst kan geven en wat als ik haar niet bij sta? Dan groeit het kind helemaal op in een kut gezinssituatie, ik ben 17 jaar en zij is 14 ik hoor beter te weten en er moet toch 1 iemand de beslissingen kunnen nemen. Haar stiefmoeder zit aan de drugs hier heb je dus ook niets aan in wat voor omstandigheden groeit MIJN kind dan op? Ik wil niet dat als mijn kindje straks 2 jaar is en zegt; mama, papa is echt een klootzak waarom is hij weggegaan bij me geboorte. Zonder mij komt er helemaal niks van nu kan ik het tenminste nog een kans geven en ik ben ook bereid er 1000% inzet voor te tonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef missyB het volgende:
Als het mijn dochter was geweest had ik op een abortus aangestuurd en flink ook.
Als het nog heel pril is komt de stofzuiger er niet eens aan te pas maar kan het afdrijven via pillen.
Zoals ik het hier lees is gaat dit echt compleet d emist in.
heb je enig idee en zij wat het inhoudt 24/7 verantwoordelijk te zijn voor een kind?
Man ik ben inmiddels 38 en vind het elke dag weer pittig!
Ik raakte zelf zwanger toen ik 16 was, met opleiding bezig etc.
Mijn moeder praatte wel op een abortus aan maar liet de keuze aan mij maar in onderling overleg voor abortus gekozen en nee nooit ook maar 1 seconde spijt gehad.
Hoe triest het wellicht voor jullie ook is je moet wel eerlijk zijn en eerlijk naar de situatie blijven kijken.
Uit de berichten hier acht ik het meisje nog niet in staat om full time voor een kind te zorgen en daarbij nog naar school te gaan en jong te zijn en dingen te doen die een meisje van haar leeftijd hoort te doen.
Jij had absoluut beter moeten weten en niet met een 14 jarige sex te hebben maarja das achteraf een koe in dr behind kijken.
Waarom wil je vriendin dit kindje zo graag houden? Omdat ze dan iets heeft wat weer echt van haar is? is het vanwege haar eigen moeder en het overlijden van haar vader.
Een baby is niet rooskleurig, een baby poept, piest, jankt,kotst.
Een baby is niet meer schattig als het 13 uur per dag huilt vanwege krampjes, tandjes etc.
Een baby is niet handig als je naar de kroeg of disco wilt.
Een baby is niet handig als je wil uitslapen of wil doorhalen met drinken.
je kan en mag niet van je ouders verwachten dat zij het leeuwendeel van de opvoeding en verzorging gaan doen.
Ik begin er niet aan bij mijn kinderen,ik zal blij zijn als ik ze groter heb echt waar en ik ga echt niet nog eens aan een baby beginnen omdat mn zoon of dochter onveilige sex gehad heeft.
En als zij na lang en rijp beraad toch besluit om het te houden wil dat niet per definitie zeggen dat jij een relatie met haar moet hebben.
Denk eerder dat jou meisje gebaat is bij goeie therapie met name voor mensen met hechtingsstoornis ipv een baby om een gat in haar hart te vullen.
Ik wens jullie alle goeds en wijsheid toe in deze
Je snapt er ook echt niks van he. Kinderen van 2 jaar zeggen echt niet veel meer dan 'mama' ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Je hebt wel flink gelijk maar als mijn vriendin dat wilt kan ik er echt niets aan doen, en ik wil haar niet teleurstellen en hou echt van dr. Ik weet zeker dat ik mn zoon/dochter een goede toekomst kan geven en wat als ik haar niet bij sta? Dan groeit het kind helemaal op in een kut gezinssituatie, ik ben 17 jaar en zij is 14 ik hoor beter te weten en er moet toch 1 iemand de beslissingen kunnen nemen. Haar stiefmoeder zit aan de drugs hier heb je dus ook niets aan in wat voor omstandigheden groeit MIJN kind dan op? Ik wil niet dat als mijn kindje straks 2 jaar is en zegt; mama, papa is echt een klootzak waarom is hij weggegaan bij me geboorte. Zonder mij komt er helemaal niks van nu kan ik het tenminste nog een kans geven en ik ben ook bereid er 1000% inzet voor te tonen.
dat is vrij makkelijk uit te rekenen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ik snap 1 ding niet.
Hoe weet ze zo precies dat ze 5 weken zwanger is?
Is die zwangerschap echt 100% zeker?
Hoe is dit vastgesteld en waar komen die 5 weken vandaan?
Mmm, dat zal wel. Maar hoe is dit vastgesteld?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef missyB het volgende:
d
[..]
dat is vrij makkelijk uit te rekenen hoor.
Ook dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Maar nogmaals? Heb ik iets gemist? Is Downy de enige waarmee ze sex heeft gehad?
Misschien weet ze het zelf ook niet meer en was Downy, hoewel de naam anders doet vermoeden, de meest geschikte vader figuur.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ook dat.
Het was toch uit??
Uit het verhaal leek het alsof het toch al wat langer uit was dan 5 weken.
Dus hoe weet TS nu zo zeker dat het van hem is?
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef missyB het volgende:
ts zei samen met haar een zw test te hebben gedaan die een positief resultaat gaf. en met de testen van nu mag je er echt wel vanuit gaan dat die uitslag klopt.
hcg is het hormoon wat uitslaat bij zo n test, dat hormoon zit alleen in de urine van zwangere vrouwen of vrouwen in d eovergang
Zegt zij? Ik zou dat toch even 100% zeker willen weten, het is niet niks natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:15 schreef Downyv2 het volgende:
klopt de exacte 5 weken kunnen wat marge hebben, maar ik ben 100% de vader aangezien ze met niemand anders seks heeft gehad.
Dat weet ik zeker, ik weet hoe ze is gelukkig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Zegt zij? Ik zou dat toch even 100% zeker willen weten, het is niet niks natuurlijk.
Je reacties worden al verwijderd door mods en er word je verteld dat je beter gewoon niet meer kunt posten, het ging me trouwens alleen om het idee dat ik niet wil dat mijn kind opgroeit zonder vaderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik denk dat TS nog niet eens weet hoe ie antitankmijn moet schrijven.
Je kent mij en me vriendin niet dus houd die vooroordelen a.u.b voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef Falco het volgende:
[..]
En dit soort mensen moet ons land verdedigen
Ja, als ze me vertellen dat ik door een raam moet springen, doe ik dat dan ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Downyv2 het volgende:
Je reacties worden al verwijderd door mods en er word je verteld dat je beter gewoon niet meer kunt posten, het ging me trouwens alleen om het idee dat ik niet wil dat mijn kind opgroeit zonder vader
Als je haar daar 100% in vertrouwt is het prima voor jouw gemoedsrust. Maar vertelde je ook niet dat zij was vreemdgegaan en het vervolgens met je had uitgemaakt? Of denk ik dat gelezen te hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Je kent mij en me vriendin niet dus houd die vooroordelen a.u.b voor je
Gast je bent 17 met een zwangere vriendin van 14. Je vraagt op een internet forum om advies en dan vind je het gek dat je vooroordelen naar je kop krijgt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Je kent mij en me vriendin niet dus houd die vooroordelen a.u.b voor je
Het zijn toch volgens mij echt MIJN 23 chromosonen?quote:En hoezo "mijn" kind? Pas als je er een emotionele band mee hebt is het dat
Dit is te makkelijk, i.c.m. jouw username.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Het zijn toch volgens mij echt MIJN 23 chromosonen?
Precies wat ik me ook al afvraagde en nog geen antwoord op heb gekregen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het wel jouw kind? Ik bedoel; jouw ex-vriendin is al redelijk seksueel actief. Heb je al een DNA-test gedaan? Of geloof je het woord van een 14-jarige meid die al eens is vreemdgegaan?
Als je zo graag dat kind wilt, waarom loop je hier dan wat nutteloos te discussiëren en jezelf te verdedigen in plaats van tijd door te brengen met jouw ex-vriendin. Je staat niet open voor andere meningen en als je advies wilt, dan is een topic in het Sexualiteit - subforum redelijk belachelijk aangezien er ook een Ouders subforum isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Het zijn toch volgens mij echt MIJN 23 chromosonen?
Ik laat nog sowieso een DNA test doen voor de zekerheid maar ik vertrouw op het woord van mijn vriendin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Precies wat ik me ook al afvraagde en nog geen antwoord op heb gekregen.
asskicker, ik heb daar echt geen zeggen over.. en ik heb in een andere post ook al uitgebreid vermeld dat ik niet wil dat mijn kind opgroeit zonder vaderquote:Kijk er samen naar, het is de beste keuze. Op je 17de moet je niet denken dat je het beter weet, zeker niet als het ten koste gaat van jouw eigen leven en de levensstandaard van jouw eventuele baby.
Hou er wel rekening mee dat op het moment dat je een DNA test laat doen die ook automatisch bindend is in een eventuele rechtzaak voor alimentatie. Als jij na een maand alsnog verstandig wordt en er vandoor gaat mag je gaan betalen. Zonder DNA bewijs kan je gewoon vertrekken zonder gezeik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik laat nog sowieso een DNA test doen voor de zekerheid maar ik vertrouw op het woord van mijn vriendin.
tis zijn lijf niet hij kan wel willen maar als zij niet wilt houdt het op hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat op het moment dat je een DNA test laat doen die ook automatisch bindend is in een eventuele rechtzaak voor alimentatie. Als jij na een maand alsnog verstandig wordt en er vandoor gaat mag je gaan betalen. Zonder DNA bewijs kan je gewoon vertrekken zonder gezeik.
Maar gast, als er ooit eens een topic op heel Fok! is waar je WEL naar mensen moet luisteren dan is het deze wel. Pleeg. Fucking. Abortus. Je hebt echt geen idee waar je aan begint.
Dan gaat ie de komende maand al zijn energie maar steken in haar overtuigen. Vind het hoe dan ook al belachelijk dat een kind van 14 wel even beslist dat ze een kind wil. Wat vinden haar (en zijn) ouders hier eigenlijk van?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef missyB het volgende:
[..]
tis zijn lijf niet hij kan wel willen maar als zij niet wilt houdt het op he
helemaal met je eens maar je doet er weinig aan en hoe harder men zegt dat ze het weg moet laten halen als er beetje kop op zit zegt zij steeds harder nee uit eigenwijzigheid, ze is immers nog een puberquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan gaat ie de komende maand al zijn energie maar steken in haar overtuigen. Vind het hoe dan ook al belachelijk dat een kind van 14 wel even beslist dat ze een kind wil. Wat vinden haar (en zijn) ouders hier eigenlijk van?
Dit heb ik echt al lang geprobeerd maar ze is zo koppig als een ezel, mijn ouders willen me graag steunen en zij woont alleen samen met haar drugsverslaagde stiefmoeder dus dat schiet niet opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan gaat ie de komende maand al zijn energie maar steken in haar overtuigen. Vind het hoe dan ook al belachelijk dat een kind van 14 wel even beslist dat ze een kind wil. Wat vinden haar (en zijn) ouders hier eigenlijk van?
Gedaan ja, kan erg handig van pas komen nu. ik heb ook al rond zitten neuzen op tienermoeders.nlquote:
Regel ergens een kennis ofzo die ook kleine kinderen heeft, bij voorkeur nog pas geboren babies, en laat je vriendin een maand daar doorbrengen. Kijken wat ze doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Dit heb ik echt al lang geprobeerd maar ze is zo koppig als een ezel, mijn ouders willen me graag steunen en zij woont alleen samen met haar drugsverslaagde stiefmoeder dus dat schiet niet op
het gaat mij ook meer om me kind dan om haar, ik wil gewoon dan mijn kind dezelfde kansen krijgt als ieder ander kindquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wel respect voor je dat je tegen beter weten in bij haar wil blijven, ik was namelijk al lang weg geweest. Nooit zou ik mijn hele leven laten verneuken omdat een koppig kind van 14 een beslissing maakt waarvan ze geen idee heeft hoe heftig het is.
En jij denkt dat dat kind leuk opgroeit met een vader die in het leger zit en een moeder die haar grote zus had kunnen zijn die nog bij haar drugs verslaafde stiefmoeder woont? Denk je uberhaubt na voor je iets zegt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
het gaat mij ook meer om me kind dan om haar, ik wil gewoon dan mijn kind dezelfde kansen krijgt als ieder ander kind
Welke kansen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef missyB het volgende:
en wat betreft die kansen, jullie kind heeft nu al minder kansen dan een kind waar goed over nagedacht is, huisvesting en financien op orde zijn etc
Om gewoon naar school te kunnen en dat ik hem/haar alles kan geven wat zijn/haar hartje begeertquote:
Heb je al gekeken naar de kosten van een kindquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Om gewoon naar school te kunnen en dat ik hem/haar alles kan geven wat zijn/haar hartje begeert
Wehehehe, denk je dat je zelf op dit moment alles kan kopen wat je wilt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Om gewoon naar school te kunnen en dat ik hem/haar alles kan geven wat zijn/haar hartje begeert
Een goed huis? Verstandige ouders? Denk dat die 2 vrij hoog op het lijstje staan en dat lukt je niet eens, denk je nou echt dat al het andere je wel gaat lukken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
tegenwoordig kan bijna geen enkele vader dat alleen en werkt moeders mee,maar dat is al bijna onmogelijk in dezeJe vriendin mag net een krantenwijk.En je legercarierre kan je wel vaarwel zeggen want hoe wil je dat gana combineren?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik heb ook al vermeld dat mijn ouders graag een steentje bijdragenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef missyB het volgende:
[..]
tegenwoordig kan bijna geen enkele vader dat alleen en werkt moeders mee,maar dat is al bijna onmogelijk in dezeJe vriendin mag net een krantenwijk.En je legercarierre kan je wel vaarwel zeggen want hoe wil je dat gana combineren?
De eerste paar jaar vallen de kosten mee als je alles tweedehands aanschaft maar een duizend of 3 heb je toch voor t eerste begin aan spulletjes wel nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een goed huis? Verstandige ouders? Denk dat die 2 vrij hoog op het lijstje staan en dat lukt je niet eens, denk je nou echt dat al het andere je wel gaat lukken?
Heb je ENIG idee hoeveel een kind per jaar kost? Even serieus, geef ons eens jouw schatting van hoeveel een kind kost en waar je dat geld aan kwijt bent.
Top idee om je ouders te belasten met zoietsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik heb ook al vermeld dat mijn ouders graag een steentje bijdragen
klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Flepke het volgende:
Oja zorg dat je bij het zwaarste van zwaarste komt in de landmacht ( weet niet meer hoe het heet; korps militairen?) en dan doorstroomt naar persoons beveiliging. Dan lach je 90 procent van de samenleving/fok keihard uit qua salaris.
Als zijn ouders dat niet erg vinden om zoiets mee betalen, prima zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Top idee om je ouders te belasten met zoiets.
Uh wat dacht je van:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef missyB het volgende:
[..]
De eerste paar jaar vallen de kosten mee als je alles tweedehands aanschaft maar een duizend of 3 heb je toch voor t eerste begin aan spulletjes wel nodig.
krijg je een kind wat je aan de fles gooit en het heeft dieetvoeding nodig? 20 euro een blik en je doet er krap een week mee.
luiers 12 euro per week is niks.
Neemt niet weg dat je kind opgroeit (bijna) zonder vader en met een moeder die haar zus had kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpen
dat is een goed idee jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef missyB het volgende:
als je je ouders nodig hebt omdat jullie anders dit kind niet op kunnen voeden zou dat alleen al doorslaggevend in jullie keuze moeten zijn.
je meisje kan wel stampvoeten en ikwillut toch maar dat gata hem niet worden.
Laat je haar dit topic ook lezen?wie weet wil ze zelf ook schrijven hier?
Gozer een carriere in het leger terwijl je een kind opvoed is gewoon niet te doen. Om te beginnen verdien je geen ene fuck en je bent er nooit. Serieus...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpen
Tuurlijk komt dat er allemaal nog bij!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Uh wat dacht je van:
Kleding, kinderarts, medicijnen. Kinderen groeien als kool dus aan die kleding heb je hooguit 6 maanden iets voor je nieuwe MOET kopen.
De dokter stelt niet met zekerheid vast, die rekent ook gewoon vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, en als TS en zijn vriendin 5 weken geleden voor het laatst seks gehad hebben, dan is ze dus 7 weken zwanger, of langer, of minder lang, het gaat gewoon om de laatste keer ongesteld, voor de berekening van de huisarts.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Het lijkt me niet verkeerd om toch snel naar een dokter te gaan om met zekerheid vast te stellen dat het zo is. En ook die exacte 5 weken kan volgens mij toch wat marge hebben.
Dat is dan één van de meest verstandige dingen die je hier neerzet. Jij wilt je best gaan doen voor dit kind, en dat siert je. Je zit alleen wel vast aan de moeder, een kind van 14 met ADHD en een behoorlijk nare achtergrond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
het gaat mij ook meer om me kind dan om haar, ik wil gewoon dan mijn kind dezelfde kansen krijgt als ieder ander kind
In dat geval wordt dat kind binnen een jaar het huis uit geplaatst, dus is er geen reden om dit topic nog voort te zettenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef missyB het volgende:
ik vermoed dat jeugdzorg ook een stevige vinger in deze pap gaat krijgen
Ik heb alles ook al geprobeerd in haar eigenwijze hoofd te praten maar het is net alsof ik tegen een muur praat, gelukkig is er voldoende ruimte in ons huis en heeft mijn vader 7 auto bedrijven dus die is echt niet de beroerste om geld te stoppen in mijn kind. daarnaast wouden me ouders altijd al een 2 kind naast mij alleen is dat niet gelukt door problemen met mijn moeders baarmoeder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef tuintegel het volgende:
TS hoe denk je dat het zal gaan lopen ? Waarschijnlijk zal kinderbescherming zich er wel mee gaan bemoeien, school waar je vriendin straks mee moet stoppen tijdelijk. Kinderopvang als jullie straks naar werk/school zijn.
Is er voldoende ruimte in het huis van je ouders? Gaat je moeder minder werken als ze al werkt?
Buiten dat, hoe bot ook, eerst die 1e 12 weken maar door. Er kan nog van alles gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |