Is ze zwanger geworden toen het nog aan was of tijdens die wat keren afgesproken fase?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Downyv2 het volgende:
Nee daarvoor hadden we alweer wat keren afgesproken dus ik denk niet dat ze me alleen gebruikt.
5 weken geleden, dat is dus toen we nog wat hadden. Waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is ze zwanger geworden toen het nog aan was of tijdens die wat keren afgesproken fase?
Ik zat me te bedenken dat het dan ook niet echt lang uit is geweest, als jullie nog bij elkaar waren 5 weken geleden en ondertussen alweer een paar keer hadden afgesproken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:02 schreef Downyv2 het volgende:
5 weken geleden, dat is dus toen we nog wat hadden. Waarom?
Ze had gezoent met een andere jongen en ik kon dit niet hebben, toen heeft ze me gedumpt omdat ze me zat was en geen gevoelens meer voor me had.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken dat het dan ook niet echt lang uit is geweest, als jullie nog bij elkaar waren 5 weken geleden en ondertussen alweer een paar keer hadden afgesproken.
Hoe ging dat uitmaken, had ze gewoon een kwaaie bui en vloog het er uit of kwam het overwogen over op dat moment?
Ze zullen wel steun van de ouders moeten krijgen want die zullen het gezag over de baby krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef Narasan het volgende:
Ik geloof wel dat het goed gaat komen met TS en zijn vriendin! Zeker als ze er helemaal voor gaan en ook steun krijgen van hun ouders.
En jij vind haar geschikt om je kind op te voeden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:06 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ze had gezoent met een andere jongen en ik kon dit niet hebben, toen heeft ze me gedumpt omdat ze me zat was en geen gevoelens meer voor me had.
als er ooit oorlog komt, verwacht dan niet van mij dat ik je uit het hete vuur ga redden. Stik erin!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:23 schreef Falco het volgende:
Godver en voor dit soort onzin betaal ik dus belasting: relatietherapie___, wannabe-militairen zonder verantwoordelijkheidsgevoel en natuurlijk kinderbijslag voor een kind dat in een slechte omgeving wordt grootgebracht.
...Met een drugsprobleemquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef tuintegel het volgende:
Overigens krijgt je vriendin niet het gezag over haar kind, een meerderjarige krijgt dat wel, vaak de ouders van de minderjarige. In dit geval de stiefmoeder?
Ik moet proberen het gezag te krijgen, dat lijkt me de beste oplossingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
...Met een drugsprobleem
Dat zal je dan via de raad van kinderbescherming moeten doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:40 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik moet proberen het gezag te krijgen, dat lijkt me de beste oplossing
Je hebt wel flink gelijk maar als mijn vriendin dat wilt kan ik er echt niets aan doen, en ik wil haar niet teleurstellen en hou echt van dr. Ik weet zeker dat ik mn zoon/dochter een goede toekomst kan geven en wat als ik haar niet bij sta? Dan groeit het kind helemaal op in een kut gezinssituatie, ik ben 17 jaar en zij is 14 ik hoor beter te weten en er moet toch 1 iemand de beslissingen kunnen nemen. Haar stiefmoeder zit aan de drugs hier heb je dus ook niets aan in wat voor omstandigheden groeit MIJN kind dan op? Ik wil niet dat als mijn kindje straks 2 jaar is en zegt; mama, papa is echt een klootzak waarom is hij weggegaan bij me geboorte. Zonder mij komt er helemaal niks van nu kan ik het tenminste nog een kans geven en ik ben ook bereid er 1000% inzet voor te tonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef missyB het volgende:
Als het mijn dochter was geweest had ik op een abortus aangestuurd en flink ook.
Als het nog heel pril is komt de stofzuiger er niet eens aan te pas maar kan het afdrijven via pillen.
Zoals ik het hier lees is gaat dit echt compleet d emist in.
heb je enig idee en zij wat het inhoudt 24/7 verantwoordelijk te zijn voor een kind?
Man ik ben inmiddels 38 en vind het elke dag weer pittig!
Ik raakte zelf zwanger toen ik 16 was, met opleiding bezig etc.
Mijn moeder praatte wel op een abortus aan maar liet de keuze aan mij maar in onderling overleg voor abortus gekozen en nee nooit ook maar 1 seconde spijt gehad.
Hoe triest het wellicht voor jullie ook is je moet wel eerlijk zijn en eerlijk naar de situatie blijven kijken.
Uit de berichten hier acht ik het meisje nog niet in staat om full time voor een kind te zorgen en daarbij nog naar school te gaan en jong te zijn en dingen te doen die een meisje van haar leeftijd hoort te doen.
Jij had absoluut beter moeten weten en niet met een 14 jarige sex te hebben maarja das achteraf een koe in dr behind kijken.
Waarom wil je vriendin dit kindje zo graag houden? Omdat ze dan iets heeft wat weer echt van haar is? is het vanwege haar eigen moeder en het overlijden van haar vader.
Een baby is niet rooskleurig, een baby poept, piest, jankt,kotst.
Een baby is niet meer schattig als het 13 uur per dag huilt vanwege krampjes, tandjes etc.
Een baby is niet handig als je naar de kroeg of disco wilt.
Een baby is niet handig als je wil uitslapen of wil doorhalen met drinken.
je kan en mag niet van je ouders verwachten dat zij het leeuwendeel van de opvoeding en verzorging gaan doen.
Ik begin er niet aan bij mijn kinderen,ik zal blij zijn als ik ze groter heb echt waar en ik ga echt niet nog eens aan een baby beginnen omdat mn zoon of dochter onveilige sex gehad heeft.
En als zij na lang en rijp beraad toch besluit om het te houden wil dat niet per definitie zeggen dat jij een relatie met haar moet hebben.
Denk eerder dat jou meisje gebaat is bij goeie therapie met name voor mensen met hechtingsstoornis ipv een baby om een gat in haar hart te vullen.
Ik wens jullie alle goeds en wijsheid toe in deze
Je snapt er ook echt niks van he. Kinderen van 2 jaar zeggen echt niet veel meer dan 'mama' ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Je hebt wel flink gelijk maar als mijn vriendin dat wilt kan ik er echt niets aan doen, en ik wil haar niet teleurstellen en hou echt van dr. Ik weet zeker dat ik mn zoon/dochter een goede toekomst kan geven en wat als ik haar niet bij sta? Dan groeit het kind helemaal op in een kut gezinssituatie, ik ben 17 jaar en zij is 14 ik hoor beter te weten en er moet toch 1 iemand de beslissingen kunnen nemen. Haar stiefmoeder zit aan de drugs hier heb je dus ook niets aan in wat voor omstandigheden groeit MIJN kind dan op? Ik wil niet dat als mijn kindje straks 2 jaar is en zegt; mama, papa is echt een klootzak waarom is hij weggegaan bij me geboorte. Zonder mij komt er helemaal niks van nu kan ik het tenminste nog een kans geven en ik ben ook bereid er 1000% inzet voor te tonen.
dat is vrij makkelijk uit te rekenen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ik snap 1 ding niet.
Hoe weet ze zo precies dat ze 5 weken zwanger is?
Is die zwangerschap echt 100% zeker?
Hoe is dit vastgesteld en waar komen die 5 weken vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |