Je snapt er ook echt niks van he. Kinderen van 2 jaar zeggen echt niet veel meer dan 'mama' ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Je hebt wel flink gelijk maar als mijn vriendin dat wilt kan ik er echt niets aan doen, en ik wil haar niet teleurstellen en hou echt van dr. Ik weet zeker dat ik mn zoon/dochter een goede toekomst kan geven en wat als ik haar niet bij sta? Dan groeit het kind helemaal op in een kut gezinssituatie, ik ben 17 jaar en zij is 14 ik hoor beter te weten en er moet toch 1 iemand de beslissingen kunnen nemen. Haar stiefmoeder zit aan de drugs hier heb je dus ook niets aan in wat voor omstandigheden groeit MIJN kind dan op? Ik wil niet dat als mijn kindje straks 2 jaar is en zegt; mama, papa is echt een klootzak waarom is hij weggegaan bij me geboorte. Zonder mij komt er helemaal niks van nu kan ik het tenminste nog een kans geven en ik ben ook bereid er 1000% inzet voor te tonen.
dat is vrij makkelijk uit te rekenen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ik snap 1 ding niet.
Hoe weet ze zo precies dat ze 5 weken zwanger is?
Is die zwangerschap echt 100% zeker?
Hoe is dit vastgesteld en waar komen die 5 weken vandaan?
Mmm, dat zal wel. Maar hoe is dit vastgesteld?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef missyB het volgende:
d
[..]
dat is vrij makkelijk uit te rekenen hoor.
Ook dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Maar nogmaals? Heb ik iets gemist? Is Downy de enige waarmee ze sex heeft gehad?
Misschien weet ze het zelf ook niet meer en was Downy, hoewel de naam anders doet vermoeden, de meest geschikte vader figuur.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ook dat.
Het was toch uit??
Uit het verhaal leek het alsof het toch al wat langer uit was dan 5 weken.
Dus hoe weet TS nu zo zeker dat het van hem is?
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef missyB het volgende:
ts zei samen met haar een zw test te hebben gedaan die een positief resultaat gaf. en met de testen van nu mag je er echt wel vanuit gaan dat die uitslag klopt.
hcg is het hormoon wat uitslaat bij zo n test, dat hormoon zit alleen in de urine van zwangere vrouwen of vrouwen in d eovergang
Zegt zij? Ik zou dat toch even 100% zeker willen weten, het is niet niks natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:15 schreef Downyv2 het volgende:
klopt de exacte 5 weken kunnen wat marge hebben, maar ik ben 100% de vader aangezien ze met niemand anders seks heeft gehad.
Dat weet ik zeker, ik weet hoe ze is gelukkig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Zegt zij? Ik zou dat toch even 100% zeker willen weten, het is niet niks natuurlijk.
Je reacties worden al verwijderd door mods en er word je verteld dat je beter gewoon niet meer kunt posten, het ging me trouwens alleen om het idee dat ik niet wil dat mijn kind opgroeit zonder vaderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik denk dat TS nog niet eens weet hoe ie antitankmijn moet schrijven.
Je kent mij en me vriendin niet dus houd die vooroordelen a.u.b voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef Falco het volgende:
[..]
En dit soort mensen moet ons land verdedigen
Ja, als ze me vertellen dat ik door een raam moet springen, doe ik dat dan ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Downyv2 het volgende:
Je reacties worden al verwijderd door mods en er word je verteld dat je beter gewoon niet meer kunt posten, het ging me trouwens alleen om het idee dat ik niet wil dat mijn kind opgroeit zonder vader
Als je haar daar 100% in vertrouwt is het prima voor jouw gemoedsrust. Maar vertelde je ook niet dat zij was vreemdgegaan en het vervolgens met je had uitgemaakt? Of denk ik dat gelezen te hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Je kent mij en me vriendin niet dus houd die vooroordelen a.u.b voor je
Gast je bent 17 met een zwangere vriendin van 14. Je vraagt op een internet forum om advies en dan vind je het gek dat je vooroordelen naar je kop krijgt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Je kent mij en me vriendin niet dus houd die vooroordelen a.u.b voor je
Het zijn toch volgens mij echt MIJN 23 chromosonen?quote:En hoezo "mijn" kind? Pas als je er een emotionele band mee hebt is het dat
Dit is te makkelijk, i.c.m. jouw username.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Het zijn toch volgens mij echt MIJN 23 chromosonen?
Precies wat ik me ook al afvraagde en nog geen antwoord op heb gekregen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het wel jouw kind? Ik bedoel; jouw ex-vriendin is al redelijk seksueel actief. Heb je al een DNA-test gedaan? Of geloof je het woord van een 14-jarige meid die al eens is vreemdgegaan?
Als je zo graag dat kind wilt, waarom loop je hier dan wat nutteloos te discussiėren en jezelf te verdedigen in plaats van tijd door te brengen met jouw ex-vriendin. Je staat niet open voor andere meningen en als je advies wilt, dan is een topic in het Sexualiteit - subforum redelijk belachelijk aangezien er ook een Ouders subforum isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Het zijn toch volgens mij echt MIJN 23 chromosonen?
Ik laat nog sowieso een DNA test doen voor de zekerheid maar ik vertrouw op het woord van mijn vriendin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Precies wat ik me ook al afvraagde en nog geen antwoord op heb gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |