Dan ben jij zeker 8? God, wat ben jij dom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef dc08 het volgende:
[..]
Als ik jouw nickname (14?) zo zie is TS een stuk volwassener dan jij hoor :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
nou, dan heb jij veel wonders gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef dc08 het volgende:
[..]
Nja, ik weet het niet. Ik heb veel goeie jonge ouders gezien... ook rond die leeftijd. Mijn ervaring daarmee is dat als ze het echt willen het wel goed komt, al dan niet met hulp.
Als je er hard voor knokt wel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nou, dan heb jij veel wonders gezien
ze kunnen zo veel willen, ik wil een eigen vliegtuig! Maar is dat realistisch?
hij heeft wel gelijk hoor, kijk minder tv& ga eens naar buiten naar de echte wereldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef dc08 het volgende:
[..]
Als ik jouw nickname (14?) zo zie is TS een stuk volwassener dan jij hoor :p
Spreekt hier een tienermoeder?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef dc08 het volgende:
jullie kunnen wel allemaal boe dit en boe dat roepen, TS heeft zijn beslissing al gemaakt. In plaats van dat jullie hem in de goeie stemming brengen , stampen jullie hem de grond in.
Oké, zou kunnn ja&misschien zijn jullie wel een van die wondersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Als je er hard voor knokt wel ja
Ach deze mensen snappen er niks van, totdat ze zelf voor de keuze staan. Een abortus plegen is makkelijker dan de beslissing nemen om door hard te werken een kind op te voeden, ook al op die leeftijd!!! Mijn respect heb je wel.quote:
nou, hij vraagt wat wij ervan vinden!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef dc08 het volgende:
jullie kunnen wel allemaal boe dit en boe dat roepen, TS heeft zijn beslissing al gemaakt. In plaats van dat jullie hem in de goeie stemming brengen , stampen jullie hem de grond in.
vroeg hij hierom? Is dat jouw mening? Bedankt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie zich wel aangemeld voor de nieuwe serie 16&pregnant?
Ben je een kloon van de ts ofzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef dc08 het volgende:
[..]
vroeg hij hierom? Is dat jouw mening? Bedankt.
Mijn definitie van knokken is hard werken, er zo vaak proberen te zijn voor mijn vriendin en kind en niet opgeven.quote:TS's zijn definitie van hard knokken is het ontwijken van de verantwoordelijkheid die je hebt als ouder zijnde.
ik zei toch niet dat hij er om vroeg?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef dc08 het volgende:
[..]
vroeg hij hierom? Is dat jouw mening? Bedankt.
Is het zo erg dat er iemand is die me steunt? Niet alle mensen zijn lijersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ben je een kloon van de ts ofzo...
Dit soort berichten maken me echt:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:24 schreef dc08 het volgende:
Downyv2, laat je niet gek maken door die negatieve berichten hier hoor.
Als jullie denken (met hulp van ouders en psychiater) dat jullie het aan kunnen hou ik jullie niet tegen. Als jullie er beiden hard aan werken komt het wel goed!
Ontwijkt hij de verantwoordelijkheid? Zoals ik gelezen heb heeft hij de wil om juist die verantwoordelijkheid op zich te nemen, dat zijn ouders hun erbij helpen vind ik erg dapper.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
TS's zijn definitie van hard knokken is het ontwijken van de verantwoordelijkheid die je hebt als ouder zijnde. Als je nog niet klaar bent voor de verantwoordelijkheid, neem dan geen kind.
Sorry als ik het in harde woorden duidelijk maak, maar dit soort naļviteit en zelfoverschatting kun je niet met mooie woordjes verbloemen.
Als zij het al moeilijk heeft wat een potentiele marteling zal de kleine krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat stress is, stress is als je als 14 jarig meisje 5 weken zwanger bent en samen leeft met haar stiefmoeder die aan de drugs zit ondertussen ben blijven zitten op school omdat de thuis situatie niet goed is. Haar vader is niet meer en haar echte moeder is weg gegaan bij haar geboorte. Dit is nog lang niet alles maar de rest houd ik liever voor me, praat me er niet over wat stress is
Ik had eerst de topic geopend om tips te krijgen en wat ik het beste kon doen maar blijkbaar vinden mensen het leuk om dit te volgen en tips te geven. ik heb al vermeld zolang niemand zich eraan ergert ga ik door met posten (voor diegene die het leuk vinden), en ja er zijn genoeg mensen die het leuk vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Laatste vraag voordat ik dit topic verlaat; heb je dit topic nou geopend met een open gedachte zodat wij de ruimte krijgen met goede argumenten te komen waarom het niet verstandig is om een kind te nemen of staan we nu tegen een muur te praten die zijn keuze al heeft gemaakt?
In het laatste geval, zou ik weinig punt zien om hier verder over te discussiėren, alle ouders-gerelateerde zaken namelijk staan in het subforum 'Ouders'
ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Laatste vraag voordat ik dit topic verlaat; heb je dit topic nou geopend met een open gedachte zodat wij de ruimte krijgen met goede argumenten te komen waarom het niet verstandig is om een kind te nemen of staan we nu tegen een muur te praten die zijn keuze al heeft gemaakt?
In het laatste geval, zou ik weinig punt zien om hier verder over te discussiėren, alle ouders-gerelateerde zaken namelijk staan in het subforum 'Ouders'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |