je hoeft mensen niet meteen lijers te noemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Is het zo erg dat er iemand is die me steunt? Niet alle mensen zijn lijers
Het hebben van een kind (jaja met alle zorgen en verantwoordelijk van dien) geeft je zoveel meer .. als ik het allemaal zo lees (ma verliet haar, pa overleden) dat het haar (jaja en ook kind) wel goed zou doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als zij het al moeilijk heeft wat een potentiele marteling zal de kleine krijgen.
Klopt, hier zou ik ook gelijk vanuit gaan maar ik kan prima voor mezelf opkomen dus een kloon account zou kansloos zijn. Ik snap dat je zo denkt maar dit is het dus NIET.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
je hoeft mensen niet meteen lijers te noemen. Ik hoop dat het allemaal goed komt maar ik vind een kind van 14 gewoon nog te jong. Je halve jeugd is weg...
Daarnaast iemand die je steunt, zich vandaag aanmeld en meteen heel defensief in jouw topic post.. ja ik dacht dat je een kloon had aangemaakt .
he tuintegel, zou ik ook denken :p Maar helaas niets is minder waar, ik heb ook ooit in zijn schoenen gestaan. Welliswaar was ik iets ouderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
je hoeft mensen niet meteen lijers te noemen. Ik hoop dat het allemaal goed komt maar ik vind een kind van 14 gewoon nog te jong. Je halve jeugd is weg...
Daarnaast iemand die je steunt, zich vandaag aanmeld en meteen heel defensief in jouw topic post.. ja ik dacht dat je een kloon had aangemaakt .
Jep.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef Basp1 het volgende:
Kun je als kind zijnde wat kinderbijslag krijgt ook kinderbijslag voor je eigen kind aanvragen?
geen idee, ik denk dat jeugdzorg echt wel om de hoek komt kijken bij een zwangere 14jarige. tenminste daar ga ik vanuit. Hebben jullie al je huisarts of een verloskundige gebeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef Basp1 het volgende:
Kun je als kind zijnde wat kinderbijslag krijgt ook kinderbijslag voor je eigen kind aanvragen?
Afspraak met huisart staat volgende week al, verloskundige komt nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
geen idee, ik denk dat jeugdzorg echt wel om de hoek komt kijken bij een zwangere 14jarige. tenminste daar ga ik vanuit. Hebben jullie al je huisarts of een verloskundige gebeld.
Het is natuurlijk heel zwaar voor me maar ik hou echt van me vriendin, het is het enigste meisje waarbij ik me zo op me gemak voel. Ik kan alles bij haar kwijt en ze is ook gewoon heel lief.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef Dipkip het volgende:
Downyv2, hoe zou je je nou voelen denk je als bijvoorbeeld over twee weken het een miskraam wordt? Het is nog heel pril dus het is niet ondenkbaar. Ik vraag me af hoe je daarover denkt.
Niet dat ik vind dat als je dat deels ook een opluchting zou vinden dat je vriendin een abortus zou moeten ondergaan hoor! Gewoon interesse. Het lijkt me een heel dubbel gevoel voor jou, ik krijg het idee dat je heel hard probeert er het beste van te maken en dat snap ik heel goed. Maar het lijkt me ook zwaar dat je in zo'n situatie zit waarin je zo je leven om moet gooien.
Denk je dat ze dan bij je weg zou gaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:10 schreef Downyv2 het volgende:
Het is natuurlijk heel zwaar voor me maar ik hou echt van me vriendin, het is het enigste meisje waarbij ik me zo op me gemak voel. Ik kan alles bij haar kwijt en ze is ook gewoon heel lief.
Ik wil er echt heel graag voor haar zijn (ookal is dat voor altijd) en een kind lijkt me dan ook een leuke opvulling van ons leven. Ik zou dus echt helemaal in elkaar storten als het een miskraam zou worden, omdat mijn kind dan is overleden maar ook omdat me vriendin niets anders wilt ik weet dan ook echt niet wat ze zichzelf aan zou doen als dat gebeurd.
Dat is al een keer eerder gebeurd maar ik denk dat ze nu inziet dat ze me nodig heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan bij je weg zou gaan?
Ben je niet bang dat ze je nu nodig heeft vanwege het kind? Daar zou ik zelf wel bang voor zijn. Dat de baby als een soort bindmiddel fungeert.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:17 schreef Downyv2 het volgende:
Dat is al een keer eerder gebeurd maar ik denk dat ze nu inziet dat ze me nodig heeft.
dit dus, ik vind het wel een beetje zorgelijk dat ze je pas terugwil nu het kind op komst isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze je nu nodig heeft vanwege het kind? Daar zou ik zelf wel bang voor zijn. Dat de baby als een soort bindmiddel fungeert.
Levenslang me ass. Voor veel ergere vergrijpen is het op zijn hoogst 5 jaar..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.beinggirl.nl/seksrelaties/legaleleeftijd.php
Maar TS, even als verduidelijking, nam ze pas weer contact met je op toen ze hoorde dat ze zwanger was ?quote:
Nee daarvoor hadden we alweer wat keren afgesproken dus ik denk niet dat ze me alleen gebruikt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Maar TS, even als verduidelijking, nam ze pas weer contact met je op toen ze hoorde dat ze zwanger was ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |