abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101146100
Ik snap 1 ding niet.
Hoe weet ze zo precies dat ze 5 weken zwanger is?

Is die zwangerschap echt 100% zeker?
Hoe is dit vastgesteld en waar komen die 5 weken vandaan?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:06:47 #122
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_101146157
Ben jij de enige mogelijke vader?
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:06:54 #123
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_101146165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Je hebt wel flink gelijk maar als mijn vriendin dat wilt kan ik er echt niets aan doen, en ik wil haar niet teleurstellen en hou echt van dr. Ik weet zeker dat ik mn zoon/dochter een goede toekomst kan geven en wat als ik haar niet bij sta? Dan groeit het kind helemaal op in een kut gezinssituatie, ik ben 17 jaar en zij is 14 ik hoor beter te weten en er moet toch 1 iemand de beslissingen kunnen nemen. Haar stiefmoeder zit aan de drugs hier heb je dus ook niets aan in wat voor omstandigheden groeit MIJN kind dan op? Ik wil niet dat als mijn kindje straks 2 jaar is en zegt; mama, papa is echt een klootzak waarom is hij weggegaan bij me geboorte. Zonder mij komt er helemaal niks van nu kan ik het tenminste nog een kans geven en ik ben ook bereid er 1000% inzet voor te tonen.
Je snapt er ook echt niks van he. Kinderen van 2 jaar zeggen echt niet veel meer dan 'mama' ofzo :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_101146186
Zij kan bijv naar een huis van het fiom en daar een tijd verblijven met meerdere meiden in zo n situatie.
ze leert daar zelf haar kind te verzorgen en verantwoordelijkheids gevoel.
Jij kunt aan de zijlijn wel meehelpen maar ga nu niet relatietechnisch te overhaast te werk.
Als dit echt is wat zij wil zoek dan hulp maar ga er niet ook gelijk bij samenwonen,je meisje heeft het ook al moeilijk genoeg zo.Jij kunt haar gewoon bezoeken, samen naar de controles, bij bevalling zijn etc.Tegelijkertijd kun jij je opleiding verder doen en werken aan een gezamelijke toekomst
Vraag haar eens heel diep in haar hart te kijken waarom ze het kind perse wil houden.
pi_101146297
d
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ik snap 1 ding niet.
Hoe weet ze zo precies dat ze 5 weken zwanger is?

Is die zwangerschap echt 100% zeker?
Hoe is dit vastgesteld en waar komen die 5 weken vandaan?
dat is vrij makkelijk uit te rekenen hoor.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:09:19 #126
veni, vidi, vaginalis
pi_101146377
Maar nogmaals? Heb ik iets gemist? Is Downy de enige waarmee ze sex heeft gehad?
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_101146409
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef missyB het volgende:
d

[..]

dat is vrij makkelijk uit te rekenen hoor.
Mmm, dat zal wel. Maar hoe is dit vastgesteld?
Is het 100% zeker?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_101146530
ts zei samen met haar een zw test te hebben gedaan die een positief resultaat gaf. en met de testen van nu mag je er echt wel vanuit gaan dat die uitslag klopt.
hcg is het hormoon wat uitslaat bij zo n test, dat hormoon zit alleen in de urine van zwangere vrouwen of vrouwen in d eovergang
pi_101146556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Maar nogmaals? Heb ik iets gemist? Is Downy de enige waarmee ze sex heeft gehad?
Ook dat.
Het was toch uit??
Uit het verhaal leek het alsof het toch al wat langer uit was dan 5 weken.
Dus hoe weet TS nu zo zeker dat het van hem is?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:12:56 #130
veni, vidi, vaginalis
pi_101146631
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Injetta het volgende:

[..]

Ook dat.
Het was toch uit??
Uit het verhaal leek het alsof het toch al wat langer uit was dan 5 weken.
Dus hoe weet TS nu zo zeker dat het van hem is?
Misschien weet ze het zelf ook niet meer en was Downy, hoewel de naam anders doet vermoeden, de meest geschikte vader figuur.
pi_101146710
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef missyB het volgende:
ts zei samen met haar een zw test te hebben gedaan die een positief resultaat gaf. en met de testen van nu mag je er echt wel vanuit gaan dat die uitslag klopt.
hcg is het hormoon wat uitslaat bij zo n test, dat hormoon zit alleen in de urine van zwangere vrouwen of vrouwen in d eovergang
Is dat echt zo?
Het lijkt me niet verkeerd om toch snel naar een dokter te gaan om met zekerheid vast te stellen dat het zo is. En ook die exacte 5 weken kan volgens mij toch wat marge hebben.
pi_101146806
klopt de exacte 5 weken kunnen wat marge hebben, maar ik ben 100% de vader aangezien ze met niemand anders seks heeft gehad.
pi_101146869
een arts test ook met een zw test in eerste instantie.De bloedtesten worden weinig meer gedaan tenzij daar dringende redenen voor zijn.
denk dat 95% van d evrouwen via een thuistest erachter komt dat ze zwanger is.
Als het meisje exact weet wanneer ze d epil vergeten is en wanneer zij nog sex hebben gehad dan is de zw vrij nauwkeurig na te gaan.
Bij een positieve thuistest is de normale gang van zaken als alles voorspoedig gaat dat je met een week of een verloskundige belt en rond de 12e week een eerste afspraak hebt.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:16:44 #134
veni, vidi, vaginalis
pi_101146880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:15 schreef Downyv2 het volgende:
klopt de exacte 5 weken kunnen wat marge hebben, maar ik ben 100% de vader aangezien ze met niemand anders seks heeft gehad.
Zegt zij? Ik zou dat toch even 100% zeker willen weten, het is niet niks natuurlijk.
pi_101147032
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Zegt zij? Ik zou dat toch even 100% zeker willen weten, het is niet niks natuurlijk.
Dat weet ik zeker, ik weet hoe ze is gelukkig.

quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Ik denk dat TS nog niet eens weet hoe ie antitankmijn moet schrijven :').
Je reacties worden al verwijderd door mods en er word je verteld dat je beter gewoon niet meer kunt posten, het ging me trouwens alleen om het idee dat ik niet wil dat mijn kind opgroeit zonder vader
pi_101147084
bekijk de fiom optie eens zoals ik hierboven beschreef
pi_101147159
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef Falco het volgende:

[..]

En dit soort mensen moet ons land verdedigen :')
Je kent mij en me vriendin niet dus houd die vooroordelen a.u.b voor je
pi_101147262
Ik vind het wel wonderbaarlijk dat je in een paar dagen tijd al zoveel "beslissingen" hebt genomen. Vriendin bij je ouders in huis nemen, afspraak met een psycholoog, afspraak met een dokter, geen abortus...
En dat alles op je 17de.
Overzie je al die beslissingen wel? Je wilt je verantwoordelijkheid nemen (dat is op zich wel heel goed!) en zit vol goede moed. En dat is op zich niet slecht, maar... ik heb vroeger ook wel eens dingen gedaan en besloten omdat ik overtuigd was dat ik het wel zou kunnen, maar de realiteit kan je echt heel erg overvallen.

Heb je Baby te huur wel eens gezien?
Daar waren ook wel stellen die vooraf enorm gemotiveerd waren en zichzelf al met 5 kinderen zagen later. Vooraf leken ze heel verstandig, maar we hebben ook gezien hoe ze soms na 2 dagen al wanhopig waren, ruzie kregen, zeurden, elkaar met het kind wilden opschepen. Bijna zonder uitzondering waren ze na die 2 weken genezen van hun kinderwens (voorlopig) en beseften dat echt een kind opvoeden en dag en nacht voor zorgen enorm zwaar is.
En op zo'n jonge leeftijd is dat heel moeilijk vol te houden.
pi_101147316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Downyv2 het volgende:

Je reacties worden al verwijderd door mods en er word je verteld dat je beter gewoon niet meer kunt posten, het ging me trouwens alleen om het idee dat ik niet wil dat mijn kind opgroeit zonder vader
Ja, als ze me vertellen dat ik door een raam moet springen, doe ik dat dan ook? :').

En hoezo "mijn" kind? Pas als je er een emotionele band mee hebt is het dat. Anders niet. Verder is het maar een CO2 uitademend organisme wat dat betreft.

Kind en moeder zijn toch verloren als ze het houdt, jij kan misschien nog iets maken van je leven. Hard? Ja. Waarheid? Ja.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:24:06 #141
veni, vidi, vaginalis
pi_101147329
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Als je haar daar 100% in vertrouwt is het prima voor jouw gemoedsrust. Maar vertelde je ook niet dat zij was vreemdgegaan en het vervolgens met je had uitgemaakt? Of denk ik dat gelezen te hebben?
pi_101147330
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Gast je bent 17 met een zwangere vriendin van 14. Je vraagt op een internet forum om advies en dan vind je het gek dat je vooroordelen naar je kop krijgt?

Jullie zijn allebei gewoon enorm stom bezig als jullie dat kind houden, end of story. En wat ga jij doen dan? Als beroeps militair je kind en je 14 jarige meisje ondersteunen terwijl je ergens in het Midden Oosten zit? Goed man :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_101147443
Is het wel jouw kind? Ik bedoel; jouw ex-vriendin is al redelijk seksueel actief. Heb je al een DNA-test gedaan? Of geloof je het woord van een 14-jarige meid die al eens is vreemdgegaan?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_101147460
quote:
En hoezo "mijn" kind? Pas als je er een emotionele band mee hebt is het dat
Het zijn toch volgens mij echt MIJN 23 chromosonen?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:26:40 #145
veni, vidi, vaginalis
pi_101147501
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Dit is te makkelijk, i.c.m. jouw username. :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:27:44 #146
veni, vidi, vaginalis
pi_101147578
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het wel jouw kind? Ik bedoel; jouw ex-vriendin is al redelijk seksueel actief. Heb je al een DNA-test gedaan? Of geloof je het woord van een 14-jarige meid die al eens is vreemdgegaan?
Precies wat ik me ook al afvraagde en nog geen antwoord op heb gekregen.
pi_101147603
sinds wanneer is zoenen al vreemdgaan?
pi_101147619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Als je zo graag dat kind wilt, waarom loop je hier dan wat nutteloos te discussiėren en jezelf te verdedigen in plaats van tijd door te brengen met jouw ex-vriendin. Je staat niet open voor andere meningen en als je advies wilt, dan is een topic in het Sexualiteit - subforum redelijk belachelijk aangezien er ook een Ouders subforum is

Je moet niet hier mee doorgaan alleen omdat je je gelijk wilt halen in dit topic.

http://www.abortusverwerking.nl/default.aspx?pid=P5264&m=M30

Kijk er samen naar, het is de beste keuze. Op je 17de moet je niet denken dat je het beter weet, zeker niet als het ten koste gaat van jouw eigen leven en de levensstandaard van jouw eventuele baby.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_101147686
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Precies wat ik me ook al afvraagde en nog geen antwoord op heb gekregen.
Ik laat nog sowieso een DNA test doen voor de zekerheid maar ik vertrouw op het woord van mijn vriendin.
pi_101147744
OP je veertiende een kind krijgen... Ik vind het wel heel erg zwaar hoor.
Ze heeft blijkbaar geen stabiele thuissituatie (geen moeder, geen vader, alleen drugsverslaafde stiefmoeder), ze heeft ook nog ADD.
Jullie maken veel ruzie.

Het klinkt niet erg als een goede start voor een nieuw leven. Ik vrees dat je vriendin het echt niet gaat trekken. Ze weet niks van kinderen opvoeden. Heeft ook zelf niet ervaren wat een goede moeder-kind relatie is. Ze is pas 14!! Dat is echt een kind!
Ik ben bang dat de baby na verloop van tijd onder de kinderbescherming komt (zal sowieso wel gezien het feit dat ze minderjarig is en zelfs ook niet bij haar ouders woont) en reken maar dat er bovenop zullen zitten. Als de signalen zijn dat het kind niet goed wordt opgevoed/opgevangen wordt het uit huis geplaatst. Denk aan de pijn/ellende die dit jullie allemaal kan gaan geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')