Als zijn ouders dat niet erg vinden om zoiets mee betalen, prima zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Top idee om je ouders te belasten met zoiets.

Uh wat dacht je van:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef missyB het volgende:
[..]
De eerste paar jaar vallen de kosten mee als je alles tweedehands aanschaft maar een duizend of 3 heb je toch voor t eerste begin aan spulletjes wel nodig.
krijg je een kind wat je aan de fles gooit en het heeft dieetvoeding nodig? 20 euro een blik en je doet er krap een week mee.
luiers 12 euro per week is niks.

Neemt niet weg dat je kind opgroeit (bijna) zonder vader en met een moeder die haar zus had kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpen

dat is een goed idee jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef missyB het volgende:
als je je ouders nodig hebt omdat jullie anders dit kind niet op kunnen voeden zou dat alleen al doorslaggevend in jullie keuze moeten zijn.
je meisje kan wel stampvoeten en ikwillut toch maar dat gata hem niet worden.
Laat je haar dit topic ook lezen?wie weet wil ze zelf ook schrijven hier?

Gozer een carriere in het leger terwijl je een kind opvoed is gewoon niet te doen. Om te beginnen verdien je geen ene fuck en je bent er nooit. Serieus...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpen

Tuurlijk komt dat er allemaal nog bij!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Uh wat dacht je van:
Kleding, kinderarts, medicijnen. Kinderen groeien als kool dus aan die kleding heb je hooguit 6 maanden iets voor je nieuwe MOET kopen.

De dokter stelt niet met zekerheid vast, die rekent ook gewoon vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, en als TS en zijn vriendin 5 weken geleden voor het laatst seks gehad hebben, dan is ze dus 7 weken zwanger, of langer, of minder lang, het gaat gewoon om de laatste keer ongesteld, voor de berekening van de huisarts.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Het lijkt me niet verkeerd om toch snel naar een dokter te gaan om met zekerheid vast te stellen dat het zo is. En ook die exacte 5 weken kan volgens mij toch wat marge hebben.

.
.

Dat is dan één van de meest verstandige dingen die je hier neerzet. Jij wilt je best gaan doen voor dit kind, en dat siert je. Je zit alleen wel vast aan de moeder, een kind van 14 met ADHD en een behoorlijk nare achtergrond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
het gaat mij ook meer om me kind dan om haar, ik wil gewoon dan mijn kind dezelfde kansen krijgt als ieder ander kind

In dat geval wordt dat kind binnen een jaar het huis uit geplaatst, dus is er geen reden om dit topic nog voort te zettenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef missyB het volgende:
ik vermoed dat jeugdzorg ook een stevige vinger in deze pap gaat krijgen

Ik heb alles ook al geprobeerd in haar eigenwijze hoofd te praten maar het is net alsof ik tegen een muur praat, gelukkig is er voldoende ruimte in ons huis en heeft mijn vader 7 auto bedrijven dus die is echt niet de beroerste om geld te stoppen in mijn kind. daarnaast wouden me ouders altijd al een 2 kind naast mij alleen is dat niet gelukt door problemen met mijn moeders baarmoeder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef tuintegel het volgende:
TS hoe denk je dat het zal gaan lopen ? Waarschijnlijk zal kinderbescherming zich er wel mee gaan bemoeien, school waar je vriendin straks mee moet stoppen tijdelijk. Kinderopvang als jullie straks naar werk/school zijn.
Is er voldoende ruimte in het huis van je ouders? Gaat je moeder minder werken als ze al werkt?
Buiten dat, hoe bot ook, eerst die 1e 12 weken maar door. Er kan nog van alles gebeuren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |